Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

newmix

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 14 Dec 2008, 21:39
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

[url]http://silxx.nl/newmix.mp3[/url]
allemaal nieuwe liedjes voor mij, vind m zelf niet slecht.

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 14 Dec 2008, 22:02
💸+
Bewerken Quote

Waarom steeds mixes blijven maken als je niets met commentaar doet?

Nog altijd hetzelfde, niet dat sync knopje gebruiken, werkt niet goed, klinkt vaak verlept, soms ook 'double beats', en probeer cd spelers te gaan kopen dat je van je pc af bent.

Dus doe er wat mee, voor 300 euro kun je al een heel aardig setje hebben hoor.

2 cd spelers, play, pitch adjust, wat loops, dan ben je al snel klaar voor een bedroom dj.
1 mixertje, 2 faders, crossfader, EQ, en misschien nog wat effecten, en nog een koptelefoon (oordopjes voldoen ook al hoor).

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 14 Dec 2008, 22:08
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

Waarom steeds mixes blijven maken als je niets met commentaar doet?

comments @me vorige:
Bart schreef:

Sandr, andere nummers erin. Veel hetzelfde als "toch weer een mixje"

Heb ik wel degelijk wat mee gedaan
Frenk schreef:

• [*]Kortere stukjes muziek
  • [*]Leer beatmatchen
  • [*]Koop wat gear

muziekstukjes zijn naar mijn idee wel degelijk korter geworden.
beatmatchen gaat niet echt geweldig met vdj en gear kopen doe ik mss nog wel, maar eerst moeten me weer aandelen omhoog.

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 14 Dec 2008, 22:11
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

[...]
comments @me vorige:
[...]
Heb ik wel degelijk wat mee gedaan
[...]
muziekstukjes zijn naar mijn idee wel degelijk korter geworden.
beatmatchen gaat niet echt geweldig met vdj en gear kopen doe ik mss nog wel, maar eerst moeten me weer aandelen omhoog.

Wat ook al beter werkt is een midi console kopen.
Denk aan een Behringer BCD3000 ofzo. Koop in ieder geval wel een hoesje tegen de stof, ik spreek uit ervaring. En dan heb je al wat fadertjes en een integrated mixer, dus kan je ook beatmatchen.

En dan heb je ook al gelijk Traktor 3 LE, cracken kan je altijd nog, en dat werkt al stukken beter als VDJ, vooral de sync functie heeft dan al veel vaker beter lopende stukken, maar beatmatchen is nog altijd beter.

[Laatst bewerkt door Frenk op zondag 14 december 2008, om 22:12]
Gerwin
aka "Thaan"
Geplaatst op: 14 Dec 2008, 22:17
💸+
Bewerken Quote

-knip-

[Laatst bewerkt door Gerwin op woensdag 15 juni 2011, om 12:11]
Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 14 Dec 2008, 22:19
💸+
Bewerken Quote

Gerwin schreef:

/\

He wat?

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 14 Dec 2008, 22:23
💸+
Bewerken Quote

[url]http://www.hercules.com/nl/DJ-Muziek/bdd/p/12/dj-console-mk2-virtualdj-djc-ed/[/url]
zoiets dus?

Alleen gebruik ik loops ook best vaak en dat heeftie niet

[Laatst bewerkt door sandr op zondag 14 december 2008, om 22:57]
Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 15 Dec 2008, 14:46
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

[url]http://www.hercules.com/nl/DJ-Muziek/bdd/p/12/dj-console-mk2-virtualdj-djc-ed/[/url]
zoiets dus?

Sluit je dat dan ook aan op je boxen en pc?
Wel vet ding, hoeduur is ie
----

Oja, op 10:00 ofzo, hoe heet die? Ik had hem ook in tiesto's clublife gehoord

[Laatst bewerkt door Bart op maandag 15 december 2008, om 14:58]
sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 15 Dec 2008, 16:32
💸+
Bewerken Quote

Bart schreef:

Oja, op 10:00 ofzo, hoe heet die? Ik had hem ook in tiesto's clublife gehoord

Chris Lake - Only One (Original Mix)

Melvin
Geplaatst op: 15 Dec 2008, 16:51
💸+
Bewerken Quote

Die andere van jouw was wel iets beter

Bart
Geplaatst op: 15 Dec 2008, 18:43
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

[...]
Chris Lake - Only One (Original Mix)

Ondanks frenks gepoep vind ik dat je wel steeds beter word

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 15 Dec 2008, 18:52
💸+
Bewerken Quote

Bart schreef:

[...]

Ondanks frenks gepoep vind ik dat je wel steeds beter word

Man rot toch eens op naab, je ligt alleen maar wat op mij te kankeren terwijl jij wat z'n reet ligt af te likken. Geef dan op z'n minst wat commentaar want deze mix is zeker niet perfect, en goed wil ik hem ook nog niet noemen omdat het nog altijd met een syncknopje, voldoende isie wel, te horen aan je gebruik van de EQ enzo. Dus beter geef jij maar eens wat commentaar op de mix of op mijn reactie. Beter wordt hij inderdaad zeker, maar zoals ik al zei goed is hij nog niet echt. Beatmatchen

sandr schreef:

zoiets dus?

O ja, loops gebruik je zo te horen denk ik alleen voor in en uitfaden, wat je dan het beste kunt doen is een extended mix ofzo downloaden

En met die Hercules zit je nog altijd aan Traktor/CUE/VDJ vast dus eventueel loopen kan altijd nog met de muis.

[Laatst bewerkt door Frenk op maandag 15 december 2008, om 18:57]
Bart
Geplaatst op: 15 Dec 2008, 19:11
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

[...]
Man rot toch eens op naab, je ligt alleen maar wat op mij te kankeren terwijl jij wat z'n reet ligt af te likken. Geef dan op z'n minst wat commentaar want deze mix is zeker niet perfect, en goed wil ik hem ook nog niet noemen omdat het nog altijd met een syncknopje, voldoende isie wel, te horen aan je gebruik van de EQ enzo. Dus beter geef jij maar eens wat commentaar op de mix of op mijn reactie. Beter wordt hij inderdaad zeker, maar zoals ik al zei goed is hij nog niet echt. Beatmatchen

[...]
O ja, loops gebruik je zo te horen denk ik alleen voor in en uitfaden, wat je dan het beste kunt doen is een extended mix ofzo downloaden

En met die Hercules zit je nog altijd aan Traktor/CUE/VDJ vast dus eventueel loopen kan altijd nog met de muis.

Of je moet zelf niet zo kanker wijs te doen voor je leeftijd. En je doet alsof jij een pro DJ bent met je gear, maar ik heb eigenlijk nog nooit een mix van jou gehoord althans een goede.

[Laatst bewerkt door Bart op maandag 15 december 2008, om 19:12]
Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 15 Dec 2008, 19:15
💸+
Bewerken Quote

Bart schreef:

[...]

Of je moet zelf niet zo kanker wijs te doen voor je leeftijd. En je doet alsof jij een pro DJ bent met je gear, maar ik heb eigenlijk nog nooit een mix van jou gehoord althans een goede.

Alsof leeftijd wat uit maakt? Dan kan ik toch zeker wat weten?
Ik heb nog helemaal nooit gezegd dat ik pro DJ ben, als vb iemand post een layout en jij geeft commentaar dan ga ik je toch ook niet afkraken omdat jij niet kan designen, en over dat mixen, ik heb me gisteren wat cd-spelers gekocht, hiervoor werkte ik met een BCD3000, dat werkte (bij mij) voor geen meter, en misschien post ik ook geen mix, omdat ik aan het oefenen ben? Dus muil dicht pauper.

En hij vraagt om commentaar, ik geef het. Wat is het probleem dan?

[Laatst bewerkt door Frenk op maandag 15 december 2008, om 19:16]
Kosty
Geplaatst op: 15 Dec 2008, 19:16
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

Waarom zou je daaraan vast zitten ?

Bestaan zeker plugins voor andere programma's zodat het werkt met die Hercules dingen

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 15 Dec 2008, 19:17
💸+
Bewerken Quote

Kosty schreef:

[...]

Waarom zou je daaraan vast zitten ?

Bestaan zeker plugins voor andere programma's zodat het werkt met die Hercules dingen

Natuurlijk, ik bedoel dat je wel nog aan je pc vast zit.

Bart
Geplaatst op: 15 Dec 2008, 20:14
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

[...]
Alsof leeftijd wat uit maakt? Dan kan ik toch zeker wat weten?
Ik heb nog helemaal nooit gezegd dat ik pro DJ ben, als vb iemand post een layout en jij geeft commentaar dan ga ik je toch ook niet afkraken omdat jij niet kan designen, en over dat mixen, ik heb me gisteren wat cd-spelers gekocht, hiervoor werkte ik met een BCD3000, dat werkte (bij mij) voor geen meter, en misschien post ik ook geen mix, omdat ik aan het oefenen ben? Dus muil dicht pauper.

En hij vraagt om commentaar, ik geef het. Wat is het probleem dan?

---

Frenk schreef:
Koop in ieder geval wel een hoesje tegen de stof, ik spreek uit ervaring.

Niet zo gek, dat ik de gedachte kreeg?
Maar sowieso, ik zou het wel leuk vinden als je ook een mix zou maken enzo

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 15 Dec 2008, 21:11
💸+
Bewerken Quote

Bart schreef:

[...]

---

[...]

Niet zo gek, dat ik de gedachte kreeg?
Maar sowieso, ik zou het wel leuk vinden als je ook een mix zou maken enzo

Ik zou het graag willen, maar een mix posten waar nog geen reet van klopt heeft ook geen zin he.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 15 Dec 2008, 21:25
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

Mja aan me laptop vastzitten vind ik niet zo'n ramp, maar zal eerst ff wat hardware gaan vergelijken voordat ik voor 200 iets koop wat me toch niet bevalt .

Kosty
Geplaatst op: 15 Dec 2008, 21:36
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

[...]
Mja aan me laptop vastzitten vind ik niet zo'n ramp, maar zal eerst ff wat hardware gaan vergelijken voordat ik voor 200 iets koop wat me toch niet bevalt .

2de hands wil ook wel eens lukken ?

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 15 Dec 2008, 21:45
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

mja maar soms is een in / outro nét iets te kort en kan je dat met loopen best makkelijk langer maken .

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 15 Dec 2008, 22:19
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

[...]
mja maar soms is een in / outro nét iets te kort en kan je dat met loopen best makkelijk langer maken .

Daarom dus extended/original mix, en aangezien je dan nog met je laptop zit kan dat ff met je muis

Bart
Geplaatst op: 15 Dec 2008, 22:52
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

[...]
Ik zou het graag willen, maar een mix posten waar nog geen reet van klopt heeft ook geen zin he.

Je kan het altijd proberen

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login