Beetje laat maar ik zag deze topic op Google voorbij komen ik denk laat ik hem eens uit de thread-begravenis halen.
Voor mensen die nog zoeken naar een goede private server, er is er onlangs een geopend.
Zijn nog nieuw, maar er wordt hard aan gewerkt, met GM's van alle landen, incl. Nederland natuurlijk, we zoeken nog meer Europese GM's, maar zijn voornamelijk op zoek naar nieuwe spelers.
Server wordt altijd up to date gehouden. Bugs zijn er nog wel, maar met elke dag wordt het minder, en met elke dag wordt er meer en meer custom content toegevoegdt. Dus custom vendors, instances, quest en items. Twee verschillende servers, 1 is high rate, en op het moment in de reperatie, de ander is een instant 80 pvp server. Niks geen gegrind, 1 questje en je bent 80 en kunt beginning met je character te gearen, daar hebben we een custom winkelcentrum voor natuurlijk. Maar de echte zieke stuff krijg je door te PvP'en, Cyber Effect heeft een compleet anders PvP systeem dan de normale WoW, bij ons telt elke kill, en daar bovenop helemaal graties.
Als het je goed klinkt, check dan [url]http://www.cfxwow.com[/url]
Voorbeeld picca hoort er natuurlijk bij: