Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Touchbeeldscherm?!

Headshot
Geplaatst op: 28 Dec 2008, 01:43
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Kersentaart schreef:

[...]

TS:
[...]

Of zie ik iets over het hoofd?

wss had iisys dit bedoeld zoals Thaan het formuleerde.

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 28 Dec 2008, 09:22
💸+
Bewerken Quote

Kersentaart schreef:

[...]

TS:
[...]

Of zie ik iets over het hoofd?

Jij denkt dat iisys nog nooit een touchscreen heeft gezien?

Stfn
1th
Geplaatst op: 28 Dec 2008, 10:26
💸+
Bewerken Quote

Christan schreef:

/me gaat jullie nu allemaal jaloers maken

*zoekt even wat "work in progress" foto's op van ander fora*

[Afbeelding]
[Afbeelding]

Ik had ook nog wat leds over dus ik heb er maar een leuke sfeer verlichting achter gemaakt.

Heb twee touch-screens bij mij op het werk meegekregen
Zie btw folder van bedrijf met monitoren.

Ik vind het er echt niet uitzien wat een bagger zooi
Doe mij dan maar m`n muis met toetsenbord. 10x makkelijker.

Trouwens kon je geen foto`s bij daglicht maken want je ziet er niks van ? Overal laat je het donker..

Melvin
Geplaatst op: 28 Dec 2008, 10:26
💸+
Bewerken Quote

Koop een nintendo DS ofzo dan heb je een touchscreen

Christan
Pwn erd
Geplaatst op: 28 Dec 2008, 10:32
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:
@Christan:
Wauw, niet dat ik ambilight bij me PC wil, heb het al bij me TV, maar leuk dat je die hebt gekregen. Gebruik je het ook echt of is het meer een gadget?

Ik gebruik het wel maar het is soms ook onhandig.
Omdat er verschillende resoluties zijn moet je zo'n scherm calibreren.
Als je nu een spel gaat spelen, dat op een andere resolutie draait. Dan moet je alles weer gaan calibreren, anders begint hij op verkeerde plekken te drukken.

Hele kleine dingen kan je ook niet aanklikken. Je vinger is grofweg 1 vierkante cm dus het is moeilijk om een knopje van maar een paar pixels in te drukken.

Ik ga nog proberen om ergens zo'n pennetje vandaan te ritselen maar nu gebruik ik meestal gewoon de muis.

Stfn schreef:
Trouwens kon je geen foto`s bij daglicht maken want je ziet er niks van ? Overal laat je het donker..
Gelukkig moet ik er achter zitten en niet jij
En je ziet dat blauwe licht niet goed bij daglicht, daarom is de foto in het "donker" gemaakt.

[Laatst bewerkt door Christan op zondag 28 december 2008, om 10:35]
Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 28 Dec 2008, 11:35
💸+
Bewerken Quote

Christan schreef:

[...]
Ik gebruik het wel maar het is soms ook onhandig.
Omdat er verschillende resoluties zijn moet je zo'n scherm calibreren.
Als je nu een spel gaat spelen, dat op een andere resolutie draait. Dan moet je alles weer gaan calibreren, anders begint hij op verkeerde plekken te drukken.

Hele kleine dingen kan je ook niet aanklikken. Je vinger is grofweg 1 vierkante cm dus het is moeilijk om een knopje van maar een paar pixels in te drukken.

Ik ga nog proberen om ergens zo'n pennetje vandaan te ritselen maar nu gebruik ik meestal gewoon de muis.

En toch kan ik enorm nauwkeurig zijn op me iPhone. Klinkt meer alsof dat touchscreen dat jij hebt heel onnauwkeurig is?
Als hij gewoon niet heel nauwkeurig is zal het dan ook niet helpen om een pen te kopen, dunkt mij. Al eens met een PDA pennetje geprobeerd?

Kersentaart
Geplaatst op: 28 Dec 2008, 12:22
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
Jij denkt dat iisys nog nooit een touchscreen heeft gezien?

Kennelijk niet op een computer beeldscherm als hij het zo formuleert.

Timm
Oppergod
Geplaatst op: 28 Dec 2008, 12:51
💸+
Bewerken Quote

Ik kan er hier in NL bij de office center zo eentje kopen, 22" touch-screen en werkt gewoon met windows ensow.

Christan
Pwn erd
Geplaatst op: 28 Dec 2008, 13:01
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
En toch kan ik enorm nauwkeurig zijn op me iPhone. Klinkt meer alsof dat touchscreen dat jij hebt heel onnauwkeurig is?
Als hij gewoon niet heel nauwkeurig is zal het dan ook niet helpen om een pen te kopen, dunkt mij. Al eens met een PDA pennetje geprobeerd?

Met zo'n pennetje kan het wel precies.
Ik wil ook niet zeggen dat het helemaal niet lukt om een knopje van een paar pixels in te drukken, maar het is wel moeilijk.
Als het scherm goed gecalibreerd is en je houdt je vinger recht op het scherm dan lukt het. Meestal doe je niet zoveel moeite om iets in te drukken en dan gaat het meestal mis.

Saven
admin
Geplaatst op: 28 Dec 2008, 14:24
💸+
Bewerken Quote

touch screen lijkt me niet zo handig

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 28 Dec 2008, 20:16
💸+
Bewerken Quote

Lijkt me niet heel erg fijn. Als je typt wil je niet heel de tijd met je poot naar het beeldscherm toe hoeven gaan. Met de muis werkt dan makkelijker

Rubis
Je weet zelf
Geplaatst op: 28 Dec 2008, 20:27
💸+
Bewerken Quote

Zou best wel duur zijn en dan komen er allemaal van die vinger afdrukken op je beeldscherm te zitten.

Ik houd het liever bij de muis

Saven
admin
Geplaatst op: 28 Dec 2008, 21:25
💸+
Bewerken Quote

En wat ook is, nu kun je beetje van hetbeeld scherm afzitten, anders word je straks blind omdat je dat ding bijna tegen je neus aan hebt de hele tijd

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 28 Dec 2008, 21:38
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

En wat ook is, nu kun je beetje van hetbeeld scherm afzitten, anders word je straks blind omdat je dat ding bijna tegen je neus aan hebt de hele tijd

goed punt

Christan
Pwn erd
Geplaatst op: 29 Dec 2008, 18:34
💸+
Bewerken Quote

Rubis schreef:

Zou best wel duur zijn en dan komen er allemaal van die vinger afdrukken op je beeldscherm te zitten.

Ik houd het liever bij de muis

Vingeradrukken zie je niet
Als ik mijn scherm uit zet dan zit het helemaal vol met vingerafdrukken. Maar als hij aan staat zie je er niks meer van.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login