BorisSoad schreef:
Xbox is misschien betaald maar ik game best veel online en de service is top. De spellen zijn vetter dan op de Wii (vind ik, want dat blijft natuurlijk altijd een mening) en PS3 network is dan wel gratis, maar ik ken weinig mensen die echt heel erg blij zijn met die console. Sterker nog: iedereen die ik ken met beide consoles verkiest de xbox. Het blijft een mening natuurlijk, maar ik vind de xbox gewoon fijner. Goed, het kost 60 euro per jaar, maar ik heb nog nooit gezeik gehad.
Er was ooit een hele lange downtime tijdens de feestdagen op xbox live, dat weet ik nog. Tot nu toe heeft het PSN mij nog niet in de steek gelaten. Soms was het offline, maar dan ook heel kort en vanwege onderhoud.
Hoe dan ook, 2009 wordt een overduidelijk PC/PS3 jaar. Killzone 2, Heavy Rain, GoW III, Uncharted 2.. Natuurlijk ook nog CoD6(voor de PC natuurlijk), Mafia II, RE 5 als multiplatform.
Ik zelf heb het idee dat Microsoft een nieuwe console gaat aankondigen dit jaar, die 400 euro gaat kosten en technisch superieur zal zijn aan de PS3.. Dat zou wel een nekschot zijn voor Sony.
[Laatst bewerkt door Paul op vrijdag 9 januari 2009, om 18:26]