Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Wii internet

Teries
Wooha!
Geplaatst op: 01 Jan 2009, 14:45
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

yeuuwww mensjes, ik heb dus een wii, wil hem aansluiten op internet.. lukt dus niet.. ingevoerde gegevens kloppen maar bij testen komt er uit dat je geen verbinding kan leggen.. ook geven ze dan alleen maar foutcodes die gelden voor een router, gastt ik heb dus helemaal geen router, ik heb een stom draadloos modem van kpn.. heb ik per se een router nodig? >_<

_T

Headshot
Geplaatst op: 01 Jan 2009, 14:52
💸+
Bewerken Quote

Met deze info kunnen we je toch niet helpen, je zegt alleen maar dat je internet op de Wii het niet doet.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 01 Jan 2009, 14:57
💸+
Bewerken Quote

geen router -> geen draadloos internet -> geen internet op wii tenzij je zo'n draadloos internet ding in je pc douwt.

JoeyK
Geplaatst op: 01 Jan 2009, 17:35
💸+
Bewerken Quote

Leg is wat fatsoenlijks uit?
- Welke KPN modem heb je?
- Kabel erin gedaan? > Probeer dat kijk wat ie dan doet
- Koop een router?

Teries
Wooha!
Geplaatst op: 01 Jan 2009, 18:07
💸+
Bewerken Quote

- Het is dus een pkn experia box modem, van het internetplusbellen pakket
- Kabel zou ik kunnen proberen maar die zie ik het nut niet echt van in, het gaat erom dat ik een draadloos modem heb, waarop je dus gewoon een wii zou moeten kunnen aansluiten, maar dat doet 'ie dus niet.. Eerst dacht ik dat het aan de beveilingscode lag, maar dat is ook niet het geval.
- Router zou ik idd kunnen kopen, maar ik heb liever een wat goedkopere oplossing.. om hiervoor nou helemaal een router te gaan kopen..

_T

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 01 Jan 2009, 18:26
💸+
Bewerken Quote

een router heb je al voor 25 euro..

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 01 Jan 2009, 18:32
💸+
Bewerken Quote

Stel eens in zonder wachtwoord, dus dat je helemaal geen wachtwoord hoeft in te voeren. Weet je meteen of dat het probleem is.

Je hebt trouwens wel een router, dat is die KNP Experia Box ding.

Teries
Wooha!
Geplaatst op: 05 Feb 2009, 15:04
💸+
Bewerken Quote

Newp werkt niet. Kwam er btw net achter dat het euwk nog uitmaakt of je een zwarte of grijze box hebt. Ik heb de grijze (Gigaset SX551 WLAN DSL)
En nog steeds is het me niet gelukt om die WII erop aan te sluiten..

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 05 Feb 2009, 16:35
💸+
Bewerken Quote

JoeyN schreef:

Leg is wat fatsoenlijks uit?
- Welke KPN modem heb je?
- Kabel erin gedaan? > Probeer dat kijk wat ie dan doet
- Koop een router?

Spannend, solutions komt in action

Ieder geval, iets meer ABN in je post en het leest al weer fijner. Voor de rest -> luister naar thaan, die helpt je ermee ( slijm )

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 06 Feb 2009, 00:40
💸+
Bewerken Quote

Teries schreef:

Newp werkt niet. Kwam er btw net achter dat het euwk nog uitmaakt of je een zwarte of grijze box hebt. Ik heb de grijze (Gigaset SX551 WLAN DSL)
En nog steeds is het me niet gelukt om die WII erop aan te sluiten..

Wat zou het verschil tussen de grijze en de zwarte dan zijn? Zolang er WLAN op zit zou het geen ruk moeten uitmaken. Andere apparaten kunnen wel gewoon verbinden?

Zeker weten dat Wifi goed is ingesteld? Dus bij een WEP password 13 tekens (in het geval van 128 bit, waar je wel van uit kan gaan) en bij WPA geen eisen maar wel gewoon het goede wachtwoord? Bij WPA wel op TKIP staan en niet AES of een combi daarvan?

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 06 Feb 2009, 08:39
💸+
Bewerken Quote

Als je het SSID en het wachtwoord goed instelt moet je Wii gewoon verbinding kunnen maken tenzij dat ding een paar kilometer van je router staat.

[Laatst bewerkt door Guz op vrijdag 6 februari 2009, om 08:41]
📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login