Matt schreef:
[...]
Ja, of jullie snappen het allbij niet, Sandr ownt jou met mixen jij weet dat zelf/
Matt, sterf, je praat echt poep. Sandr ownt helemaal niemand, Saven al zeker niet. Nu zal ik een reactie krijgen met OMG JE LIKT SAVENS KONT SWA, nou, nee. Het feit is dat Saven beter is als SaNDR. En ja dat is een feit. Matt, jij hebt uberhaupt geen recht van spreken, jij gaat eerst een topic maken dat er een mix komt, en er dan geen maken. O ja Bart, als je hierop gaat commenten, ik ben niets verplicht. Mijn CD-spelers komen er binnen 1 jaar zeker niet, dus van mij hoef je geen mix te verwachten. (Want ik heb nooit gezegd dat ik er een ga maken.)
Bart schreef:
[...]
Die dirty house is ook gemakkelijker te mixen. Vergelijk het maar met Trance. Gaat gewoon veel makkelijker, langere liedjes, ja kan het niet echt goed uitleggen
Totale onzin, house is eerder moeilijker te mixen door het vaak off-beat ritme, dus niet op de tel. Gaat niet makkelijker, jij weet niks van mixen, het zijn niet langere liedjes. In tegendeel van dance (want het is niet eens trance wat sander mixt), want daarbij heb je van ongeveer ieder liedje wle een extended mix. Je kan het niet uitleggen, comment dan niet, want je weet er niks van.
sandr schreef:
[...]jewaits
Neem de comments van Bart maar niet serieus, ga nog heel lang oefenen, en post niet iedere week 1 mix, oefen eerst maar 2 maanden, totdat je het beatmixen fatsoendelijk onder de knie hebt, want dat heb je nu niet.
Punt, klaar. Comment maar als je wilt, maar verwacht maar een antwoord terug, wat jouw mening definitief ontkracht.