Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

60 min mix

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 10 Jan 2009, 11:59
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Heb weer is wat zitten kloten: [url]http://silxx.nl/60_min_mix.mp3[/url]

Saven
admin
Geplaatst op: 10 Jan 2009, 12:02
💸+
Bewerken Quote

Die generate love remix is crap beter ebruikte je de prom the love's back remix
maar post nou eens een tracklist, anders gaat je topic in het vervolg dicht

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 10 Jan 2009, 12:09
💸+
Bewerken Quote

Doe maar ctrl + s terwijl je de mix open hebt staan, kan je m opslaan, kan je zien hoelang hij aant spelen is, als je een leuk liedje hoort post je hier de tijd dan weet ik wel welk liedje t is .

Zo ook goed? .

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 11 Jan 2009, 12:45
💸+
Bewerken Quote

Jemig, kan iTunes even sterven?

Het doet de laatste tijd vet raar, dan word de stem helemaal gedempt en hoor de de muziek nog wel hard.

En dat heb ik dus nu ook bij quicktime

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 11 Jan 2009, 13:49
💸+
Bewerken Quote

Bart schreef:

Jemig, kan iTunes even sterven?

Het doet de laatste tijd vet raar, dan word de stem helemaal gedempt en hoor de de muziek nog wel hard.

En dat heb ik dus nu ook bij quicktime

Als je dr met IE heengaat download hij hem (hier idd). Maar je kunt dus ook rechtsklik op de link doen en koppeling opslaan als of op de mp3 pagina (die quicktime speler) bestand > pagina opslaan doen. ohja bij de 2e duurt het ff voordat hij begint met downloaden, maar zodra hij begint issie gelijk binnen, heeft te maken met hoever quicktime is met laden.

Bartyow
van TwyLight gejat
Geplaatst op: 11 Jan 2009, 16:55
💸+
Bewerken Quote

nice

komt ie ook op de saven radio (als de saven radio komt)

Bart
Geplaatst op: 11 Jan 2009, 17:49
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

[...]
Als je dr met IE heengaat download hij hem (hier idd). Maar je kunt dus ook rechtsklik op de link doen en koppeling opslaan als of op de mp3 pagina (die quicktime speler) bestand > pagina opslaan doen. ohja bij de 2e duurt het ff voordat hij begint met downloaden, maar zodra hij begint issie gelijk binnen, heeft te maken met hoever quicktime is met laden.

Gaat het niet om, had m'n boxjes lichtelijk opgeblazen i'll guess.

Maar nice mix

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 11 Jan 2009, 18:34
💸+
Bewerken Quote

Bartyow schreef:

komt ie ook op de saven radio (als de saven radio komt)

Issie al geweest, maar hij klonk kut omdat joey de bas op 300% zet .

Kosty
Geplaatst op: 11 Jan 2009, 18:42
💸+
Bewerken Quote

Downloadmode atm
Mja nice hoor

[Laatst bewerkt door Kosty op zondag 11 januari 2009, om 18:53]
Sander
Geplaatst op: 11 Jan 2009, 18:55
💸+
Bewerken Quote

crap

Saven
admin
Geplaatst op: 11 Jan 2009, 19:13
💸+
Bewerken Quote

Sander schreef:

crap

Hèhè... Eindelijk iemand die er verstand van heeft
Je techniek zuigt. Dus is de mix zelf ook kut.
Dan kan opzich de trackkeuze nog goed zijn, maar die is mijn inziens ook kut, dus is het nog kutter.
En mensen die hem wel nice vinden moeten het gewoon bij mp3tjes houden. Want veel verschil tussen een mp3tje afspelen en deze mix is er niet op de gare overgangen na

just my 2cents

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 11 Jan 2009, 21:26
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]
Dan kan opzich de trackkeuze nog goed zijn, maar die is mijn inziens ook kut, dus is het nog kutter.
En mensen die hem wel nice vinden moeten het gewoon bij mp3tjes houden. Want veel verschil tussen een mp3tje afspelen en deze mix is er niet op de gare overgangen na

just my 2cents

punt

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 11 Jan 2009, 21:40
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]

just my 2cents

Amen

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 12 Jan 2009, 15:32
💸+
Bewerken Quote

Dus ff voor de duidelijkheid: de vorige was beter?

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 12 Jan 2009, 15:57
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

Dus ff voor de duidelijkheid: de vorige was beter?

Nee.
Wat Saven zei, geldt eigenlijk voor al je mixes.
@ komend Kosty commentaar: Nee, dit is de waarheid, ik ga niet uit me nek lullen en hum steunen. De reality facen lijkt me beter.

Scheve beatmix btw

[Laatst bewerkt door Frenk op maandag 12 januari 2009, om 17:51]
Kosty
Geplaatst op: 12 Jan 2009, 19:57
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

[...]
Nee.
Wat Saven zei, geldt eigenlijk voor al je mixes.
@ komend Kosty commentaar: Nee, dit is de waarheid, ik ga niet uit me nek lullen en hum steunen. De reality facen lijkt me beter.

Scheve beatmix btw

Saven heeft gelijk ja, van dat het eigenlijk gewoon aaneengeplakte MP3tjes zijn Maarja /care hoor

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 13 Jan 2009, 18:38
💸+
Bewerken Quote

[url]http://silxx.nl/overgangtest.mp3[/url]
Ja duurt maar 7 min en zitten ook maar 4 liedjes (dus 3 overgangen) in, maar heb het deze keer wat minder volgens tuts gedaan en meer op gevoel. En volgens mij is deze toch wel wat beter.

[Laatst bewerkt door sandr op dinsdag 13 januari 2009, om 18:42]
Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 14 Jan 2009, 12:09
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]

just my 2cents

Ja, of jullie snappen het allbij niet, Sandr ownt jou met mixen jij weet dat zelf/

Bart
Geplaatst op: 14 Jan 2009, 13:17
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]

just my 2cents

Die dirty house is ook gemakkelijker te mixen. Vergelijk het maar met Trance. Gaat gewoon veel makkelijker, langere liedjes, ja kan het niet echt goed uitleggen

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 14 Jan 2009, 14:26
💸+
Bewerken Quote

Matt schreef:
Sandr ownt jou met mixen jij weet dat zelf/
jewaits

Maarten
Geplaatst op: 14 Jan 2009, 14:30
💸+
Bewerken Quote

Matt schreef:

[...]
Ja, of jullie snappen het allbij niet, Sandr ownt jou met mixen jij weet dat zelf/

Jij weet daar natuurlijk alles van .

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 14 Jan 2009, 15:59
💸+
Bewerken Quote

Matt schreef:

[...]

!!!!!!!!1

Al die mix paupers hiero, stfu, als je niet weet waar je over praat Zeker Bart niet

Saven
admin
Geplaatst op: 14 Jan 2009, 16:02
💸+
Bewerken Quote

Matt schreef:

[...]

!!!!!!!!!!!!!!!!

Bart schreef:

[...]

Die dirty house is ook gemakkelijker te mixen. Vergelijk het maar met Trance. Gaat gewoon veel makkelijker, langere liedjes, ja kan het niet echt goed uitleggen

Nee, het dance genre, wat hij doet dus, is het makkelijkste om te mixen. Zelfs al is je timing meestal kut kun je er nog iets moois van maken, maar zelfs dat lukt hem niet

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 14 Jan 2009, 16:19
💸+
Bewerken Quote

Matt schreef:

[...]

Matt, sterf, je praat echt poep. Sandr ownt helemaal niemand, Saven al zeker niet. Nu zal ik een reactie krijgen met OMG JE LIKT SAVENS KONT SWA, nou, nee. Het feit is dat Saven beter is als SaNDR. En ja dat is een feit. Matt, jij hebt uberhaupt geen recht van spreken, jij gaat eerst een topic maken dat er een mix komt, en er dan geen maken. O ja Bart, als je hierop gaat commenten, ik ben niets verplicht. Mijn CD-spelers komen er binnen 1 jaar zeker niet, dus van mij hoef je geen mix te verwachten. (Want ik heb nooit gezegd dat ik er een ga maken.)
Bart schreef:

[...]

Totale onzin, house is eerder moeilijker te mixen door het vaak off-beat ritme, dus niet op de tel. Gaat niet makkelijker, jij weet niks van mixen, het zijn niet langere liedjes. In tegendeel van dance (want het is niet eens trance wat sander mixt), want daarbij heb je van ongeveer ieder liedje wle een extended mix. Je kan het niet uitleggen, comment dan niet, want je weet er niks van.
sandr schreef:

[...]jewaits

Neem de comments van Bart maar niet serieus, ga nog heel lang oefenen, en post niet iedere week 1 mix, oefen eerst maar 2 maanden, totdat je het beatmixen fatsoendelijk onder de knie hebt, want dat heb je nu niet.

Punt, klaar. Comment maar als je wilt, maar verwacht maar een antwoord terug, wat jouw mening definitief ontkracht.

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 14 Jan 2009, 16:59
💸+
Bewerken Quote

Maarten schreef:

[...]
Jij weet daar natuurlijk alles van .

Inderdaad

📫

Nieuw privébericht