Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

🔒
Windows 7 Experiences

Sander
Geplaatst op: 13 Jan 2009, 20:54
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

nou ik wel
ik kon niet eens normaal een video afspelen en toen crashte de nvidia drivers al

Inuyasha
Wie anders? ^^
Geplaatst op: 13 Jan 2009, 20:54
💸+
Bewerken Quote

Sander schreef:

nou ik wel
ik kon niet eens normaal een video afspelen en toen crashte de nvidia drivers al

Die Nvidia drivers zijn ook nog niet gemaakt voor W7, he.

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 13 Jan 2009, 21:02
💸+
Bewerken Quote

Inuyasha schreef:

[...]

1 minpunt, wanneer komen ze nou eens met degelijk dualscreen support? En dan heb ik het over Windows.

Sander
Geplaatst op: 13 Jan 2009, 21:19
💸+
Bewerken Quote

Inuyasha schreef:

[...]

ja klopt, het waren drivers die bij windows update stonden ofzo..

Saven
admin
Geplaatst op: 14 Jan 2009, 11:58
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

[...]
1 minpunt, wanneer komen ze nou eens met degelijk dualscreen support? En dan heb ik het over Windows.

Moet je maar sparen voor een goede en grote monitor, ipv 2 kleine goedkope

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 14 Jan 2009, 13:19
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

Windows Vista is niet eens zo'n heel erg slecht OS. Het ziet er namelijk mooier uit. Het is echter ook enorm traag, dit komt doordat de kernel ook gewoon verouderd/verwaarloosd is(klopt niet helemaal wat ik zeg, maar je krijgt het idee). Dat neem ik ze erg kwalijk.

Hoe dan ook, windows 7 moet volgens die Ballmer gewoon sneller worden, 'alles wat vista niet was'. Mooie praatjes.

XP is ook overigens een ge-wel-dig OS, maar ondersteunt straks geen DX11(wat echt veel beter gaat worden dan DX10, aangezien dat eigenlijk een flop is en er voor heeft gezorgd dat er eigenlijk geen reden is(voor gamers) om Vista te kopen).
Lastig overigens voor mij: wacht ik nog even tot eind 2009 en koop ik een nieuwe PC met Windows 7 en een nieuwe DX 11 videokaart, óf koop ik nu de prijzen redelijk laag zijn een PC met Vista en DX10, en upgrade ik 'm later met een DX 11 videokaart? Lastig, lastig.

Laatste keus, vista doet het hier prima. Kan er werkelijk waar alles mee doen

-----

OT: [url]http://www.sitedeals.nl/domeinnamen/53548-alexvandaag-nl-vanaf-5-a.html[/url]

Alexvandaag.nl in de verkoop door joey nerd

[Laatst bewerkt door Bart op woensdag 14 januari 2009, om 13:53]
Sander
Geplaatst op: 14 Jan 2009, 14:18
💸+
Bewerken Quote

Omg wie wil er nou alexvandaag kopen
En @ Saven, dualscreen is handig omdat je bijvoorbeeld op 1 scherm MSN kan zetten etc.

Saven
admin
Geplaatst op: 14 Jan 2009, 14:58
💸+
Bewerken Quote

Sander schreef:

Omg wie wil er nou alexvandaag kopen
En @ Saven, dualscreen is handig omdat je bijvoorbeeld op 1 scherm MSN kan zetten etc.

En als je een grote monitor hebt zet je em gewoon aan de linker of rechterkant, is precies hetzelfde op die dikke streep tussendoor van de monitor na

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 14 Jan 2009, 15:58
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]
Moet je maar sparen voor een goede en grote monitor, ipv 2 kleine goedkope

Niet zeggen dat ik dan niet moet lopen kankeren he
Daar ging het niet om

Sander
Geplaatst op: 14 Jan 2009, 19:41
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]
En als je een grote monitor hebt zet je em gewoon aan de linker of rechterkant, is precies hetzelfde op die dikke streep tussendoor van de monitor na

mja

Rian
Geplaatst op: 14 Jan 2009, 19:57
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]

idd, doe ik ook altijd, tv venstertje erbij.

Alleen heb wel secundaire maar dat is meer voor de heb.

Paul
Geplaatst op: 14 Jan 2009, 20:29
💸+
Bewerken Quote

Mij lijkt gamen op een 24 inch en MSN'en/werken/coden op een 17 inch(je hebt niet meer nodig) wel erg fijn. Ik ga dat misschien wel in de toekomst proberen met een nieuwe PC.

Kosty
Geplaatst op: 14 Jan 2009, 20:52
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

Mij lijkt gamen op een 24 inch en MSN'en/werken/coden op een 17 inch(je hebt niet meer nodig) wel erg fijn. Ik ga dat misschien wel in de toekomst proberen met een nieuwe PC.

Gamen op een 24 inch is zalig, je hebt echt wel een zware grafische kaart nodig, maar het is toch écht wel de moeite !

Ohja, ik ga denk ik zaterdag even formateren, kan ik ook even Win7 proberen, hoe zit het eigenlijk met de ondersteuning voor games ?

[Laatst bewerkt door Kosty op woensdag 14 januari 2009, om 21:01]
Bjorg
onbegrijplijk lekker
Geplaatst op: 14 Jan 2009, 22:34
💸+
Bewerken Quote

Heb hier een pre-beta...
6995 ofzo, van een vriend geleend, te lui om zelf te branden.
(ik heb ook geen DVD-brander en DVD's maar dat ter zijde )
Nieuwe taakbalk was wel ff wennen, maar werkt nu erg fijn!
Morgen ff dual-screenen!

Inuyasha
Wie anders? ^^
Geplaatst op: 15 Jan 2009, 09:16
💸+
Bewerken Quote

Kosty schreef:

[...]

Gamen op een 24 inch is zalig, je hebt echt wel een zware grafische kaart nodig, maar het is toch écht wel de moeite !

Ohja, ik ga denk ik zaterdag even formateren, kan ik ook even Win7 proberen, hoe zit het eigenlijk met de ondersteuning voor games ?

Niet natuurlijk, omdat de meeste videokaart drivers het dus niet doen.

Saven
admin
Geplaatst op: 15 Jan 2009, 10:52
💸+
Bewerken Quote

Kosty schreef:

[...]

Als je een nvidia kaart hebt dan kan dat wel volgensmij, alleen werkt het niet voor 100% stabiel (tis een beta, duh)
En het OS zelf voelt ook al redelijk af. Dus om een beetje te kutten is het wel leuk om te draaien.
Maar als main OS zou ik het alleen maar doen als ik ook daadwerkelijk wil testen. Want straks krijg je een bsod tijdens een verslag maken ik word ofzo en dan ga je weer huilie doen ofz

Paul
Geplaatst op: 15 Jan 2009, 15:49
💸+
Bewerken Quote

Ik ben 'm nu ook aan het downloaden. De performance schijnt heel goed te zijn vergeleken met Vista(zie reacties mininova). Dat ga ik dus straks testen op mijn Athlon 3500+'je. Ben benieuwd.

Kosty
Geplaatst op: 15 Jan 2009, 16:35
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]
Als je een nvidia kaart hebt dan kan dat wel volgensmij, alleen werkt het niet voor 100% stabiel (tis een beta, duh)
En het OS zelf voelt ook al redelijk af. Dus om een beetje te kutten is het wel leuk om te draaien.
Maar als main OS zou ik het alleen maar doen als ik ook daadwerkelijk wil testen. Want straks krijg je een bsod tijdens een verslag maken ik word ofzo en dan ga je weer huilie doen ofz

Tjah, ik heb ATi.. Is er minder ondersteuning voor ATi kaarten ofzo ?
Ik ga het dual-booten met XP en dan kan het er later gewoon nog af hé

Ohja @Paul : Vista ging bij mij al op een Athlon 64 3200+... Alleen 512mb RAM was net iets te weinig Dus ik denk wel dat je goed zit.

[Laatst bewerkt door Kosty op donderdag 15 januari 2009, om 16:36]
Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 15 Jan 2009, 16:47
💸+
Bewerken Quote

ATI doet het bij mij
x1650 pro radeon, misschien dat je hem ook hebt

📫

Nieuw privébericht

🔥