Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

email w8woord gekraakt

Nivek
Geplaatst op: 13 Jan 2007, 00:12
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hallo allemaal,

misschien hebben jullie het ook wel eens gehad, maar iemand heeft mijn hotmail wachtwoord gekraakt. Daarna heeft hij hem meteen veranderd waardoor ik niet meer in kan loggen. Na een aantal emails naar de support van hotmail denk ik dat ze me niet gaan beandwoorden.

Toen mijn zusje online was kwam de hacker ook online en zei hij dat zijn naam Dennis was en heeft hij mijn schermnaam in Kevin Kluns veranderd.

Is er misschien iemand die een manier weet om toch nog in mijn mail te komen? Ik zou echt niet winnen dat iedereen in mijn priveberichten kan komen enzo en al mijn wachtwoorden kan lezen.

Florian
kunjeditzien:')?
Geplaatst op: 13 Jan 2007, 00:47
💸+
Bewerken Quote

Proberen of je geheime vraag al is beatwoord?

Btw, Hotmail wachtwoord kraken kan geloof ik niet, waarschijnlijk ben je dan ergens slordig geweest .

Maargoed, als je je geheime vraag niet meer kunt beantwoorden, zit er volgens mij niets anders op dan een nieuw account maken, want freezers werken ook niet meer geloof ik.

Nivek
Geplaatst op: 13 Jan 2007, 01:15
💸+
Bewerken Quote

Ik ben vergeten te vermelden dat ik 9 was toen ik de account aanmaakte en dat is nu zo'n 8 jaar geleden. Ik weet het andwoord op de geheime vraag dus niet meer en het secundaire emailadres is verwijderd.

Ik hoef hem ook niet te hacken, zolang als mijn gegevens enzo niet meer door die persoon kunnen worden ingezien.

AfcAjax
Geplaatst op: 13 Jan 2007, 07:40
💸+
Bewerken Quote

Nivek schreef:

Ik weet het andwoord op de geheime vraag dus niet meer en het secundaire emailadres is verwijderd.

Account opnieuw aanmaken, of heeft hij hem verwijderd?

Nivek
Geplaatst op: 13 Jan 2007, 09:27
💸+
Bewerken Quote

account bestaat nog en hij kan dus bij al mijn emails ect. IN dien emails staan redelijk wat wachtwoorden van bijv. mijn hosting, domein ect. Ik ben ook een jaar naar amerika geweest en al hun email adressen staan op mijn msn dus daar kan ik ook niet meer bij.....

Wouser
Cadeau'tjes :r
Geplaatst op: 13 Jan 2007, 09:40
💸+
Bewerken Quote

Tja heel erg vervelend zelf ook zoiets meegemaakt maar gelukkig kwam ik erachter wie het had gedaan...

Ik vrees echter dat je niet veel kunt doen... Namelijk hotmail zal je echt niet helpen en als je geen alternatieve email hebt of je geheime vraag niet meer weet houdt het eigenlijk op...

Het enigste wat je kan proberen is misschien de hacker enigzins wanneer die online komt proberen over te halen je account weer terug te geven...

AfcAjax
Geplaatst op: 13 Jan 2007, 09:43
💸+
Bewerken Quote

Nivek schreef:

account bestaat nog en hij kan dus bij al mijn emails ect. IN dien emails staan redelijk wat wachtwoorden van bijv. mijn hosting, domein ect. Ik ben ook een jaar naar amerika geweest en al hun email adressen staan op mijn msn dus daar kan ik ook niet meer bij.....

Ik bedoel je secundaire email adres...

Nivek
Geplaatst op: 13 Jan 2007, 09:51
💸+
Bewerken Quote

mijn secudaire email adres bestaat niet meer omdat de host waar hij bij zat gestopt is...

Ik hoop dat hotmail er wel wat aan kan doen want mijn xbox live account enzo zit er ook op en die kan ik ook niet meer openen terwijl ik er nog wel voor betaal. Denken jullie niet dat als ik hotmail toch laat zien met genoeg gegevens dat ze misschien het wachtwoord weer terug zetten?

AfcAjax
Geplaatst op: 13 Jan 2007, 09:56
💸+
Bewerken Quote

Nivek schreef:

mijn secudaire email adres bestaat niet meer omdat de host waar hij bij zat gestopt is...

Ik hoop dat hotmail er wel wat aan kan doen want mijn xbox live account enzo zit er ook op en die kan ik ook niet meer openen terwijl ik er nog wel voor betaal. Denken jullie niet dat als ik hotmail toch laat zien met genoeg gegevens dat ze misschien het wachtwoord weer terug zetten?

Wat was je mailadres (je secundaire)

Nivek
Geplaatst op: 13 Jan 2007, 10:01
💸+
Bewerken Quote

heb geen idee meer, ik had hem ergens bij een of andere webhost gemaakt, maar die ging toen failiet. Ik heb alles 8 jaar geleden ingevult dus ik kan me alles niet meer super herinneren.

ik ben wel op een website gestuit waar ze me dit vertelde:

ik zou zeggen : stuur een berichtje naar de klantenservice van hotmail. En zet in het berichtje al je gegevens. IP- Adres enzovoort. Die helpen je dan. Toen ik was gehackt had ik 2 berichtjes naar hotmail gestuurd en zei hadden me een link gestuurd om me wachtwoord te veranderen.

Er valt wel wat te doen, gewoon naar hotmail mailen.
Krijg je een vragenlijst vul je in.. want ben zelf ook ooit een keer gehackt.
Heb ik nieuw email adres gemaakt > hotmail gemailed.. kreeg paar dagen later een vragenlijst met vragen wanneer je als laatst was ingelogt, je ouwe passwoord etc.
Paar dagen later krijg je een nieuw passwoord opgestuurd en klaar
Henk

dus dat heb ik ook meteen gedaan en hoop dat ik er deze keer wel reactie op krijg.

Nivek
Geplaatst op: 13 Jan 2007, 10:44
💸+
Bewerken Quote

Kreeg net reactie van Microsoft. Ze hebben me de vragen lijst gestuurd en die heb ik ingevuld en terug gestuurd. Nu nog duimen dat ik hem terug krijg>>>

Florian
Geplaatst op: 13 Jan 2007, 10:59
💸+
Bewerken Quote

Das maar te hopen voor je dan.
Heb je enig idee hoe de "hacker" achter je wachtwoord is gekomen?

Rinaldo
Geplaatst op: 13 Jan 2007, 11:52
💸+
Bewerken Quote

Misschien een vriend van je ofzo....
want eerst wist een goede vriend me wachtwoord.... een tijdje
Maar die had ik weer 2 weken later verandert

Nivek
Geplaatst op: 13 Jan 2007, 12:19
💸+
Bewerken Quote

Rinaldo schreef:

Als het een vriend van me is dan heeft hij een groot probleem als ik erachterkom .

Ik heb echt geen idee wie het zou kunnen zijn, maar het kan best wel iemand van school ofzo zijn.

Wouser
Cadeau'tjes :r
Geplaatst op: 13 Jan 2007, 13:47
💸+
Bewerken Quote

Rinaldo schreef:

Pfff nub wie gaat zijn wachtwoord dan ook delen???

Digibewust Lanceert Wachtwoorden Campagne

Campagne Filmpje 1
Campagne Filmpje 2

Syncie
Geplaatst op: 13 Jan 2007, 15:47
💸+
Bewerken Quote

Ik ben mijn wachtwoord een keer vergeten en allemaal valse gegevens ingevuld en geen 2e emailadres.
Toch mailde ik naar Hotmail en kreeg binnen een week een berichtje terug met een lijst die ik moest invullen om aan te tonen dat ik de echte eigenaar was.
Na een week kreeg ik daar weer antwoord op en ik kon mijn wachtwoord resetten.

Nivek
Geplaatst op: 13 Jan 2007, 16:01
💸+
Bewerken Quote

Syncie schreef:

Ik ben mijn wachtwoord een keer vergeten en allemaal valse gegevens ingevuld en geen 2e emailadres.
Toch mailde ik naar Hotmail en kreeg binnen een week een berichtje terug met een lijst die ik moest invullen om aan te tonen dat ik de echte eigenaar was.
Na een week kreeg ik daar weer antwoord op en ik kon mijn wachtwoord resetten.

ja, ze zijn echt niet snel met andwoorden kan je wel zeggen

Rene
Professional
Geplaatst op: 13 Jan 2007, 16:06
💸+
Bewerken Quote

Nivek schreef:

[...]

ja, ze zijn echt niet snel met andwoorden kan je wel zeggen

Máár ze helpen je uiteindelijk wél.

Nivek
Geplaatst op: 13 Jan 2007, 20:09
💸+
Bewerken Quote

Daarnet eindelijk email gekregen van microsoft en ik kreeg een link waarmee ik mijn wachtwoord kon veranderen. Eindelijk kan ik weet in mijn emails en op mijn msn.

Wel heeft hij al mijn contactpersonen geblokeerd. Dit zijn er rond de 450 en dit zal dus nog wel ff duren voordat ik ze allemaal gedeblokeerd heb. Weet iemand hier misschien een progje voor ofzo?

Florian
Geplaatst op: 13 Jan 2007, 22:54
💸+
Bewerken Quote

als je gaat naar msn, kun je toch een hele groep deblokkeren ofzo?

Tuneboy
Geplaatst op: 14 Jan 2007, 00:04
💸+
Bewerken Quote

Florian schreef:

Idd, anders heb je ook geen leven dat je iedereen 1 voor 1 gaat blokkeren.

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 14 Jan 2007, 00:08
💸+
Bewerken Quote

Florian schreef:

Msg Plus! kan dit idd, gewoon rechtsklikken op de groepsnaam en daar bij extra's > deblokkeren.

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 14 Jan 2007, 00:25
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
Msg Plus! kan dit idd, gewoon rechtsklikken op de groepsnaam en daar bij extra's > deblokkeren.

Ohja, dat was t. Zat ookal te denken daaraan, dus ik keek ff bij msn hier, maar heb hier geen msn plus (@ m'n pa). Had t anders wel gepost paar uur geleje

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login