ff lekker mijn vrijdag avond beginnen door een supervette mix op te nemen.
So far so good . Druk ik na 15 minuten ongeveer bij 1 cd speler perongeluk op de fucking pauze knop heel de fucking mix naar de pestkanker
Spoiler 😨(selecteer om te bekijken)
disclaimer: nee ik heb niks tegen mensen met kanker en ik wens het niet zomaar iemand toe
Nee oke dat is kut, maarja ik had toch een kwartier lang een leipe mix opgenomen.. Dacht ik . Dus ik zo bij Nero Wave editor ff invoegen. Zie ik 1 lijn ipv een mooie wave-form. Ik denk wtf
Blijkt dat ik mijn record-master schuif nog naar beneden had staan !
Als je al de pest krijgt van dit kun je maar betur stoppen want dit krijg je heel vaak. En oh ja je denkt dat je veel te goed bent voor iedereen hier met je ''mooie coole supervette mixjes''.
Ik citeer:
ik ben saven en ik open om de week een topic om te laten zien hoe goed ik kan mixen trwijl ik er eignlijk geen kloot vanaf weet en maar wat lul om goed voor de dag te komen
[Laatst bewerkt door Matt op zaterdag 31 januari 2009, om 00:38]
Als je al de pest krijgt van dit kun je maar betur stoppen want dit krijg je heel vaak. En oh ja je denkt dat je veel te goed bent voor iedereen hier met je ''mooie coole supervette mixjes''.
Ik citeer:
[...]
En ik ben Matt, een kanker nerd. Ik kan niet eens mixen en lik mijn balzak elke dag schoon.
Ik citeer:
[...]
Ik wacht nog altijd op die 10minuten mix van je, trancenicht.
Denk dat Saven beter kan mixen dan jou
[Laatst bewerkt door Stfn op zaterdag 31 januari 2009, om 09:44]
Ik citeer:
[...]
Haha
wie maakt de eerste Matthias 't Jong failblog?