Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Wekker

KoiSashuu
Geplaatst op: 05 Feb 2009, 13:41
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Men kan al sinds 1968 in Amerika iets filmen en dat tegelijkertijd live uitzenden in 18 andere landen wereldwijd,
Men kan al sinds 1950 mensen in een uitvergrootte alluminium vuilcontainer met snelheden van meer dan 5000 km/h de ruimte inschieten om een wandelingetje te maken op de maan, waarna ze weer vrolijk terugvliegen en precies zó landen dat er niemand gewond en/of dood raakt.

En dan kunnen ze niet een wekker maken waarmee je met een knopje van 19:48 naar 19:47 kan gaan,
Maar dat je eerst via 19:49 naar 19:59 naar 19:01 naar 19:47 te gaan, terwijl je ondertussen al 59 keer op "Set" en "Minute" heb gedrukt!

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 05 Feb 2009, 14:06
💸+
Bewerken Quote

En wat wil je hiermee zeggen?
Lui wammes, echt een vollendammer topic.

Stfn
1th
Geplaatst op: 05 Feb 2009, 14:34
💸+
Bewerken Quote

Nou en?
Ik heb dat ook en heb er geen last van 1x instellen en alarm 1x instellen want word toch elke dag dezelfde tijd wakker.

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 05 Feb 2009, 15:58
💸+
Bewerken Quote

Kindjes in Afrika hebben geen eten.

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 05 Feb 2009, 16:33
💸+
Bewerken Quote

Gebruik mobiel als wekker, werkt ook fijn hoor

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 05 Feb 2009, 16:35
💸+
Bewerken Quote

Bart schreef:

Gebruik mobiel als wekker, werkt ook fijn hoor

Doe ik altijd, gaat eens stuk harder als de wekker die ik heb, en ik moet luid gewekt worden, anders hoor ik het niet

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 05 Feb 2009, 16:37
💸+
Bewerken Quote

De snooze functie is precies wat jij zoekt

Kosty
Geplaatst op: 05 Feb 2009, 16:48
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]
Doe ik altijd, gaat eens stuk harder als de wekker die ik heb, en ik moet luid gewekt worden, anders hoor ik het niet

/Agree, en het "standaard" wekkergeluid is gewoon officieel het kutste geluid ooit

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 05 Feb 2009, 16:59
💸+
Bewerken Quote

Kosty schreef:

[...]

/Agree, en het "standaard" wekkergeluid is gewoon officieel het kutste geluid ooit

Is het niet de bedoeling dat het wekker geluid kut moet zijn? Als het relaxt is slaap ik juist door hoor... Had heel toevallig vandaag met de pauze vandaag over liedjes/deuntjes om wakker te worden..
Ik wil er eigenlijk nu eentje maken die zo gaat:
*Lieve stem* bjorn het is tijd om wakker *brute boze stem* te worden dus ga godverdomme je bed uit luiwammes!

Alleen moet er nog irritant achter deuntje bij anders hoor ik het denk ik niet.

Of ik wou Aborted - Merticulous Invagination ofzo als nummer, dat begint toeminste met WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Dus dan wordt ik wel wakker

[Laatst bewerkt door Artofdead op donderdag 5 februari 2009, om 17:04]
📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login