Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Check Animatie

Leone
Geplaatst op: 07 Feb 2009, 17:56
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hey allemaal, ik heb een animatie gemaakt voor CKV
En ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

[video=JXPsZCz9kSw]

Klik hier voor de hoge kwaliteit versie!

Jaapje
Geplaatst op: 07 Feb 2009, 18:11
💸+
Bewerken Quote

Heel makkelijk te maken door met macromedia adobe flash wat framepjes achter elkaar te plakken en te veranderen.

Anyway, de tekeningetjes zijn lelijk, en ik snap het nut van die animatie niet? Verder wel grappig gemaakt, opzich.

[Laatst bewerkt door Jaapje op zaterdag 7 februari 2009, om 18:12]
Leone
Geplaatst op: 07 Feb 2009, 18:20
💸+
Bewerken Quote

Jaapje schreef:

Heel makkelijk te maken door met macromedia adobe flash wat framepjes achter elkaar te plakken en te veranderen.

Anyway, de tekeningetjes zijn lelijk, en ik snap het nut van die animatie niet? Verder wel grappig gemaakt, opzich.

Heb het niej met flash gemaakt maar met gimp,
D.m.v. een achtergrond en poppetje te maken, en hem vervolgens te laten bewegen en bij elk stukje het op te slaan, het zijn in totaal 155 frame's.
en het nut van een CKV project is dat je er een goed cijfer voor kan halen...

Stfn
1th
Geplaatst op: 07 Feb 2009, 18:20
💸+
Bewerken Quote

Gaat die nou in het begin jumpen?

-8652

Leone
Geplaatst op: 07 Feb 2009, 18:22
💸+
Bewerken Quote

Stfn schreef:

Gaat die nou in het begin jumpen?

-8652

Dat was wel de bedoeling, ja

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 07 Feb 2009, 18:22
💸+
Bewerken Quote

Ik vind het wel mooi gedaan

Jaapje
Geplaatst op: 07 Feb 2009, 18:57
💸+
Bewerken Quote

Leone schreef:

[...]

Heb het niej met flash gemaakt maar met gimp,
D.m.v. een achtergrond en poppetje te maken, en hem vervolgens te laten bewegen en bij elk stukje het op te slaan, het zijn in totaal 155 frame's.
en het nut van een CKV project is dat je er een goed cijfer voor kan halen...

Ja dat zeg ik:
het is heel makkelijk te maken, met onder andere flash.

En ik vraag niet om het nut van je CKV project, maar om het nut/doel van je filmpje: waar gaat het over, waarom staat er zo'n dom poppetje te springen en crasht vervolgens zijn computer.

Bartyow
van TwyLight gejat
Geplaatst op: 07 Feb 2009, 19:20
💸+
Bewerken Quote

grappig gemaakt!

BaXiess
Geplaatst op: 07 Feb 2009, 19:58
💸+
Bewerken Quote

Standaard CKV animatietje, haal je inderdaad wel een leuk cijfertje mee. Verder is het lame

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 07 Feb 2009, 23:08
💸+
Bewerken Quote

Ik moest effe lachen bij de link: Klik hier voor de Hoge Kwaliteit versie .
Maarja, volgens mij gewoon normaal standaard ckv ding... kdenk wel dat je hiermee 7/8 haalt

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 08 Feb 2009, 00:29
💸+
Bewerken Quote

Bij mijn ckv leraar wordt je punt in de praktijk gewoon gebasseerd op wat hij van je vind (hij zal het nooit toegeven, maar het is wel zo), daarom begon ik ckv ook het een nette 7.5 en mag ik nu blij zijn als ik een 5.5 heb .

Ohja bewijs hiervoor: Ik lever precies hetzelfde verslag als een klasgenoot bij dezelfde leraar, alleen ik lever het op tijd in en die klasgenoot te laat, ik krijg een 6 en die klasgenoot een 8, maar 1 punt eraf omdat het te laat was. Het feit dat het hem niet eens opviel dat hij twee keer hetzelfde verslag had nagekeken geeft ook wel aan hoe goed hij het doorleest.

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 08 Feb 2009, 00:35
💸+
Bewerken Quote

We moeten met CKV zo'n kanker animatie maken met een boekje. Maak ik er een met een vriend.. Krijg je te horen dat je het alleen moet doen..
En ik had uitteraard geen meter uitgevoerd :k

Kansloos vak

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 08 Feb 2009, 13:34
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

Bij mijn ckv leraar wordt je punt in de praktijk gewoon gebasseerd op wat hij van je vind (hij zal het nooit toegeven, maar het is wel zo), daarom begon ik ckv ook het een nette 7.5 en mag ik nu blij zijn als ik een 5.5 heb .

Ohja bewijs hiervoor: Ik lever precies hetzelfde verslag als een klasgenoot bij dezelfde leraar, alleen ik lever het op tijd in en die klasgenoot te laat, ik krijg een 6 en die klasgenoot een 8, maar 1 punt eraf omdat het te laat was. Het feit dat het hem niet eens opviel dat hij twee keer hetzelfde verslag had nagekeken geeft ook wel aan hoe goed hij het doorleest.

Zulke mensen mogen eigenlijk gewoon geen les geven vind ik.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 08 Feb 2009, 13:45
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]

Zulke mensen mogen eigenlijk gewoon geen les geven vind ik.

idd, maar niemand heeft het lef het tegen m te zeggen omdat we toch een voldoende voor ckv moeten hebben omdat je anders zwaar de lul bent .

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 08 Feb 2009, 13:50
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

[...]
idd, maar niemand heeft het lef het tegen m te zeggen omdat we toch een voldoende voor ckv moeten hebben omdat je anders zwaar de lul bent .

Kan je dan niet naar afdelingshoofd/mentor gaan dan?

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login