Oké.
Als ik jou topic lees, moet ik meteen aan mezelf denken, een aantal maanden geleden. Ik zal het je even uitleggen. Vroegah, toen het nog gezellig was op Saven.nl was ik een ontzettend actief lid. Helaas merkte ik dat het steeds meer bergafwaarts ging. Er kwamen allerlei idioten op de site, ik noem geen namen. Helaas kende ik dit fenomeen al. Mastaline.com. Een perfect voorbeeld. Saven heeft het weer bereikt ( dit keer negatief ): een copy van ML. Ongeveer een jaar geleden op ML werd Xaero aangesteld als Mod op ML. Ik kwam direct in hevige opstand, want ML ging al de verkeerde kant op, en toen werd de opper-ep nog eens mod. Toen heb ik ook een topic vol smeekbedes geschreven, en er was een duidenlijke grens. De meerderheid van de site was het niet met mij eens. Dus de admins kiezen uiteraard de andere kant, want die willen hun bezoekers niet kwijt. Met andere woorden, jij als member kunt geen kant op. De admins zijn tegen je, de site is niet meer leuk etc. MAAR, er is een oplossing, en het heet: "uitloggen". Rechtsboven staat een hele mooie knop, cursief gedrukte text, met daarop geschreven: uitloggen. Je hoeft nooit meer terug te komen op de site.
Het is precies wat ik heb gedaan. Ik kom nu alleen maar op Saven.nl als ik ergens een link zie staan, en ik denk: eens kijken hoever het niveau er nu weer is gedaald.
PS: Daarom zal ik waarschijnlijk de reacties op dit bericht ook niet lezen, dus verwacht ook niet een reactie te krijgen