Ja ik ben Saven, nee ik heb twylight niet gehaxord, ik wist zijn password maar ik weet mijn eigen wachtwoord niet uit mijn hoofd !!!! Dus mocht ik van mijn skatje zijn account gebruiken
Maargoed, ik heb een zéér vervelend probleem. Zojuist is de stroom uitgevallen heel even en kapte mijn PC met Windows Vista 32-bit Home Premium er dus mee. PC starte wel op, maar liep bij Firefox opstarten vast. Paar keer rebooten enzo, even op msn aanmelden tot hij weer vastliep. Ik wou weer rebooten. No operating system found! (ofzo is de error in DOS style).
Dus ik helemaal in paniek natuurlijk want allemaal belangrijke stuff staat er op die nog niet gebackupped is.
Ik heb met de Vista DVD geprobeerd te herstellen wat niet lukte en de volgende error data gaf:
De opstartsector voor de partitie van de systeemschijf is beschadigd
Herstelbewerking: opstartsector herstellen
Mislukte foutcode: 0x490
Ik begin hem al flink te knijpen, maargoed ik probeer in het command promt:
bootrec /fixboot en bootrec /fixmbr maar ook dit heeft geen nut.
De error die hij ook nog gaf (ben even kwijt waar, wel via een tool die op de Vista DVD stond, niet het POST scherm ofzo als je de PC opstart waar de error No Operating System Found stond) is: corrupt bootsector.
Kan iemand mij ALSJEBLIEFT helpen. Ik weet mij geen raad meer ;(
Ja, ik weet dat ik vaker backups had moeten maken maar het is nu helaas niet anders
EDIT:
Ik zie als ik de recover dvd start bij dit scherm:
[img=388,294]http://www.imgdumper.nl/uploads/499acc0cdb426/499acc0cd4e96-fixmbr4.jpg[/img]
Ook geen partitie ofzo!