daar zit je dan, het is half 3 en feest is afgelopen en je loopt een beetje bezopen naar je fiets toe met 4 man. je gaat vervolgens vrolijk bij het stoplicht staan wachten als je vrienden nog even een praatje maken met wat vriendinnen.
voordat je het weet staan er 8 mensen achter je die je blijkbaar als vriend hebben zien staan bij een vriend van je. vervolgens beginnen ze ej uit te schelden en te duwen en je rijd weg op je fiets en voordat je het weet heb je acht mensen die achter je aan rennen. in je aangeschoten bui word je vervolgens op de grond gewerkt en vervolgens in elkaar geslagen. ondertussen zijn de mensen die je in elkaar geslagen hebben al lang en breed verdwenen en komen je vrienden aangerend die meteen helemaal doorflippen.
je word mee naar het huis van een vriend gesleurd aangezien je daar zou verblijven die nacht en je neemt de schade eens op. oei oei een gebroken neus en je bent helemaal draaierig. toch maar even naar de huisarts toe die je vervoglens doorverwijst naar het ziekenhuiss. hier sturen ze je terug naar huis met een gebroken neus en een hersenschudding.
Jippie, dat was mijn carnaval 2009. blijkt, 2 van die jongens die mij onder handen genomen hebben zijn voorwaardelijk vrij in afwachting van hun rechtzaak wegens het zwaar mishandelen van 2 personen.
ik moet weer naar bed.
doei