Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Klacht: vliegramp

Bjorg
onbegrijplijk lekker
Geplaatst op: 26 Feb 2009, 21:35
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Melvin schreef:

[...]
Gebeurt wel vaker

Volgende keer valt ie in jouw achtertuin, terwijl jij in je zandbak aan het spelen bent .

Ze hebben gewoon stall gehad, neus om hoog en dan dondert ie inderdaad naar beneden.
Waarschijnlijk om nog héél snel hoogte te winnen...
Bij nader inzien niet zo logisch
Iig bij stall verlies je stijgkracht, en ja dan gaat ie duiken..

[Laatst bewerkt door Bjorg op donderdag 26 februari 2009, om 21:38]
Phat
Geplaatst op: 27 Feb 2009, 00:27
💸+
Bewerken Quote

Een plane met 300+ passagiers heeft er geen zin meer in, dropt in een of ander vaag land, alle 300+ passagiers dood: 5 minuten in het nieuws.

Een plane met 150+ passagiers heeft er geen zin meer in, dropt in een kaal maisveld, 9 passagiers dood: 2 dagen in het nieuws.

Vaag? Typisch geval van het hele gebeuren opblazen, net zoals gebeurd bij de gezellige "crisis"

Bedrijven die zeiken dat ze er ook last van hebben; Dat ze minder winst maken dan vorig jaar wil niet zeggen dat het bedrijf failliet gaat

Example; Bedrijf x draait in 2007 9miljoen winst, in 2008 7,5miljoen. Directeuren helemaal fokt, we maken verlies.. Bullshit..

Wel fokt voor de passagiers en nabestaanden, maar shit happens, life goes on.

Rian
Geplaatst op: 27 Feb 2009, 00:37
💸+
Bewerken Quote

Phat schreef:

Een plane met 300+ passagiers heeft er geen zin meer in, dropt in een of ander vaag land, alle 300+ passagiers dood: 5 minuten in het nieuws.

Een plane met 150+ passagiers heeft er geen zin meer in, dropt in een kaal maisveld, 9 passagiers dood: 2 dagen in het nieuws.

Vaag? Typisch geval van het hele gebeuren opblazen, net zoals gebeurd bij de gezellige "crisis"

Bedrijven die zeiken dat ze er ook last van hebben; Dat ze minder winst maken dan vorig jaar wil niet zeggen dat het bedrijf failliet gaat

Example; Bedrijf x draait in 2007 9miljoen winst, in 2008 7,5miljoen. Directeuren helemaal fokt, we maken verlies.. Bullshit..

Je bedoelt een vliegtuig? Een voorbeeld? Leven gaat verder? Nederlands enzo.

Phat
Geplaatst op: 27 Feb 2009, 00:39
💸+
Bewerken Quote

Heb je moeite met Engels dan? Daar ga ik me namelijk absoluut niet druk om maken..

Rian
Geplaatst op: 27 Feb 2009, 00:39
💸+
Bewerken Quote

Phat schreef:

Heb je moeite met Engels dan? Daar ga ik me namelijk absoluut niet druk om maken..

Nee maar ik vond het wel erg veel Engels in een Nederlandse context.

Phat
Geplaatst op: 27 Feb 2009, 00:41
💸+
Bewerken Quote

Ach wat is veel? 3 woorden? 4 woorden? 10 misschien? Leest het soms minder makkelijk? In dat geval zal ik me geheel voor jou aanpassen, puur omdat ik je gevoel voor humor wel nice ( ja ja Engels) vind .

Rian
Geplaatst op: 27 Feb 2009, 00:42
💸+
Bewerken Quote

Phat schreef:

Ach wat is veel? 3 woorden? 4 woorden? 10 misschien? Leest het soms minder makkelijk? In dat geval zal ik me geheel voor jou aanpassen, puur omdat ik je gevoel voor humor wel nice ( ja ja Engels) vind .

Je bent wel erg vrolijk voor iemand van 2009 jaar..

Phat
Geplaatst op: 27 Feb 2009, 00:44
💸+
Bewerken Quote

Je bent toch zo jong als je jezelf voelt, niet waar?

Saven
admin
Geplaatst op: 27 Feb 2009, 01:06
💸+
Bewerken Quote

Phat schreef:

lol had ik daar geen beveiliging op
ff checke

edit: achja v5 is dat wel gefixt

[Laatst bewerkt door Saven op vrijdag 27 februari 2009, om 01:10]
Phat
Geplaatst op: 27 Feb 2009, 01:17
💸+
Bewerken Quote

Ik was inderdaad verbaasd dat het mogelijk was, maar goed.. Overal zitten fouten in, neem bijvoorbeeld ons geweldige rechts systeem .

Saven
admin
Geplaatst op: 27 Feb 2009, 01:29
💸+
Bewerken Quote

Phat schreef:

Ik was inderdaad verbaasd dat het mogelijk was, maar goed.. Overal zitten fouten in, neem bijvoorbeeld ons geweldige rechts systeem .

het Nederlands rechtssysteem zuigt idd zwaar maarja wat doe je er tegen
Het recht in eigen hand nemen natuurlijk

Phat
Geplaatst op: 27 Feb 2009, 01:34
💸+
Bewerken Quote

Zoals Paul Lucas (American Gangster) het zou zeggen, My man (Al bedoelde hij het niet zo positief, maar goed).

Saven
admin
Geplaatst op: 27 Feb 2009, 01:40
💸+
Bewerken Quote

Phat schreef:

Zoals Paul Lucas (American Gangster) het zou zeggen, My man (Al bedoelde hij het niet zo positief, maar goed).

Zo nu ga ik maar naar bed genoeg geslowchat hier
toedels

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 27 Feb 2009, 10:24
💸+
Bewerken Quote

Saven, je hebt in sommige opzichten wel gelijk. Vergissen bij het bijtanken kan wel eens gebeuren maar is toch wel een hele grove fout. 25 jaar geleden is iets soortgelijks gebeurd op een hoogte van 12 km. De piloten hebben door middel van een zweefvlucht het vliegtuig aan de grond gezet. Het te weinig brandstof kwam geloof ik doordat een soldeerverbinding slecht was en er vrolijk nog iets van 10.000 liter kerosine werd aangegeven. Maar op zo'n lage hoogte kun je niet echt meer zweven door je neus flink omlaag te drukken zodat je snelheid maakt en op het juiste moment optrekt.

Toch heb ik laatst op een vlucht van Easyjet een half uur rondgecirkeld aangezien het mega druk was en waarna de tanks nog maar 1500 liter aangaven. Ik vloog niet heh

[Laatst bewerkt door Guz op vrijdag 27 februari 2009, om 10:24]
Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 27 Feb 2009, 11:44
💸+
Bewerken Quote

Zouden ze dit probleem niet kunnen oplossen met zo vlieg simolater dinges?

Saven
admin
Geplaatst op: 27 Feb 2009, 11:55
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

Saven, je hebt in sommige opzichten wel gelijk. Vergissen bij het bijtanken kan wel eens gebeuren maar is toch wel een hele grove fout. 25 jaar geleden is iets soortgelijks gebeurd op een hoogte van 12 km. De piloten hebben door middel van een zweefvlucht het vliegtuig aan de grond gezet. Het te weinig brandstof kwam geloof ik doordat een soldeerverbinding slecht was en er vrolijk nog iets van 10.000 liter kerosine werd aangegeven. Maar op zo'n lage hoogte kun je niet echt meer zweven door je neus flink omlaag te drukken zodat je snelheid maakt en op het juiste moment optrekt.

Toch heb ik laatst op een vlucht van Easyjet een half uur rondgecirkeld aangezien het mega druk was en waarna de tanks nog maar 1500 liter aangaven. Ik vloog niet heh

Dat was een boeing 767 van Air Canada als ik mij niet vergis. Is zelfs nog een film over geweest als dat tenminste die gene is die je bedoelde.
was onderweg naar winnipeg ofzo. was best wel intressante film trouwens

'Maar op zo'n lage hoogte kun je niet echt meer zweven door je neus flink omlaag te drukken zodat je snelheid maakt en op het juiste moment optrekt'
dat klopt wel, maar ik snap ff niet waarom je dat nu aanhaalt dat hebben die turkse piloten waarschijnlijk ook niet gedaan.
maar het is sowieso vreemd, want ik neem aan dat als die turkish airways inderdaad weinig brandstof had, ze wel voorrang vroegen voor het landen. Aangezien de warninglights wel werken... Of het hele vliegtuig moest zo fucked up zijn dat geen enkel waarschuwings iets meer werkte ofzo maar das een beetje sterk

Artofdead schreef:

Zouden ze dit probleem niet kunnen oplossen met zo vlieg simolater dinges?

Mwah als je er de hele tijd voor zou trainen wellicht Maar meestal komt het bij dit soort dingen aan op de skills van de piloot

Bjorg
onbegrijplijk lekker
Geplaatst op: 27 Feb 2009, 12:14
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]
Mwah als je er de hele tijd voor zou trainen wellicht Maar meestal komt het bij dit soort dingen aan op de skills van de piloot

In dit geval 0,0?

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 27 Feb 2009, 12:18
💸+
Bewerken Quote

Mja inderdaad wel een beetje vaag wat er nou precies gebeurd is, ben benieuwd naar de resultaten die uit de zwarte doos komen

Kunnen natuurlijk ook mislukte zelfmoordterroristen zijn....

Bjorg
onbegrijplijk lekker
Geplaatst op: 27 Feb 2009, 15:49
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

Mja inderdaad wel een beetje vaag wat er nou precies gebeurd is, ben benieuwd naar de resultaten die uit de zwarte doos komen

Kunnen natuurlijk ook mislukte zelfmoordterroristen zijn....

Hoezo mislukt?
Ze zijn toch dood?

Riciboy
GewoonBriljant
Geplaatst op: 27 Feb 2009, 21:03
💸+
Bewerken Quote

Phat schreef:

bedoel je niet stiekem ook het ""saven.nl-rechts systeem"

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 28 Feb 2009, 10:59
💸+
Bewerken Quote

Phat schreef:

Ik ben het er op zich wel mee eens, er storten jaarlijks zo veel vliegtuigen neer, dat deze toevallig in NL neerstort is de enige reden dat er zoveel nieuws over is.

Te weinig brandstof lijkt me niet, want dat kan je zo checken door simpelweg in de tank te kijken, en de oorzaak is nog niet bekend he.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 28 Feb 2009, 11:05
💸+
Bewerken Quote

Phat schreef:

Waarom kan jij wel je geboortejaar 0000 maken en ik niet?

Bjorg
onbegrijplijk lekker
Geplaatst op: 02 Mar 2009, 20:06
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

[...]
Waarom kan jij wel je geboortejaar 0000 maken en ik niet?

Omdat Saven eindelijk een bug gefixt heeft

JoeyK
Geplaatst op: 02 Mar 2009, 21:25
💸+
Bewerken Quote

Eerst kwamen ze 1 voor 1 de grens over nu komen ze GVD gewoon uit de lucht vallen...

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 02 Mar 2009, 21:28
💸+
Bewerken Quote

JoeyN schreef:

Eerst kwamen ze 1 voor 1 de grens over nu komen ze GVD gewoon uit de lucht vallen...

en ook nog onze ziektekosten omhoogdrijven

Spoiler 😨 (selecteer om te bekijken)

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login