Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Klacht: vliegramp

JoeyK
Geplaatst op: 02 Mar 2009, 23:49
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

We hebben gezegd: WIJ ZIJN EEN VRIJLAND, GEEN WEILAND

Wilders: Waarom denk je dat er in Turkije zo weinig ziektes voor komen? Omdat ze allemaal in Nederland zitten

Wilders heeft vanochtend kamer vragen gesteld; "Waarom zat Turkisch airlines niet vol met Turken?"

Leer een Turk Nederlands: Hij land, Zij land, Ik land > WEILAND

Oftewel onze Wilders krijgt steeds meer zetels

[Laatst bewerkt door JoeyN op maandag 2 maart 2009, om 23:51]
Phat
Geplaatst op: 03 Mar 2009, 00:02
💸+
Bewerken Quote

JoeyN schreef:

We hebben gezegd: WIJ ZIJN EEN VRIJLAND, GEEN WEILAND

Wilders: Waarom denk je dat er in Turkije zo weinig ziektes voor komen? Omdat ze allemaal in Nederland zitten

Wilders heeft vanochtend kamer vragen gesteld; "Waarom zat Turkisch airlines niet vol met Turken?"

Leer een Turk Nederlands: Hij land, Zij land, Ik land > WEILAND

Oftewel onze Wilders krijgt steeds meer zetels

Prachtig hoe stoer je doet, doe je dit ook als er daadwerkelijk een turk voor je neus staat, of misschien wel een groep van 10 turken voor je neus staat? Op een forum stoer doen is makkelijk Joey, maar doe het eens in het echte leven..

Kom achter je PC vandaan, ga de straat op (A'dam, R'dam, Tilburg ofzo) en schreeuw precies wat je hier typt.. En kom niet aan met: Vrijheid van menings uiting!!! Niet als het discriminerend is meneer de directeur..

Damn wat een niveau.. Triest gewoon..

Btw, leipe shit dit man : http://www.vechtkronkels.nl/jonkelznieuws.php?id={D7F6348B-4296-4C86-90CF-925A2B227C46}

[Laatst bewerkt door Phat op dinsdag 3 maart 2009, om 00:08]
JoeyK
Geplaatst op: 03 Mar 2009, 00:06
💸+
Bewerken Quote

Oké, Fijn.

Wellicht snap jij de grap niet, duizenden mensen kregen dit als SMS, maar je zal wel achterlopen.

[Laatst bewerkt door JoeyN op dinsdag 3 maart 2009, om 00:08]
Sander
Geplaatst op: 03 Mar 2009, 00:09
💸+
Bewerken Quote

Phat schreef:

[...]

Prachtig hoe stoer je doet, doe je dit ook als er daadwerkelijk een turk voor je neus staat, of misschien wel een groep van 10 turken voor je neus staat? Op een forum stoer doen is makkelijk Joey, maar doe het eens in het echte leven..

Kom achter je PC vandaan, ga de straat op (A'dam, R'dam, Tilburg ofzo) en schreeuw precies wat je hier typt.. En kom niet aan met: Vrijheid van menings uiting!!! Niet als het discriminerend is meneer de directeur..

Dat is dan ook echt weer turkengedrag

Saven
admin
Geplaatst op: 03 Mar 2009, 00:09
💸+
Bewerken Quote

Phat schreef:

[...]

Care, i khad die grap ook gekregen vind hem niet eens zo heel slecht.

JoeyK
Geplaatst op: 03 Mar 2009, 00:10
💸+
Bewerken Quote

Sander schreef:

[...]
Dat is dan ook echt weer turkengedrag

Inderdaad net zo vaag als die Marokkanen.

JoeyK
Geplaatst op: 03 Mar 2009, 00:11
💸+
Bewerken Quote

Phat schreef:

[...]

Btw, leipe shit dit man : http://www.vechtkronkels.nl/jonkelznieuws.php?id={D7F6348B-4296-4C86-90CF-925A2B227C46}

Maakt Mr. Phat mij uit voor triest persoon, wie is hier nou triest om oud nieuws over mij te posten... Omdat Mr. het niet aan kan zonder oude koeien op te graven

[Laatst bewerkt door JoeyN op dinsdag 3 maart 2009, om 00:12]
Phat
Geplaatst op: 03 Mar 2009, 00:12
💸+
Bewerken Quote

JoeyN schreef:

Oké, Fijn.

Wellicht snap jij de grap niet, duizenden mensen kregen dit als SMS, maar je zal wel achterlopen.

Pardon? Er is hier niks grappigs aan, allemaal mensen met een grote bek die in de echte wereld geen fack durven te doen..

Als je dit grappig vind ben je net zo pussy als de gene die het verzonnen heeft..

Net zoals de geblondeerde nazi himself, meneer durft alleen over straat met beveiliging..

Hij snapt alleen niet dat hij op ten duur toch een kogel door zijn kop krijgt, Engeland weigert hem niet voor niets. Kijk naar Pim Fortuin, zijn mening was niks vergeleken met die van Wilders en die kreeg al de kogel..

Achterlopen? Volgens mij ben je de gene die niet helemaal up to date is van de gang van zaken..

JoeyK
Geplaatst op: 03 Mar 2009, 00:14
💸+
Bewerken Quote

Pff, je bent echt bang voor Turken? Beetje angst voor buitenlanders of woon je toevallig ergens in die buurt? Ach weet je.. Fitna is alleen op pure waarheid gebaseerd commotie van iedereen over dit en dat bleek gewoon de harde waarheid te zijn.

Sander
Geplaatst op: 03 Mar 2009, 00:14
💸+
Bewerken Quote

Phat schreef:

[...]

Pardon? Er is hier niks grappigs aan, allemaal mensen met een grote bek die in de echte wereld geen fack durven te doen..

Als je dit grappig vind ben je net zo pussy als de gene die het verzonnen heeft..

Net zoals de geblondeerde nazi himself, meneer durft alleen over straat met beveiliging..

Hij snapt alleen niet dat hij op ten duur toch een kogel door zijn kop krijgt, Engeland weigert hem niet voor niets. Kijk naar Pim Fortuin, zijn mening was niks vergeleken met die van Wilders en die kreeg al de kogel..

Achterlopen? Volgens mij ben je de gene die niet helemaal up to date is van de gang van zaken..

Ben je zelf een turk ofzo Kom op zeg, ik heb nog nooit iemand zo erg de turken/marokkanen zien verdedigen

"Hij snapt alleen niet dat hij op ten duur toch een kogel door zijn kop krijgt" Dit is dus precies wat er zo fout is, dat zou nooit mogen gebeuren en als dat gebeurt is dat alleen maar nog een reden om de turken/marokkanen te stoppen.
Dat hij überhaupt beveiliging nodig heeft omdat ze hem bedreigen is al erg genoeg.

[Laatst bewerkt door Sander op dinsdag 3 maart 2009, om 00:18]
JoeyK
Geplaatst op: 03 Mar 2009, 00:16
💸+
Bewerken Quote

Sander schreef:

[...]

Ben je zelf een turk ofzo Kom op zeg, ik heb nog nooit iemand zo erg de turken/marokkanen zien verdedigen

"Hij snapt alleen niet dat hij op ten duur toch een kogel door zijn kop krijgt" Dit is dus precies wat er zou fout is, dat zou nooit mogen gebeuren en als dat gebeurt is dat alleen maar nog een reden om de turken/marokkanen te stoppen.

Mee eens.

@Phat; Nederland moet zich nu echt gaan verdedigingen als wij nog Nederlands willen spreken en willen werken i.p.v. allemaal sociale dienst lopers en maar plukken van de harde werkers, maar goed je bent niet up-to-date

[Laatst bewerkt door JoeyN op dinsdag 3 maart 2009, om 00:17]
Phat
Geplaatst op: 03 Mar 2009, 00:20
💸+
Bewerken Quote

JoeyN schreef:

Pff, je bent echt bang voor Turken? Beetje angst voor buitenlanders of woon je toevallig ergens in die buurt? Ach weet je.. Fitna is alleen op pure waarheid gebaseerd commotie van iedereen over dit en dat bleek gewoon de harde waarheid te zijn.

Maat, 3 kwart van mijn vrienden zijn Turken, Marokkanen, Surinamers.. Dus kom niet met die bullshit aan.. Je kent me niet..

Fitna de waarheid, okè.. Vandaar dat Wilders alleen de extremisten in zijn video laat zien? En niet de advocaten, doktoren en weet ik het wat in zijn video laat zijn? Bovendien, meneer Wilders ziet een rapper aan voor de moordenaar van ... (Ben zijn naam vergeten), en zet dit in zijn video.

Ik ben op de hoogte van de regels uit de koran zelf, en kan dus zeggen dat een aantal teksten die Wilders in zijn video laat zien fout vertaald zijn, maar goed..

Er zijn inderdaad meer slechte buitenlanders dan goeie, maar om nou iedere buitenlander over een kam te scheren? Nah.. Het is jammer dat Wilders zich hier teveel op focust, hij is goed in wat hij doet, alleen zijn doel is fout.. Hitler, ooit van gehoord? Wilders doet precies het zelfde, alleen op minder agressieve manier..

JoeyK
Geplaatst op: 03 Mar 2009, 00:23
💸+
Bewerken Quote

Kijk Fitna

Even jou up-to-date:

PVV grootste partij in peiling
zondag 01 maart 2009
Als er nu verkiezingen zouden zijn, werd de Partij voor de Vrijheid de grootste partij van Nederland. Dat blijkt uit de nieuwste opiniepeiling van Maurice de Hond, die vandaag is verschenen. De PVV haalt maar liefst 27 zetels, één meer dan het CDA. "Echt waar?" reageert PVV-leider Geert Wilders geëmotioneerd in de Telegraaf. "Zijn we de grootste? Wat ben ik hier blij mee!"

"Het zijn natuurlijk nog maar peilingen, maar het is een enorm blijk van vertrouwen van de Nederlandse kiezer, die kennelijk niets moeten hebben van de plannen van het openbaar ministerie om mij te vervolgen. Dit is ook een enorme verantwoordelijkheid. Zo moeten we snel gaan werken aan het samenstellen van een goede kandidatenlijst."

Wilders kan niet wachten tot de volgende Tweede Kamerverkiezingen.

"Wat mij betreft zijn die morgen, dan ben ik de volgende minister-president."

Bron: Klik hier

Nee, Wilders wilt niet iedereen eruit gooien alleen die rotjochies zoals van 8-9-10 jaar die "kankeren tegen agenten, de wet etc." Goed luisteren naar wat hij ermee wilt doen. Hij wilt ook niet iedereen een verblijfsvergunning geven. Nederland > Vol met huizen > 5 jaar geleden nog beetje groen.

Sander
Geplaatst op: 03 Mar 2009, 00:25
💸+
Bewerken Quote

Phat schreef:

[...]

Maat, 3 kwart van mijn vrienden zijn Turken, Marokkanen, Surinamers.. Dus kom niet met die bullshit aan.. Je kent me niet..

Fitna de waarheid, okè.. Vandaar dat Wilders alleen de extremisten in zijn video laat zien? En niet de advocaten, doktoren en weet ik het wat in zijn video laat zijn? Bovendien, meneer Wilders ziet een rapper aan voor de moordenaar van ... (Ben zijn naam vergeten), en zet dit in zijn video.

Ik ben op de hoogte van de regels uit de koran zelf, en kan dus zeggen dat een aantal teksten die Wilders in zijn video laat zien fout vertaald zijn, maar goed..

Er zijn inderdaad meer slechte buitenlanders dan goeie, maar om nou iedere buitenlander over een kam te scheren? Nah.. Het is jammer dat Wilders zich hier teveel op focust, hij is goed in wat hij doet, alleen zijn doel is fout.. Hitler, ooit van gehoord? Wilders doet precies het zelfde, alleen op minder agressieve manier..

Het is vast ook niet de bedoeling van Wilders om ook alle goede Marokkanen en turken te straffen. Zoals je zegt zijn er meer slechte dan goede en dat moet hard aangepakt worden. Dat daardoor soms ook een goede gestraft wordt is dan jammer.
Het feit dat Wilders extra bescherming nodig heeft in eigen land omdat hij bedreigt wordt door de 'slechte buitenlanders' zegt genoeg en dat moet dus echt worden voorkomen. Als hij wordt vermoord zal de haat alleen nog maar erger worden omdat er een 'nieuwe Wilders' zal komen die de moord als voorbeeld neemt als slechte daad van de 'buitenlanders'.
Wilders met Hitler vergelijken gaat ook aardig ver, hij zou ze denk ik niet vermoorden

JoeyK
Geplaatst op: 03 Mar 2009, 00:28
💸+
Bewerken Quote

Goed luisteren hij zegt; Alleen slechte Marokkanen, kut Balkenende

[Laatst bewerkt door JoeyN op dinsdag 3 maart 2009, om 00:32]
Phat
Geplaatst op: 03 Mar 2009, 00:33
💸+
Bewerken Quote

Ik moet trouwens wel zeggen dat het een interessante discussie is, ik reageer wat fel, maar dat komt doordat veel vrienden van mij dus buitenlander zijn.

Dus hier iets vriendelijker

Ik snap Wilders zijn punt heel goed, en ben het er gedeeltelijk wel mee eens. Echter de manier waarop hij deze uit is niet juist. Mensen beginnen ALLE turken als een soort opkomend een groeiend gevaar te zien, terwijl er dit slechts een aantal zijn. Ook ik ben het er mee eens dat niet iedereen zomaar een verblijfsvergunning moet krijgen, zonder goede reden of een schoon verleden, hier moet dan ook iets aan gedaan, klopt helemaal.

Mij gaat het erom dat niet iedere moslim slecht is, Wilders laat dit wel blijken, tenminste dit komt zo op veel mensen over.

Is het niet vreemd dat een groot deel van de wereld het er niet mee eens is? En ons land eigenlijk de enige is die het er wel mee een zijn.

Nogmaals, Wilders word niet voor niets geweigerd in Engeland..

En dat jochies kankeren tegen agenten, de wet etc, laat ze doen? Als nederlanders dit doen krijgen ze een boete, celstraf.. Waarom zou iemand die uit een ander land komt om hier te schuilen voor oorlog dan meteen terug gestuurd moeten worden, om weer gezellig tussen oorlog, dood en ellende te komen zitten? Word er een moord gepleegt door een moslim extremist, en dan bedoel ik ook echt extremist. Dan mogen ze die van mij aan de hoogste paal handel die ze tegen komen en stenigen, maar dit geld ook voor nederlands die dit doen..

Er is geen verschil tussen nederlanders, turken, maroken, chinezen, polen ect.. Ze hebben echter wel andere normen en waarden, en dit moeten we respecteren..

@Sander, nee hij zal ze niet vermoorden nee, maar hij probeert de mensen wel tegen ze op te zetten, dit gebeurde bij WO2 ook.

[Laatst bewerkt door Phat op dinsdag 3 maart 2009, om 00:35]
Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 03 Mar 2009, 07:41
💸+
Bewerken Quote

Wilders gebruikt inderdaad pure propaganda, en het is inderdaad vreselijk overdreven. Ik vind ook dat die idioot Nederland in gevaar brengt met zijn mening.

Saven
admin
Geplaatst op: 03 Mar 2009, 09:00
💸+
Bewerken Quote

Phat schreef:

Ik moet trouwens wel zeggen dat het een interessante discussie is, ik reageer wat fel, maar dat komt doordat veel vrienden van mij dus buitenlander zijn.

Dus hier iets vriendelijker

Als ik met marokkanen rondloop (niet dat ik dat nou zo heel veel doe, maar goed) is er meteen een veel agressievere sfeer dan als ik met Nederlanders (ja ff niet bijdehand doen dat die marocs ook een nederlands paspoort hebben) rondloop.

Bevestigt al een hoop vooroordelen nietwaar?
Natuurlijk is dat overal weer verschillend, maar ik kan wel begrijpen waarom sommige mensen dat denken als je afgaat op mijn ervaringen.

Alhoewel er ook wel een paar echte goede kerels bij zitten die ik ken, die zwaar relaxt zijn en zich niet agressief gaan opstellen ofzo maar waar je gewoon goed mee kan lachen

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 03 Mar 2009, 09:39
💸+
Bewerken Quote

Ok, nu ga ik me er ook ff mee bemoeien, Wilders scheert lang niet alle immigranten over een kam. In zijn immigratieplan staan ook duidelijk regels die alleen bedoeld zijn voor het ongewenste deel van de immigranten, denk hierbij aan: Immigranten die 20 keer een verblijfsvergunning aanvragen en tijdens die aanvragen in Nederland mogen blijven, immigranten die binnen de eerste 3 jaar dat ze in Nederland al een strafblad krijgen, immigranten die aantoonbaar liegen bij het aanvragen van een verblijfsvergunning, immigranten die hier alleen voor een uitkering komen en immigranten die zoveel mogelijk mensen uit eigen land hierheen halen.
Als dit soort immigranten worden aangepakt en kijhard worden teruggestuurd, wat denk je dan dat er gebeurt met het algemene beeld van Turken in Nederland? Juist dat verbeterd alleen maar omdat de Turken die Nederland binnenkomen wél een bijdrage willen leveren aan onze samenleving.

JoeyK
Geplaatst op: 03 Mar 2009, 09:53
💸+
Bewerken Quote

Zoals Sandr zegt /agree, Wilders zegt het ook duidelijk in het eerste filmpje: Straat extrimisten/terroristen moeten het land uit, hij scheert hier niet de uitspraak "ook de goede" > Dus niks aan het handje, iedereen denkt anders over Wilders terwijl hij 99% gelijk heeft.

Phat
Geplaatst op: 03 Mar 2009, 16:18
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]
Als ik met marokkanen rondloop (niet dat ik dat nou zo heel veel doe, maar goed) is er meteen een veel agressievere sfeer dan als ik met Nederlanders (ja ff niet bijdehand doen dat die marocs ook een nederlands paspoort hebben) rondloop.

Bevestigt al een hoop vooroordelen nietwaar?
Natuurlijk is dat overal weer verschillend, maar ik kan wel begrijpen waarom sommige mensen dat denken als je afgaat op mijn ervaringen.

Dit komt in mijn ogen vooral door hun normen en waarden, die zijn gewoon anders. Zoals ik al eerder zei, ik ben het gedeeltelijk eens met Wilders. Hij zegt misschien niet dat hij alle moslims weg wil hebben, maar dit wil hij diep van binnen wel, dit laat hij merken door zijn houding. En doordat hij er zo op blijft hameren beginnen de mensen de moslims als een bedreiging voor onze samenleving te zien. Maar het woord zelf zegt het al, SAMENleving.

Ik heb zowel negatieve als positieve ervaringen met moslims, maar dat heb ik net zo goed met Nederlanders, er zijn genoeg Nederlanders die zich net zo erg, en misschien wel erger gedragen als sommige moslims. Iedere cultuur heeft "goede en slechte" mensen, maar om ze nou meteen het land uit te sturen vind ik wat ver gaan, stop ze hier in de gevangenis en geef ze daar de kans om zich meer aan te passen aan de Nederlandse normen en waarden dit door middel van educatieve activiteiten bijvoorbeeld. Gaan ze daarna nog de mist in, stuur ze dan maar terug, geen problemen mee.. Zolang ze maar wel de kans hebben gehad om zich te verbeteren.

Dit is allemaal een kwestie van respect, het gene wat Wilders vrijwel niet toont tegenover de moslims.

Kijk, Wilders is een extremistische anti-moslim, in hoeverre verschilt hij dan van de extremistische moslims?

Nederland is klein, 16 miljoen mensen bij elkaar, met daarin een mix van allerlei culturen van over de hele wereld, dan is het logisch dat er het een en het ander fout gaat. Bij de ene cultuur (moslims in dit geval) wat meer dan bij de anderen, probeer er dan een respect volle oplossing voor te vinden, maar ga geen drastische maatregelen nemen totdat het echt nodig word.

Het is nou eenmaal zou dat de mensen uit Arabische landen een aanleg hebben voor handel, geld verdienen dus. In hun eigen land hadden ze daar bijna geen mogelijkheden, hier in Nederland zijn deze er wel, alleen de jongere kiezen voor de makkelijke manier van geld verdienen, criminaliteit. Een deel van de verantwoorden leg ik dan ook bij de ouders, welke meestal erg rechtvaardig zijn en blij zijn dat ze in Nederland mogen verblijven, maar te weinig op hun eigen kinderen letten. Ook de scholen moeten meer aandacht hieraan besteden, vanaf groep 1 als het even kan.

Er zijn inderdaad problemen in de Nederlandse samenleving, maar hier moeten we wel op een normale manier zien uit te komen. Niet door middel van een video die alleen de slechte kant van een bepaalde cultuur laat zien, en dus logischerwijze haat oproept bij die bepaalde cultuur.

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 03 Mar 2009, 16:27
💸+
Bewerken Quote

JOEY STFU

Modbreak

foei

Saven
admin
Geplaatst op: 03 Mar 2009, 16:30
💸+
Bewerken Quote

Phat schreef:

[...]
Kijk, Wilders is een extremistische anti-moslim, in hoeverre verschilt hij dan van de extremistische moslims?

Geer Wilders onthoofd geen mensen en hij pleegt geen aanslagen

Verder achja ieder zijn mening, ik zal eerlijk zeggen dat ik niet heel je bericht heb gelezen

Maar doe maar terug ontopic want dit is best wel een topic kaping en discussie's over buitelanders op een internetforum lopen meestal uit op irritante ruzie's.
al moet ik zeggen dat het me nu behoorlijk meevalt

desalniettemin ontopic.
overige zaken kun je via PM regelen (is niet tegen phat persoonlijk, maar tegen iedereen hier)

Phat
Geplaatst op: 03 Mar 2009, 16:34
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]
Geer Wilders onthoofd geen mensen en hij pleegt geen aanslagen

Verder achja ieder zijn mening, ik zal eerlijk zeggen dat ik niet heel je bericht heb gelezen

Maar doe maar terug ontopic want dit is best wel een topic kaping en discussie's over buitelanders op een internetforum lopen meestal uit op irritante ruzie's.
al moet ik zeggen dat het me nu behoorlijk meevalt

Nog 1 post dan, en als Joey het wil zet ik graag de discussie voor via PM, nogmaals; Ik vind het wel interessant namelijk .

@Saven, toch maar eventjes doen , misschien is het wel interessant leesvoer, wie weet ben je het er wel mee eens.

Excuses voor de kaping..

[Laatst bewerkt door Phat op dinsdag 3 maart 2009, om 16:35]
Paul
Geplaatst op: 03 Mar 2009, 17:46
💸+
Bewerken Quote

Geert Wilders is stilletjes aan bezig de Nederlandse Hitler te worden. Zoals Hitler zijn idiote snor had, zo heeft Wilders zijn debiele kapsel. Zoals Hitler zijn angst voor joden had, zo heeft Wilders dat voor moslims. Hij is duidelijk beïnvloed door denkbeelden van Hitler en de ideologie van de nazi's. Natuurlijk is het nog lang niet zover dat hij van mening is dat de moslims allemaal dood moeten, maar dat was in het begin bij Hitler ook zo. Mensen die op Wilders stemmen onderschatten de risico's die zo'n man met zich brengt.
Natuurlijk, ik ben het er mee eens dat het moeilijker moet worden om te kunnen migreren naar Nederland, strengere toelatingseisen en dergelijke.
Maar Wilders gaat gewoon te ver. Bovendien, als hij de slechte moslims weg wilt sturen, hoe wil hij dan gaan bepalen of een moslim 'slecht' is? Verder heeft hij met zijn debiele film 'Fitna' zich voor gek gezet imo. Proberen de koran te dissen dmv foutieve vertalingen, dat gaat echt te ver.

Ik wordt bovendien echt doodziek van mensen die gaan roepen dat door de moslims Nederland een stuk minder groen is geworden. Dat is gewoon flauwekul, en als je je daar zo druk om maakt, sluit dan zelf lekker aan bij Greenpeace..

[Laatst bewerkt door Paul op dinsdag 3 maart 2009, om 17:46]
📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login