Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

wip one more time (saven remix)

Saven
admin
Geplaatst op: 25 Feb 2009, 22:09
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Na nieuwe fruityloops te hebben geinstalleerd op mijn cleane pc, waar het mij dus ontbreekt aan non-standaard samples ben ik beetje bezig met een remix van de track one more time, van daft punk

tiktiktik is beetje fruityloops achtig nog idd, dat is een standaard sample, en soms klinkt de kick beetje raar dat komt omdat ik een sample nog niet helemaal goed had opgenomen maarja

CHECKEN DOET U HIERR:
onemoretimeremix.mp3

Update 1:
[url]http://www4.zippyshare.com/v/89626447/file.html[/url]

Update: One More (Riverside) Motherfucker
Altijd leuk wat gescheld er door heen
One More Motherfucker (Saven's Remixje).mp3

Simpel basslinetje erbij
[url]http://www12.zippyshare.com/v/10578822/file.html[/url]

[Laatst bewerkt door Saven op zaterdag 28 februari 2009, om 02:09]
Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 25 Feb 2009, 22:21
💸+
Bewerken Quote

Mwa, ik mis bass?

Saven
admin
Geplaatst op: 25 Feb 2009, 22:31
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

Mwa, ik mis bass?

wip > work in progress

Kosty
Geplaatst op: 25 Feb 2009, 22:57
💸+
Bewerken Quote

Je "opzet" is leuk, alleen is die clap enorm irritant Echt eentonig
Meer bass daar inderdaad zou veel goedmaken

Saven
admin
Geplaatst op: 26 Feb 2009, 22:47
💸+
Bewerken Quote

Geupdate, bass komt er binnekort aan
Maar echt veel bass kan niet, want dat heeft dirty house niet

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 26 Feb 2009, 23:02
💸+
Bewerken Quote

Offtopic:

En daarom vind ik dirty house niet leuk

Saven
admin
Geplaatst op: 27 Feb 2009, 00:44
💸+
Bewerken Quote
Phat
Geplaatst op: 27 Feb 2009, 00:52
💸+
Bewerken Quote

Klinkt goed, het is dat ik te lui ben om het helemaal af te luisteren maar ik zou zeggen dat je er aanleg voor hebt..

Saven
admin
Geplaatst op: 27 Feb 2009, 01:05
💸+
Bewerken Quote

Phat schreef:

Klinkt goed, het is dat ik te lui ben om het helemaal af te luisteren maar ik zou zeggen dat je er aanleg voor hebt..

Hehe thnx en welkom
en lol @ je sig

Phat
Geplaatst op: 27 Feb 2009, 01:09
💸+
Bewerken Quote

Ah ja, dwaal hier al een tijd rond als zinloze gast, maar vond het toch tijd worden om eens een nuttige bijdrage te gaan leveren hier, dat houd dus in: mijn onbescheiden mening over alles en iedereen delen .

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 27 Feb 2009, 23:51
💸+
Bewerken Quote

die One More Motherfucker (Saven's Remixje) klinkt opzich niet heel slecht, alleen wordt de tekst wel een beetje vaak herhaalt.

Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 28 Feb 2009, 00:24
💸+
Bewerken Quote

Met die clap in beide tracks lijkt het net fitness muziek.

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 28 Feb 2009, 00:29
💸+
Bewerken Quote

Matt schreef:

We houden het gewoon bij trance he

Maar ik ga de mix vanmiddag wel luisteren

Phat
Geplaatst op: 28 Feb 2009, 01:06
💸+
Bewerken Quote

Matt schreef:

Fitness muziek? Hmm.. Aantal punten die bij me opkwamen bij het lezen van je reactie;

1. Sta jij elke ochtend paraat om naar die fitness shit te kijken?
2. Train je dan de spiertjes in je hand (If you know what I mean)
3. Jaloers? We hebben nog steeds niet jou mix mogen bewonderen

Onderbouw je mening, of shut tha fack up...

Sander
Geplaatst op: 28 Feb 2009, 01:40
💸+
Bewerken Quote

Phat schreef:

[...]

Fitness muziek? Hmm.. Aantal punten die bij me opkwamen bij het lezen van je reactie;

Wow een oldskool newbie

Saven
admin
Geplaatst op: 28 Feb 2009, 01:48
💸+
Bewerken Quote

Sander schreef:

[...]
Wow een oldskool newbie

Respect voor Phat

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 28 Feb 2009, 11:04
💸+
Bewerken Quote

Phat schreef:

[...]

Phat

Phat
Geplaatst op: 28 Feb 2009, 14:37
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

[...]
Phat

Maar Frenk toch, jij mag ook wel het een en het ander aan de inhoud van je posts veranderen..

JoeyK
Geplaatst op: 28 Feb 2009, 21:32
💸+
Bewerken Quote

Phat schreef:

[...]

Ik heet je van harte welkom, alsjeblieft ga niet oude koeien uit de sloot halen, prima Matt is zo. Het is nu eenmaal toen gebeurt maar het is opgelost? Iedereen zijn mening hoe hij/zij dat ook uit.

[Laatst bewerkt door JoeyN op zaterdag 28 februari 2009, om 21:36]
Phat
Geplaatst op: 28 Feb 2009, 23:53
💸+
Bewerken Quote

JoeyN schreef:

[...]

Ik heet je van harte welkom, alsjeblieft ga niet oude koeien uit de sloot halen, prima Matt is zo. Het is nu eenmaal toen gebeurt maar het is opgelost? Iedereen zijn mening hoe hij/zij dat ook uit.

Natuurlijk heeft iedereen zijn mening, maar als je deze niet onderbouwd heeft niemand er wat aan, en vooral niet in onderwerpen zoals deze. Saven wou weten wat mensen ervan vonden, als je het dan niet weet te onderbouwen heeft de topic starter er geen hol aan..

Bijv. Jij vraag ons onze mening over SuperHelpdesk, waarop wij antwoorden: Waardeloos.

Heb je dat liever dan dat wij antwoorden: Waardeloos, omdat de helft niet weet waar hij het over heeft, en dus vrijwel geen serieuze computer problemen kunnen oplossen. Zoek dus mensen die er iets meer verstand van hebben, zodat je jezelf en de mede crewleden niet voorschut zet.

Als iemand zijn mening kan onderbouwen, kan de gene over wie de desbetreffende mening gaat er ook iets mee.. Wat is anders het nut om iemand zijn mening te vragen?

Over dat koeien en een sloot, het verleden blijft je achtervolgen, je verdient echter altijd een 2de kans. Maar als je onzin gaat praten, in dit geval een mening waar niemand iets aan heeft, kun je zulke dingen verwachten.

Niet bedoeld om iemand te "kwesten", maar om ze sociale vaardigheden bij te leren..

En frenk een konten likker, hmm als hij dat lekker vind, lekker laten doen toch? Hoeft hij bij mij iig niet te proberen, dan krijgt hij een fictieve bezemsteel in zijn reet gedouwd. Niks persoonlijks hoor Frenk .

[Laatst bewerkt door Phat op zondag 1 maart 2009, om 00:01]
Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 01 Mar 2009, 00:50
💸+
Bewerken Quote

XD, het is wel duidelijk dat phat hier niet zo'n noob kiddie van 11 is.

Welkom op saven

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 01 Mar 2009, 14:15
💸+
Bewerken Quote

Phat schreef:

[...]

Natuurlijk heeft iedereen zijn mening, maar als je deze niet onderbouwd heeft niemand er wat aan, en vooral niet in onderwerpen zoals deze. Saven wou weten wat mensen ervan vonden, als je het dan niet weet te onderbouwen heeft de topic starter er geen hol aan..

Bijv. Jij vraag ons onze mening over SuperHelpdesk, waarop wij antwoorden: Waardeloos.

Heb je dat liever dan dat wij antwoorden: Waardeloos, omdat de helft niet weet waar hij het over heeft, en dus vrijwel geen serieuze computer problemen kunnen oplossen. Zoek dus mensen die er iets meer verstand van hebben, zodat je jezelf en de mede crewleden niet voorschut zet.

Als iemand zijn mening kan onderbouwen, kan de gene over wie de desbetreffende mening gaat er ook iets mee.. Wat is anders het nut om iemand zijn mening te vragen?

Over dat koeien en een sloot, het verleden blijft je achtervolgen, je verdient echter altijd een 2de kans. Maar als je onzin gaat praten, in dit geval een mening waar niemand iets aan heeft, kun je zulke dingen verwachten.

Niet bedoeld om iemand te "kwesten", maar om ze sociale vaardigheden bij te leren..

En frenk een konten likker, hmm als hij dat lekker vind, lekker laten doen toch? Hoeft hij bij mij iig niet te proberen, dan krijgt hij een fictieve bezemsteel in zijn reet gedouwd. Niks persoonlijks hoor Frenk .

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login