Thaan schreef:
[...]
Een bank is toch een commercieel bedrijf? Het is hun goed recht om op dat soort manieren winst te maken. Het zal me een ruk schelen of me geld dat ik nu overmaak er morgen of overmorgen is. Van postbank naar postbank is er bijna meteen, naar andere bank duurt een dag langer ofzo, zal me een ruk wezen, heb wel meer te doen dan de hele dag checken of het geld dat ik overgemaakt heb al is aangekomen.
Ik probeer de postbank niet te verdedigen, zal mij een worst wezen allemaal, maar zo raar is het allemaal niet.
Kan me wel vinden in dat je meestal de rekening houd die je ooit als eerste hebt aangevraagd, die heb ik ook nog steeds lopen.
Ik snap dat mensen met postbank zich aangevallen kunnen voelen door de comments van mij en badeendje. Als ik geld over maakt boeit het ook niet
Als ik geld moet krijgen, van een pauper met postbank, dan komt hij imo al een stuk minder professioneel over. Moet ik weer 2 dagen op mn geld wachten..
Tuurlijk mogen, MOETEN, banken winst maken. Daar heb je verschillende manieren voor, zoals deze onprofessionele manier, waardoor mensen minder rente hoeven te betalen over hun geleende bedrag.
Dat is de enige reden om postbank te kiezen voor mensen die er bewust voor kiezen (niet rekening van je ouders gekregen dus als het ware).
Bij de rabo heb je vooralsnog beste support (als je die al nodig hebt) rekening openen, snel geld over maken etc allemaal geen probleem. Makkelijk en veilig internetbankieren. Die van de postbank ligt er elke week wel een dag uit.
Ja ik praat een beetje goed over de rabo . Daarom zit ik daar ook