Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Pin pas geblokkeerd.

Saven
admin
Geplaatst op: 10 Mar 2009, 18:56
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jaapje schreef:

[...]

Niet waar, ik woon in een redelijk modaal gezin, heb 2 zussen, en mijn vader kan met zijn inkomen het gezin goed onderhouden.

Hoezo zullen kinderen van minder welvarende gezinnen allemaal bij de Postbank zitten? Alsof de Postbank een cheap-image heeft ofzo

Ik zie net dat je je post hebt aangepast.
Opleiding heeft er niks mee te maken namelijk Postbank heeft inderdaad een cheap image

Jaapje
Geplaatst op: 10 Mar 2009, 19:01
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]
Ik zie net dat je je post hebt aangepast.
Opleiding heeft er niks mee te maken namelijk Postbank heeft inderdaad een cheap image

Ja ik las 't verkeerd. Ik dacht dat je typte 'iedereen van de Postbank heeft een laag inkomen', maar je typte 'mensen met een laag inkomen hebben postbank'.

En ik snap nog steeds niet waarom een bank een cheap imago kan hebben? Ik ken genoeg (rijke) mensen die bij de Postbank zitten, evenals ik genoeg (rijke) mensen ken die bij de Rabobank zitten.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 10 Mar 2009, 19:12
💸+
Bewerken Quote

Jaapje schreef:

[...]

In de nieuwe ING pas zit automatisch de chipknip al in, wat de Postbank inderdaad niet had.

Eigenlijk best handig, 2 aparte pasjes voor pin en chip. Mijn pinpas is namelijk gebroken, en ik kon dus geen geld meer opnemen. Totdat ik besefte dat ik ook nog een chippas had, die ik één keer per jaar gebruik (kluisje bestellen @ school). Nu kan ik dus gewoon betalen bij de AH met mijn chippas, zonder dat ik een nieuwe hoef te kopen die binnen 2 weken word vervangen.

2 pasjes lijkt mij alleen maar kut, 2x zoveel kans om er een kwijt te raken, 2 verschillende rekeningen voor elke pas (?) en ook nog is 2 verschillende pin codes. Vind een pas veel chiller.

Jaapje
Geplaatst op: 10 Mar 2009, 19:20
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

[...]
2 pasjes lijkt mij alleen maar kut, 2x zoveel kans om er een kwijt te raken, 2 verschillende rekeningen voor elke pas (?) en ook nog is 2 verschillende pin codes. Vind een pas veel chiller.

Nee, zo werkt dat niet. Een chippas heeft geen pincode, maar is gewoon een digitale portemonnee waarop je geld kunt zetten (ja, het hele chippas-principe zuigt, maar daar gaat 't nu niet om). Je hebt dus niet 2 rekeningen ofzo, maar gewoon een pasje waar als het ware je geld op staat.

2 aparte pasjes vind ik persoonlijk veel handiger, aangezien je meteen helemaal géén betaalmogelijkheden meer hebt wanneer je je pinpas met daarin chippas bent kwijt geraakt. Bij 2 aparte pasjes heb je dit probleem niet, en de beide pasjes zitten toch wel in mijn portemonnee.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 10 Mar 2009, 19:35
💸+
Bewerken Quote

Jaapje schreef:

[...]

Nee, zo werkt dat niet. Een chippas heeft geen pincode, maar is gewoon een digitale portemonnee waarop je geld kunt zetten (ja, het hele chippas-principe zuigt, maar daar gaat 't nu niet om). Je hebt dus niet 2 rekeningen ofzo, maar gewoon een pasje waar als het ware je geld op staat.

2 aparte pasjes vind ik persoonlijk veel handiger, aangezien je meteen helemaal géén betaalmogelijkheden meer hebt wanneer je je pinpas met daarin chippas bent kwijt geraakt. Bij 2 aparte pasjes heb je dit probleem niet, en de beide pasjes zitten toch wel in mijn portemonnee.

Maar heb je ook 2 pin codes ofniet?
Want dat lijkt me totaal niet chill, verder kan je natuurlijk altijd terug naar cash (behalve hier @school). Vind de chipknip zelf op zich wel een goed systeem, je zit niet meer te kloten met al die muntjes omdat ze zo nodig 5 cent onder de afgeronde prijs moeten zitten ofzo .

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 10 Mar 2009, 19:49
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

[...]
Jep, je kan hem meteen gebruiken.
Btw, echt weird shit is dat admin panel van Rabobank
Ik ga naar de balie, mevrouw helpt me, ik kijk op dat scherm, krijg je dus echt zo'n programma met alles zwart en witte capslock letters enzo En steeds als je iets wou laden opnieuw SSL verifien enzo, maarja, des te beter he.

- o ja-
Vergeet niet je rekeningnummer op te zoeken + af te geven.

Internet bankieren bij rabobank ftw

Werkt erg gemakkelijk hoor

Sander
Geplaatst op: 10 Mar 2009, 19:59
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]
Dus jij koos toen je 2 jaar was ofzo bewust voor ING ..

Nee, ik heb nog een andere rekening bij ABN en die hebben mijn ouders wel geregeld ja.

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 10 Mar 2009, 20:12
💸+
Bewerken Quote

/me die moet lachen over discussie over ING en Rabobank

Jaapje
Geplaatst op: 10 Mar 2009, 23:02
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

/me die moet lachen over discussie over ING en Rabobank

/me die denkt 'wow, eindelijk eens een discussie met niveau hier op saven'

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 11 Mar 2009, 07:08
💸+
Bewerken Quote

Jaapje schreef:

[...]

/me die denkt 'wow, eindelijk eens een discussie met niveau hier op saven'

Zonder onnodig gescheld xD.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 11 Mar 2009, 07:45
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]
Zonder onnodig gescheld xD.

wow

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 11 Mar 2009, 08:05
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

[...]
wow

Ja dat is al een hele prestatie van de Saven-Memberts xD.

Kosty
Geplaatst op: 11 Mar 2009, 22:32
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]
Whehehehehe epische faal
dude je bent 12 ofzo

ga dan niet tof meepraten

Dis me niet ofzo

Ik heb (in België dan hé) men zichtrekening en een deel van mijn spaarrekening (Iets meer als het minimum om zonder extra kosten te zitten) bij Fortis, en de rest van het spaargeld op een Rabobank rekening (oa. Minder invloed van de kredietcrisis (volgens hun dan) en hogere rente)

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login