Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Pin pas geblokkeerd.

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 09 Mar 2009, 18:03
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

He, Savenaars =-).

Zaterdag moest ik pinnen, want ik wou effe wat energy drink halen, wat lekekrs kopen, en moest nog een vriend terug betalen.
Dus ik rijd met die vriend van mij, naar de plus, en daar staat z'n Pin Automaat, dus ik loop er na toe, doe me pas erin, 'Geef nu uw Pin-Code'*tik,tik,tik,tik* Fout, probeer eens opnieuw, ik denk Whattefuck? Dat is 'em toch?.
Dus ik tik 'em nog eens in, Fout probeer eens opnieuw.
En toen dacht ik ja flikker maar op, ik haal me pasje eruit, was ik vergeten dat dat niet gaat.
Dus ik heb geen andere keus en denk, misschien is dit 'em.
Fout dus. Nu is dus mijn Pin-Pas geblokkeert.
En ik wil heb nu dus natuurlijk weer de-blokkeert hebben .
Weet iemand hoe je dat doet? En moet je veel persoonlijke dingen mee brengen (spaar boekje,pasje en legitimatie bijvoorbeeld.) En kan het bij het postkantoor (die samenwerkt met ING bank waar ik dus me pasje van heb. En is het pasje dan meteen de-blokkeert?

Alvast heel erg bedankt,
AoD

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 09 Mar 2009, 18:05
💸+
Bewerken Quote

Nou, vandaag precies bij mij hetzelfde gebeurt.
Op het treinstation dan. In ieder geval, naar je bank gaan, vergeet niet legitimatie mee te nemen, en eventueel wat antwoord te geven op persoonlijke vragen, en ze deblokkeren hem.

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 09 Mar 2009, 18:09
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

Nou, vandaag precies bij mij hetzelfde gebeurt.
Op het treinstation dan. In ieder geval, naar je bank gaan, vergeet niet legitimatie mee te nemen, en eventueel wat antwoord te geven op persoonlijke vragen, en ze deblokkeren hem.

Kan je 'em meteen gebruiken?
Want dat zou ik wel fijn vinden
Moet namelijk nog die energy drank van halve liter nog eens proberen,en wat bier halen enzo

Frenk, is wel toevallig dat jij ook geblokkeerde pin-pas hebt

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 09 Mar 2009, 18:12
💸+
Bewerken Quote

Zoiets soortgelijks had ik ook, ik wou pinnen om wat te drinken te halen vrijdagavond @ café en toen was mijn pas dus geblokkeerd. Ik: "Wtf?" dus ik sta zaterdagmiddag op het punt om Postbank/ING te bellen en toen zag ik een brief bij de post liggen met mijn nieuwe bankpas van ING. Lekker is dat...

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 09 Mar 2009, 18:18
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]
Kan je 'em meteen gebruiken?
Want dat zou ik wel fijn vinden
Moet namelijk nog die energy drank van halve liter nog eens proberen,en wat bier halen enzo

Frenk, is wel toevallig dat jij ook geblokkeerde pin-pas hebt

Jep, je kan hem meteen gebruiken.
Btw, echt weird shit is dat admin panel van Rabobank
Ik ga naar de balie, mevrouw helpt me, ik kijk op dat scherm, krijg je dus echt zo'n programma met alles zwart en witte capslock letters enzo En steeds als je iets wou laden opnieuw SSL verifien enzo, maarja, des te beter he.

- o ja-
Vergeet niet je rekeningnummer op te zoeken + af te geven.

[Laatst bewerkt door Frenk op maandag 9 maart 2009, om 18:19]
sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 09 Mar 2009, 18:36
💸+
Bewerken Quote

Heb ik al zovaak gehad

Maargoed de pas zelf en je legitimatie meenemen naar de bank en dan komt het wel goed, zo is het in ieder geval bij mij altijd.

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 09 Mar 2009, 19:06
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

[...]
Jep, je kan hem meteen gebruiken.
Btw, echt weird shit is dat admin panel van Rabobank
Ik ga naar de balie, mevrouw helpt me, ik kijk op dat scherm, krijg je dus echt zo'n programma met alles zwart en witte capslock letters enzo En steeds als je iets wou laden opnieuw SSL verifien enzo, maarja, des te beter he.

- o ja-
Vergeet niet je rekeningnummer op te zoeken + af te geven.

Ik heb een ING pas.
Maar bij het postkantoor staat er een bordje van ING, en daarvan heb ik ook me pasje van gekregen. Moet ik daar dan na toe, of moet ik echt de bank binnen?.

Saven
admin
Geplaatst op: 09 Mar 2009, 19:36
💸+
Bewerken Quote

neem dan ook een fatsoenlijke bank ipv postbank
postbank is voor lutsers

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 09 Mar 2009, 19:46
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

postbank is voor lutsers

Heet tegenwoordig ook ING
Bij Rabobank ging iig heel snel dat deblokkeren, ff naar bank gemoeten, legitimeren enzo en dat was 't

Sander
Geplaatst op: 09 Mar 2009, 19:47
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

postbank is voor lutsers

Wat boeit de bank nou weer Zo lang er geld opstaat wat je er af kan halen is het mij best hoor.

Bartyow
van TwyLight gejat
Geplaatst op: 09 Mar 2009, 19:47
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

postbank is voor lutsers

zoals?
rabobank?

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 09 Mar 2009, 20:03
💸+
Bewerken Quote

Sander schreef:

[...]
Wat boeit de bank nou weer Zo lang er geld opstaat wat je er af kan halen is het mij best hoor.

Nou bijv. als je ziet dat je bij de ING een apart pasje hebt voor te chippen.. Modern hoor bouw het gewoon op hetzelfde pinpasje in En transacties bij de rabobank gaan megasnel, is bij de ING/postbank niet altijd te zeggen .

Saven
admin
Geplaatst op: 09 Mar 2009, 20:04
💸+
Bewerken Quote

Sander schreef:

[...]

Wat yannick al zegt inderdaad. En postbank is gewoon bagger... Het is voor de minder welvarende mensen.
Minder betalen als je rood staat etc.

Bartyow schreef:

[...]
zoals?
rabobank?

Rabobank is prima bank

Digital
Animestyle.nl
Geplaatst op: 09 Mar 2009, 20:10
💸+
Bewerken Quote

Ik vind postbank anders wel lekker met online bankieren, geen stomme apparaatjes waar je codes in moet vullen enz.
En voor dat chippen, wie gebruikt dat nou xD

Ik geef wel toe dat die nieuwe pas (ING) lelijk is =/

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 09 Mar 2009, 20:13
💸+
Bewerken Quote

Digital schreef:

Ik vind postbank anders wel lekker met online bankieren, geen stomme apparaatjes waar je codes in moet vullen enz.
En voor dat chippen, wie gebruikt dat nou xD

Ik geef wel toe dat die nieuwe pas (ING) lelijk is =/

Dan heb ik toch wel de voorkeur voor een veiligere manier met een stom apparaatje, dan een makkelijke manier die simpeler te kraken is.

Verder dat chippen xD Alle automaten op scholen zowat? Tenminste de scholen waar ik op heb gezeten allemaal. geen enkele mogelijkheid contact te betalen. alleen maar met chip.

Digital
Animestyle.nl
Geplaatst op: 09 Mar 2009, 20:20
💸+
Bewerken Quote

Badeendje schreef:

[...]

Dan heb ik toch wel de voorkeur voor een veiligere manier met een stom apparaatje, dan een makkelijke manier die simpeler te kraken is.

Verder dat chippen xD Alle automaten op scholen zowat? Tenminste de scholen waar ik op heb gezeten allemaal. geen enkele mogelijkheid contact te betalen. alleen maar met chip.

De kans dat ze precies mij kraken is zeer klein.
Wss heeft elk apparaatje ook nog een eigen algoritme, die dan ook te kraken is. (al is het idd wel iets moeilijker )

En heb nog geen last van gehad chip-verplichteid xD

Rian
Geplaatst op: 09 Mar 2009, 20:22
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

postbank is voor lutsers

QFT

Mensen die niet verder kijken dan de Postbank ING

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 09 Mar 2009, 20:24
💸+
Bewerken Quote

Badeendje schreef:

Me2, vind het op zich wel handig, verdien er zo nu en dan ook weer wat aan als je van die mensen hebt die geen chipknip hebben die dan bij mij voor het dubbele contant mogen betalen.
Saven schreef:

Wat yannick al zegt inderdaad. En postbank is gewoon bagger... Het is voor de minder welvarende mensen.

Wie staat er nou rood .
Maar zit zelf ook bij de rabo en vind het allemaal wel best zo.

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 09 Mar 2009, 20:44
💸+
Bewerken Quote

Badeendje schreef:

[...]

Hier op school geen last van.
En bank vind ik ook niet echt boeiend. Alles loopt daar goed, dus ik vind het een prima bank.

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 09 Mar 2009, 20:51
💸+
Bewerken Quote

Lol, is de Chipknip nog niet in Limboargh uitgevonden ofzo

Rian
Geplaatst op: 09 Mar 2009, 21:57
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

Limburg loopt gemiddeld zo'n 73 jaar achter, dus dat is goed mogelijk.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 09 Mar 2009, 22:08
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

Hebben ze daar al de euro dan?

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 09 Mar 2009, 22:12
💸+
Bewerken Quote

Komt die niet volgend jaar?

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 09 Mar 2009, 22:20
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]

[...]
Rabobank is prima bank

De nieuwe Dodge Charger SRT pinnen met een Postbank pas noem jij voor de minder welvarende mensen?
Aardig wat boven modaal mensen met een Postbank rekening. Overigens ken ik niemand die maar 1 rekening heeft bij 1 bank, de minder welvarende mensen hebben maar bij 1 bank een rekening, bovenmodaal heeft risico verspreid over meerdere banken.

Frenk schreef:

Chipknip wordt uitgefaseerd, onzin systeem.

Kosty
Geplaatst op: 09 Mar 2009, 22:34
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
De nieuwe Dodge Charger SRT pinnen met een Postbank pas noem jij voor de minder welvarende mensen?
Aardig wat boven modaal mensen met een Postbank rekening. Overigens ken ik niemand die maar 1 rekening heeft bij 1 bank, de minder welvarende mensen hebben maar bij 1 bank een rekening, bovenmodaal heeft risico verspreid over meerdere banken.

[...]
Chipknip wordt uitgefaseerd, onzin systeem.

Dodge Charger SRT ftw

En over dat gespreid risico heb je wel gelijk, bij mij hetzelfde

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login