Dus, dat je in je filmpje nog een ander venster ziet waarin dan een ander filmpje afspeelt.
En, dan moet je ook nog van alle 2 de filmpjes het geluid horen.
Zoals in het voorbeeld, moet je dus én het geluid van de mandoline kunnen horen en het geluid van de ukelele.
B.v.D.,
[Laatst bewerkt door KoiSashuu op maandag 9 maart 2009, om 21:16]
After Effects dus beetje googlen op tutorials en dan lukt dat heus wel.
Probleem, nou kan ik dat programma dus NERGENS vinden.
Eerste keer dat ik er eentje downloadde, had ik een of ander virus
Tweede keer zei hij dat hij niet kon installeren omdat versie 7.01 er niet opstond oid.
[Laatst bewerkt door KoiSashuu op dinsdag 10 maart 2009, om 21:47]
Probleem, nou kan ik dat programma dus NERGENS vinden.
Eerste keer dat ik er eentje downloadde, had ik een of ander virus
Tweede keer zei hij dat hij niet kon installeren omdat versie 7.01 er niet opstond oid.
[...]
Als je een NZB site bedoeld mag die gewoon genoemd worden, die bevat helemaal geen warez, alleen de mogelijkheid om NZB bestanden te maken.
Dus in principe zou ik hier ook een link naar een torrentsite kunnen posten waarop torrents van bijv. de nieuwe batman film, want op de site zelf staan geen bestanden. Of heb ik het nu fout?
[...]
Dus in principe zou ik hier ook een link naar een torrentsite kunnen posten waarop torrents van bijv. de nieuwe batman film, want op de site zelf staan geen bestanden. Of heb ik het nu fout?
Dat mag, daarom zal torrentz.com niet aangeklaagd worden maar mininova wél
Had ik er dus eindelijk een (torrents), schijnt dat een trial te zijn (ja, handig).
Ik installeer hem, start hem op. Zegt hij dat de trial is verlopen.
Ik haal hem nu binnen, op mijn vader zijn computer. (Newsbin Pro werkt namelijk boven niet, op mijn computer)
Maar, nu zegt mn virusscanner dat er een Trojan inzit, terwijl hij dat normaal nooit aangeeft als ik wat download.