Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Alcoholtopique

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 24 Mar 2009, 17:50
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Teries schreef:

[...]

ook jij niet zo zielig doen,, over dat drinken van mij mag je best drinken als 15 jarige, maar ga dan niet stoer doen ofzo xD
voor de rest kraak ik echt totaal nix af ofzo, vind alleen dat minderjarige mensen hier allemaal niet zo stoer moeten gaan doen over drinken, no offence of watdan ook

Je kraakt dus 15jarigen af, jezus doe is niet zo dom.

[Laatst bewerkt door sandr op dinsdag 24 maart 2009, om 17:51]
Maarten
Geplaatst op: 24 Mar 2009, 18:05
💸+
Bewerken Quote

Teries schreef:

[...]

ook jij niet zo zielig doen,, over dat drinken van mij mag je best drinken als 15 jarige, maar ga dan niet stoer doen ofzo xD
voor de rest kraak ik echt totaal nix af ofzo, vind alleen dat minderjarige mensen hier allemaal niet zo stoer moeten gaan doen over drinken, no offence of watdan ook

Kuch minderjarig jij?

Bjorg
onbegrijplijk lekker
Geplaatst op: 24 Mar 2009, 22:45
💸+
Bewerken Quote

Offtopic:
WAT BASHEN!!@?~~!~
KIJK HIERBOVEN?!~! EINS!@@: +10%

ON:

Vriend van me was weer dronken afgelopen weekend

Saven
admin
Geplaatst op: 24 Mar 2009, 22:52
💸+
Bewerken Quote

bashen vanaf nu is ban, van mij persoonlijk want ik hou dit topic in den gaten

Wouter
D O double G
Geplaatst op: 24 Mar 2009, 22:55
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

bashen vanaf nu is ban, van mij persoonlijk want ik hou dit topic in den gaten

Saven is een leuke vent.

Maarten
Geplaatst op: 25 Mar 2009, 07:13
💸+
Bewerken Quote

Het ging over drinken.

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 25 Mar 2009, 07:23
💸+
Bewerken Quote

Maarten schreef:

Het ging over drinken.

Dan kunnen we nu over hebben wat je het liefst drinkt

Bjorg
onbegrijplijk lekker
Geplaatst op: 25 Mar 2009, 07:52
💸+
Bewerken Quote

Wouter schreef:

[...]
Saven is een leuke vent.

Jij hebt gedronken?

Teries
Wooha!
Geplaatst op: 25 Mar 2009, 10:36
💸+
Bewerken Quote

jeeeej
nu gaan we weer nice doen,,
iemand hier ooit energydrink met amaretto gedronken?

Wouter
D O double G
Geplaatst op: 25 Mar 2009, 13:48
💸+
Bewerken Quote

Bjorg schreef:

[...]

Jij hebt gedronken?

Nee, als ik drink kom ik niet achter de pc.

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 25 Mar 2009, 14:20
💸+
Bewerken Quote

Teries schreef:

jeeeej
nu gaan we weer nice doen,,
iemand hier ooit energydrink met amaretto gedronken?

Met Dissarono wel, is een soort amaretto. Rode wodka en energy is ook lekker trouwens.

Teries
Wooha!
Geplaatst op: 26 Mar 2009, 16:56
💸+
Bewerken Quote

Het is euwk echt heerlijk ofzo maar weetj dat het echt een kutwerking heeft als het gemixed wordt? xDD
laatst hadden we zeuwn feest en een vriend van mij had toen lekker mee gedaan met blowen en zuipen hij had alleen iets te veel energydrink daarbij op xD dan gaat de alcohol zeg maar gisten daardoor in je maag en wordt het echt heel snel heel erg versterkt, die gozer kon niet meer op zn poten staan en is in het ziekenhuis beland xDD

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 26 Mar 2009, 18:09
💸+
Bewerken Quote

Teries schreef:

Het is euwk echt heerlijk ofzo maar weetj dat het echt een kutwerking heeft als het gemixed wordt? xDD
laatst hadden we zeuwn feest en een vriend van mij had toen lekker mee gedaan met blowen en zuipen hij had alleen iets te veel energydrink daarbij op xD dan gaat de alcohol zeg maar gisten daardoor in je maag en wordt het echt heel snel heel erg versterkt, die gozer kon niet meer op zn poten staan en is in het ziekenhuis beland xDD

Hij lag helemaal lam op de veranda met een joint die hij had meegejat van de blowers, het lag écht niet alleen maar aan die energydrink die hij erbij had

Bjorg
onbegrijplijk lekker
Geplaatst op: 26 Mar 2009, 18:35
💸+
Bewerken Quote

Renamed, algemeen alcoholtopic

Jaapje
Geplaatst op: 26 Mar 2009, 18:44
💸+
Bewerken Quote

iisys schreef:

[...]
Hij lag helemaal lam op de veranda met een joint die hij had meegejat van de blowers, het lag écht niet alleen maar aan die energydrink die hij erbij had

Sowieso is blowen + teveel drinken geeeeeeen goed idee Op de een of andere manier gaat 't dan altijd mis, en het is tevens zonde van het lekkere gevoel. Normaal slaap je na het blowen namelijk echt ontzettend lekker, maar als je dan al koppijn hebt van de drank slaap je niet meer lekker.

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 26 Mar 2009, 18:55
💸+
Bewerken Quote

Inderdaad blowen en drinken gaan niet samen, blowen is sowieso echt zwaar irritant aan het worden na een tijdje. Drank is en blijft de beste "drug" die er is.

Saven
admin
Geplaatst op: 26 Mar 2009, 21:36
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

[...]
Met Dissarono wel, is een soort amaretto. Rode wodka en energy is ook lekker trouwens.

rode wodka redbull

Stfn
1th
Geplaatst op: 26 Mar 2009, 21:36
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

Inderdaad blowen en drinken gaan niet samen, blowen is sowieso echt zwaar irritant aan het worden na een tijdje. Drank is en blijft de beste "drug" die er is.

Blow al 5 jaar en nergens last van. Ik vind alcohol juist de kutste drug die er is.

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 26 Mar 2009, 22:44
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

Het kan wel samen gaan, maar zoals met alles moet je het niet gaan overdrijven. En nee, het ís niet de beste drug die er is, doe jij maar eens heroïne of cocaïne, dan vind je dát de beste drug
En waarom "drug"? Alcohol is net zo erg drug als wiet of hasj.

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 27 Mar 2009, 07:50
💸+
Bewerken Quote

iisys schreef:

[...]
Het kan wel samen gaan, maar zoals met alles moet je het niet gaan overdrijven. En nee, het ís niet de beste drug die er is, doe jij maar eens heroïne of cocaïne, dan vind je dát de beste drug
En waarom "drug"? Alcohol is net zo erg drug als wiet of hasj.

Tsja, jij bent de ervaringsdeskundige.

[Laatst bewerkt door Guz op vrijdag 27 maart 2009, om 12:13]
Jaapje
Geplaatst op: 28 Mar 2009, 00:25
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

Alcohol krijg je koppijn van, terwijl blowen veel chiller is. En je kunt nog een fatsoenlijke avond hebben terwijl je stoned bent, en met koppijn van de alcohol lig je eerder te kotsen ofzo.

Maar k ga pitten, moet om 7u weer op mijn werk zijn dus moet er 6 uur uit.

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 28 Mar 2009, 09:44
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]
rode wodka redbull

Idd, maar vind rode wodka alleen nog het lekkerst

[Laatst bewerkt door Bart op zaterdag 28 maart 2009, om 10:33]
Tadnecty
Geplaatst op: 28 Mar 2009, 16:15
💸+
Bewerken Quote

Beter helemaal van niet, maar wat voor saaie lul ben je dan. Je moet ook een keer ontspannen...

Alcohol is echt heel erg ongezond. Wiet, als je het niet rookt, is veel MINDER ongezond.

De enige reden dat de mensen zich nog lam mogen zuipen is omdat het is ingeburgerd en de regering er geld aan verdient.

dat deze er trouwens nog niet instond:

Rbn
Zo goed?
Geplaatst op: 28 Mar 2009, 18:08
💸+
Bewerken Quote

Tadnecty schreef:

Beter helemaal van niet, maar wat voor saaie lul ben je dan. Je moet ook een keer ontspannen...

Alcohol is echt heel erg ongezond. Wiet, als je het niet rookt, is veel MINDER ongezond.

[Afbeelding]

De enige reden dat de mensen zich nog lam mogen zuipen is omdat het is ingeburgerd en de regering er geld aan verdient.

dat deze er trouwens nog niet instond:

[...]

LSD softdrugs? denk het niet

Tadnecty
Geplaatst op: 30 Mar 2009, 17:38
💸+
Bewerken Quote

Plaatje is gemaakt op basis van mate van verslaving en hoe slecht het is voor je lichaam. Alsof ik een plaatje zou posten welke drug door de Nederlandse staat als hard- of softdrug of helemaal niet als drug wordt beschouwd. Dat kan je namelijk gewoon opzoeken in de wet.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login