Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Wii Softmod

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 15 Mar 2009, 20:59
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hallo geachte Savenerds

Even een vraagje voor de wii bezitters onder ons..
Mijn wii is omgebouwd, er zit een chip in, zodat ik dus ook spellen kan downloaden enzo. Nu wil ik dus de homebrew channel er op pleuren, en mijn Wii versie is 3.1E. Ik heb al verschillende site's gevonden, maar ze zijn een beetje vaag. Verder is mijn vraag: Kan ik mijn wii totaal slopen met die softmod? Zo ja, hoe doe ik dit dus NIET?

Gegroet!

Wouter
D O double G
Geplaatst op: 15 Mar 2009, 21:04
💸+
Bewerken Quote

Wat kan helpen is je Wii niet laten ombouwen en gewoon spellen te kopen, i.p.v. de hele gameindustrie naar de pleuris helpen. Pauper.

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 15 Mar 2009, 21:05
💸+
Bewerken Quote

Wouter schreef:

Wat kan helpen is je Wii niet laten ombouwen en gewoon spellen te kopen, i.p.v. de hele gameindustrie naar de pleuris helpen. Pauper.

Rot op uit mijn topic.

Maarten
Geplaatst op: 15 Mar 2009, 21:22
💸+
Bewerken Quote

Wouter schreef:

Bij die kut Wii kun je beter alles downloaden zodat ze eens kwaliteit spellen maken.

Kosty
Geplaatst op: 15 Mar 2009, 21:41
💸+
Bewerken Quote

Maarten schreef:

[...]
Bij die kut Wii kun je beter alles downloaden zodat ze eens kwaliteit spellen maken.

Hoe gaan ze dat doen zonder geld ? Maar ja, WII "spelletjes" (dat zijn ze, stomme spelletjes) zijn bagger...

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 15 Mar 2009, 22:11
💸+
Bewerken Quote

Ik heb mensen met een modchip gezien en Homebrew channel. Volgens mij kan het dus gewoon, desalniettemin geef ik hier geen garantie op.

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 15 Mar 2009, 22:40
💸+
Bewerken Quote

Als je het goed doet gaat er niks mis. Ik heb ook gewoon een WiiKey en Homebrew Channel erop.

Stappenplan:
Zorg dat je Zelda: Twilight Princess hebt.
Download de juiste savegame en de installatie WAD geloof ik van het Homebrew channel.
Laat Zelda crashen zodat hij HC installed, en klaar.

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 16 Mar 2009, 07:36
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

Als je het goed doet gaat er niks mis. Ik heb ook gewoon een WiiKey en Homebrew Channel erop.

Stappenplan:
Zorg dat je Zelda: Twilight Princess hebt.
Download de juiste savegame en de installatie WAD geloof ik van het Homebrew channel.
Laat Zelda crashen zodat hij HC installed, en klaar.

Ja, maar ik heb al een modchip. Dan kon je toch ook een of andere iso van de HBC gewoon op een DVD-R pleuren?

Darkmystery
Indeed.
Geplaatst op: 16 Mar 2009, 09:40
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

[...]
Ja, maar ik heb al een modchip. Dan kon je toch ook een of andere iso van de HBC gewoon op een DVD-R pleuren?

Ja. Zolang je systeem menu onder <= 3.2 blijft wel ja. Wel zonde van je dvd'tje, kun je beter Z:TP branden.

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 16 Mar 2009, 16:25
💸+
Bewerken Quote

Darkmystery schreef:

[...]

Ja. Zolang je systeem menu onder <= 3.2 blijft wel ja. Wel zonde van je dvd'tje, kun je beter Z:TP branden.

Ik heb nog een DVD-RW en die werken ook dus.

Ik post vanavond waarschijnlijk resultaten.

Hoe zit het btw met updates? Kan dat ook gewoon? Als ik mijn internet het weer eens niet doet, vraagt hij of ik wil updaten maar dan doe ik altijd nee, maar bij een spel gaat hij automatisch updaten?

[Laatst bewerkt door Frenk op maandag 16 maart 2009, om 16:40]
Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 16 Mar 2009, 18:05
💸+
Bewerken Quote

Je kunt gewoon updaten, nog geen enkel bericht gehoord dat Nintendo mensen gaat uitsluiten als ze homebrew hebben of iets dergelijks. Zelf draai ik al een paar maanden een softmod dus dat moet prima werken.

Verder zou ik je aanraden om op goede dvd's en op de juiste snelheid te branden anders is je laser tering snel kapot.

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 16 Mar 2009, 18:08
💸+
Bewerken Quote

Oke.
Bedankt voor de info!

HBC zit erop!

[Laatst bewerkt door Frenk op maandag 16 maart 2009, om 18:59]
📫

Nieuw privébericht