Een Turk krijgt te horen dat hij in NL zonder werken een uitkering van rond de 800 euro per maand kan krijgen, dat is het dubbele van wat hij nu verdiend in zijn kutland, dus hij komt hierheen, spoelt onderweg z'n paspoort ergens door de wc en zegt hier dat hij verschrikkelijke oorlogen heeft meegemaakt en weet ik het wat. Vervolgens wordt hij Nederlander en laat meteen zijn complete familie overkomen, die natuurlijk allemaal niet van plan zijn om te gaan werken. Ofja wat drugs dealen natuurlijk, want een beetje zwart bijklussen is natuurlijk nooit mis.
Dit soort tuig zou volgens jouw 'normen en waarden' dus gewoon door mogen gaan. Dit uitschot van de maatschappij moet kei en keihard worden aangepakt en mag per direct de grens worden geweigerd en een permanenten verbanning uit ons land krijgen als je het mij vraagt, en van het complete kabinet is Wilders de enige die dit ook als een probleem ziet.
Verder raad ik je aan dit filmpje te kijken, en dan met name het laatste stukje.
En ik weet niet waar je het idee vandaan haalt dat hij alle jonge Marokkanen door de knieën wil laten schieten, want dat is echt onzin, ik heb zijn immigratieplan doorgelezen en als je dat goed doorleest zul je je realiseren dat Geert ook alleen dit tuig aanpakt en het immago van de immigranten alleen zal verbeteren omdat het slechte deel Nederland niet binnenkomt.
Daarnaast heeft hij ook andere goed ideeën, want als je tegenwoordig wat verdient gaat 51% daarvan naar de inkomensbelasting en als je daarvan diesel koopt gaat ook daarvan nog is 70% naar de belasting en waarom? Om een stelletje soldaten een beetje in een miljoenen kostende straaljager te laten vliegen voor een oorlog die toch niet komt en als hij wel zou komen toch niet zouden kunnen winnen of aan subsidies voor musea die zelf niet genoeg geld kunnen verdienen omdat er geen ene flikker naartoe gaat.
Wilders ownt, respect voor hem.