Wouter schreef:
[...]
Ze waren echt 2 koppen kleiner en ze gingen met pakken ice tea naar me gooien.
In vechten had ik geen zin, want had me vinger gekneust.
Toen ik je eerste woord las dacht ik; ze waren echt 2 koppen groter.
Wat voor sukkel ben je als er pakken ice tea naar je kop worden gegooid en je doet niks terug? Nu hebben ze zoiets van heey, we kunnen bij hem doen wat we willen, die pussy doet toch niks terug..
Zulke shit moet je meteen afhandelen, anders blijven ze doorgaan.
Dat is denk ik ook wat er gebeurd is in Nederland, niemand deedt iets tegen de "slechte" allochtonen in het begin, dat wisten zij ook heel goed en hebben nu het idee dat kunnen doen wat ze willen..
Mensen worden snel bang, denken vaak dat heel marokko achter je aan zit.. Maar zodra je iemand goed terug pakt doen ze geen flikker..
Het ligt er ook vaak aan hoe je je gedraagt tegenover anderen, toon respect en dan komt het allemaal goed..
Ga niet zeiken van allochtonen moeten zich aanpassen enzo, want volgens mij staat dit in de grondwet:
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
Als de allochtonen dit doen, geeft dit jou dan het recht om jezelf daartoe te verlagen? Dan ben je zelf net zo zielig, misschien nog wel zieliger..
Het grootste probleem in Nederland is het respect hebben tegenover anderen, dit is er gewoon bijna niet meer. Toon jij respect, tonen hun respect.
Je hebt goed en slecht (nee geen ying en yang dat is iets anders), klaar. Daar is geen disussie over mogelijk.
[Laatst bewerkt door Phat op woensdag 25 maart 2009, om 00:03]