Bart schreef:
Gaan ze echter alleen maar problemen zoeken door lekker hun eerste biertje op te zuipen en dan door de stad lopen wie ze eventueel in elkaar kunnen slaan. Dan zeg ik, move.
Drie maal raden wie Wilders het land uit wil hebben. Alsof hij zonder pardon iedereen het land uittrapt, hij weet heus wel wat hij doet hoor. Blijkt ook wel aan de speech die hij eigenlijk in de kamer wou gaan geven: Iedere Nederlander 400 euro geven en missie Afganistan afbreken om het meteen terug te verdienen, kost overheid geen geld, dus geen dure rekening die ze later moeten betalen. Want als het zo doorgaat zullen we gewoon langer moeten doorwerken of minder verdienen, dat geld moet hoe dan ook terugverdiend worden, en waarschijnlijk dus door de mensen die nu nog op school zitten (waaronder ik dus) en ik heb daar totaal geen zin in.
Edit, nog een leuk stukje:
dá men schreef:
Ik zou zeggen: stop met de Vogelaarwijken en de kunst- en milieusubsidies. Stop met de klimaat-waanzin en de gratis inburgeringcursussen. Stop met de massa-immigratie en voer het rekeningrijden niet in. Stop met de missie in Afghanistan en het binnenlaten van honderdduizenden Polen, Bulgaren en Roemenen.
Hoppa en genoeg geld binnen om de belastingen te verlagen en daardoor de mensen weer aan het kopen te krijgen.
[Laatst bewerkt door sandr op donderdag 26 maart 2009, om 18:15]