Uniqe schreef:
Maar ik vind hem te rasischtisch overkomen, veel mensen denken hier: JA DIE KUT ALLOCHTONEN zijn crimineel omdat ze zwart willen bijverdienen dat is noueenmaal niet zo.
Op een uitkering kan je niet eens de minimum levensbehoefte betalen.
Mensen zouden in plaats van op een uitkering te gaan teren, ook eens kunnen gaan werken? Er is op dit moment werk zat, in ieder geval in mijn omgeving. En als je volledig legaal bent, word je zonder problemen aangenomen bij bijv. supermarkten etc.
Dit natuurlijk alleen als je je ook echt gedraagt, en inzet toont tijdens het werk.
Ook, is een uitkering ZAT om je met de minimale levensbehoeftes te voorzien. Meer heb je ook niet nodig naar mijn mening. Gewoon eten/drinken/een dak boven je hoofd/kleren. Het (eventueel) benodigde (basis/middelbaar) onderwijs word zelfs nog voor je kinderen grotendeels betaald.
In de zeeën van tijd die je met een uitkering over hebt, kun je trouwens gewoon weer werk gaan zoeken.
Uniqe schreef:
Ik vind heel veel mensen hier naïef en bekijken het vanuit alleen hun eigen perspectief terwijl ze erop los tikken op hun computer van 1000 euro van hoe kut allochtonen zijn en hoe goed we het hier hebben in Nederland. Niet iedereen in Nederland heeft het goed.
Mocht je het niet goed hebben in nederland, ga dan niet kankeren op alle mensen die het wel goed hebben, of allerlei linkse standpunten aannemen om toch via een uitkering aan het geld te komen. Zoek gewoon simpel werk. Want op die manier krijg je na een tijdje luxe.
NA EEN TIJDJE dus, en niet meteen. Wat een groot deel dus niet snapt, en niet genoegen neemt met zeeman kledij voor een tijdje. Nee, nee, de meeste willen NU ook luxe, net als de meeste Nederlanders, die gewoon een goede baan hebben omdat hun onderwijs hebben gevolgt en hun niet. Daarom gaan ze kut doen en de criminaliteit in. En met zo'n instelling heb ik dat soort mensen het liefste uit nederland. Ik heb het hier dus vooral over mensen die met de pet naar onderwijs gooien.
Uniqe schreef:
Ik denk als Geert Wilders aan de macht zou komen dat er hier in Nederland rellen zullen komen net als die in Frankrijk een tijdje gelden doden en gewonden zouden opleveren.
Onzin.
[Laatst bewerkt door Darkmystery op zondag 26 april 2009, om 12:22]