Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Gratis lid van PowNed

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 21 Mar 2009, 00:07
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bob schreef:

Kan iemand mij vertellen wat 'wirsts' zijn?!?!???????

ok je hebt 2 opties:
- Leer engels
- Tik het woord in bij google en zie het eerste resultaat: [url]http://en.wikipedia.org/wiki/Wrist[/url]

DJVG

Geplaatst op: 21 Mar 2009, 02:01
💸+
Bewerken Quote

Voor meer info gebruik je natuurlijk [url]www.pownedteller.nl[/url]!

[Laatst bewerkt door DJVG op zaterdag 21 maart 2009, om 02:02]
sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 27 Mar 2009, 19:33
💸+
Bewerken Quote

en ze zitten al tegen de 60.000 aan .

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 27 Mar 2009, 20:37
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

en ze zitten al tegen de 60.000 aan .

Khad niet verwacht dat ze het zouden halen.

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 27 Mar 2009, 21:51
💸+
Bewerken Quote

Mijn t-shirt is onderweg

Paul
Geplaatst op: 28 Mar 2009, 13:26
💸+
Bewerken Quote

Toch wel triest dat ze alleen nog maar mensen over kunnen halen door gratis spul aan te bieden. Natuurlijk word je dan lid..

Christan
Pwn erd
Geplaatst op: 28 Mar 2009, 13:27
💸+
Bewerken Quote

Care? Ze hebben de leden nu. Als ze nu laten zien dat ze echt goede programma's kunnen maken dan gaat het werven van leden de volgende keer makkelijker.

Paul
Geplaatst op: 28 Mar 2009, 13:42
💸+
Bewerken Quote

Christan schreef:

Care? Ze hebben de leden nu. Als ze nu laten zien dat ze echt goede programma's kunnen maken dan gaat het werven van leden de volgende keer makkelijker.

Eigenlijk kon PowNed gewoon niet genoeg leden aantrekken. Pas toen er sponsoren kwamen die gratis dingen wilden uitdelen werd het een klein succes. Bovendien vind ik de TV-shows tot nu toe echt gewoon pauperig. Rutger die naakt in bed ligt met een paar chicks om zich heen.. Het is gewoon een postpuberaal zooitje.

Rian
Geplaatst op: 28 Mar 2009, 14:04
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

[...]
Eigenlijk kon PowNed gewoon niet genoeg leden aantrekken. Pas toen er sponsoren kwamen die gratis dingen wilden uitdelen werd het een klein succes. Bovendien vind ik de TV-shows tot nu toe echt gewoon pauperig. Rutger die naakt in bed ligt met een paar chicks om zich heen.. Het is gewoon een postpuberaal zooitje.

Ik denk dat ze het zonder ook hadden gehaald, ik denk als de mensen op de laatste dagen zouden zien "Dit halen ze niet" er veel snel lid worden om het toch te steunen of 25 cent winst te maken..

Paul
Geplaatst op: 28 Mar 2009, 14:16
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

[...]

Ik denk dat ze het zonder ook hadden gehaald, ik denk als de mensen op de laatste dagen zouden zien "Dit halen ze niet" er veel snel lid worden om het toch te steunen of 25 cent winst te maken..

Maar dat weet je niet. En ze moesten toch nog heel wat leden op een gegeven moment. Ik vind het gewoon een beetje zwak. Of je haalt ook daadwerkelijk echt het aantal leden, óf niet.

Rian
Geplaatst op: 28 Mar 2009, 14:34
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

[...]
Maar dat weet je niet. En ze moesten toch nog heel wat leden op een gegeven moment. Ik vind het gewoon een beetje zwak. Of je haalt ook daadwerkelijk echt het aantal leden, óf niet.

Maargoed, om PowNed dan gelijk af te branden, brand dan het hele bestel af.. Want BNN lokt je ook met een hele internetsite vol met gratis spullen, bij LLiNK kreeg je eerst zelfs meer geld terug dan dat de inschrijving kostte en bij Max worden de bejaarden gelokt met de nieuwste oude lullen muziek.

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 28 Mar 2009, 15:14
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

[...]

postpuberaal zooitje.. please! Gedraag je even als 14 op een jongerenforum..

Ieder geval, vond het half uurtje gisteravond wel leuk op veronica. Ben erg benieuwd

Paul
Geplaatst op: 28 Mar 2009, 15:27
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

[...]
Maargoed, om PowNed dan gelijk af te branden, brand dan het hele bestel af.. Want BNN lokt je ook met een hele internetsite vol met gratis spullen, bij LLiNK kreeg je eerst zelfs meer geld terug dan dat de inschrijving kostte en bij Max worden de bejaarden gelokt met de nieuwste oude lullen muziek.

Precies. PowNed is niet beter dan al die andere omroepen. Toch vind ik het ook niet erg hoor als ze op TV verschijnen, ze hebben een grote doelgroep, en wat meer verschillende TV zenders is nooit slecht. En het niveau is iig hetzelfde als dat van de andere omroepen. Alleen is dit gewoon niet mijn cup of tea.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 28 Mar 2009, 20:36
💸+
Bewerken Quote

Och wat mij betreft mogen ze heel de publieke omroepen afschaffen, kost toch alleen maar belastinggeld. Maargoed nu het er toch is ben ik wel blij dat er nu eindelijk iets boeiends op die zenders gaat komen (ga ik vanuit dan ).

Melvin
Geplaatst op: 29 Mar 2009, 09:28
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

Och wat mij betreft mogen ze heel de publieke omroepen afschaffen, kost toch alleen maar belastinggeld. Maargoed nu het er toch is ben ik wel blij dat er nu eindelijk iets boeiends op die zenders gaat komen (ga ik vanuit dan ).

Ik werk wel bij een publieke omroep dus nee doe het maar niet
(Nee dit bericht is niet echt)

[Laatst bewerkt door Melvin op zondag 29 maart 2009, om 09:28]
Christan
Pwn erd
Geplaatst op: 29 Mar 2009, 19:20
💸+
Bewerken Quote

Melvin schreef:

[...]
Ik werk wel bij een publieke omroep dus nee doe het maar niet