yoo savenmembers, heeft 1 van jullie nog oude muziek van negaativ? ik heb alleen de mixtape hinderlijk en het is niet genoeg dus als iemand hem heeft kan je hem dan online gooien en een urltje neerzetten?
btw geen zin in gezeik van negativ is kut, ik vraag dus niet naar jullie mening over hem.
Maurits heeft ook shit met de Partysquad, straatremixes 2 en 3, en een nummer op transmigratie 2 en een nummer op transmigratie 3, en nogal wat losse onzin spits enz.
Whehe een rapper die Maurits heet en zich Negativ noemt !
haha ja zen tweede naam was robert ofzo toch? nog droger aan straatremixes kan ik opzich wel komen maar niet zo'n zin om die hele troep met baasje b en lange frans te downloaden voor die 2 nummers waar nega op staat
Saven zou je alsjeblieft tijdperk online kunnen gooien? Dat zou ik erg apricieren (schrijf ik dat zo goed?).
haha ja zen tweede naam was robert ofzo toch? nog droger aan straatremixes kan ik opzich wel komen maar niet zo'n zin om die hele troep met baasje b en lange frans te downloaden voor die 2 nummers waar nega op staat
Saven zou je alsjeblieft tijdperk online kunnen gooien? Dat zou ik erg apricieren (schrijf ik dat zo goed?).
Als je mij een plek geeft om hem te uploaden doe ik dat wel voor je