Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

1 April!

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 01 Apr 2009, 09:52
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Is het weer vandaag,
gaat iemand een grap uithalen vandaag?
Ik niet, op deze dag te voorspelbaar xD

Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 01 Apr 2009, 11:11
💸+
Bewerken Quote

Je veters zitten los,

Spoiler 😨 (selecteer om te bekijken)
Krapje, 1 april.

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 01 Apr 2009, 11:19
💸+
Bewerken Quote

Kak, vriend belde me net voor eerste uur met de reactie dat we vandaag vrij waren. 4 uren vielen uit en eentje was verschoven. Ik geloofde hem niet en ging naar school, was het wel zo

Digital
Animestyle.nl
Geplaatst op: 01 Apr 2009, 13:39
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

Kak, vriend belde me net voor eerste uur met de reactie dat we vandaag vrij waren. 4 uren vielen uit en eentje was verschoven. Ik geloofde hem niet en ging naar school, was het wel zo

Dat zijn moderne 1 april grappen.
Dingen vertellen die wel zo zijn maar waarvan het slachtoffer denkt dat het een grap is.

Muahaha

Rbn
Zo goed?
Geplaatst op: 01 Apr 2009, 15:40
💸+
Bewerken Quote

Ik vindt 1 april maar kanker. waarom op 1 april grappen uithalen dan let iedereen erop haal gewoon elke andere dag van het jaar grappen uit behalve 1 april dat is beter.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 01 Apr 2009, 16:12
💸+
Bewerken Quote

Hoorde op school nog wel een droge van een leraar. Hij had een proefwerk nagekeken en een leerling had een dikke onvoldoende, komt hij de klas binnen en zegt net die leerling dat z'n veter los zit, zegt die leraar terug "En jij heb een voldoende voor je proefwerk". Die leerling gelooft dat dus en verbaasde zich ineens heel erg toennie z'n echte punt zag .

Jaapje
Geplaatst op: 01 Apr 2009, 16:44
💸+
Bewerken Quote

Ik trapte weer in die eeuwenoude 'je veter zit los' grap

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 01 Apr 2009, 16:51
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

Hoorde op school nog wel een droge van een leraar. Hij had een proefwerk nagekeken en een leerling had een dikke onvoldoende, komt hij de klas binnen en zegt net die leerling dat z'n veter los zit, zegt die leraar terug "En jij heb een voldoende voor je proefwerk". Die leerling gelooft dat dus en verbaasde zich ineens heel erg toennie z'n echte punt zag .

owned

Leone
Geplaatst op: 01 Apr 2009, 18:47
💸+
Bewerken Quote

Bij natuurscheikunde moest ik aprileenzuur halen... aan de andere kant van de school
Kom ik daar aan na 3 trappen lopen, zegt zo'n leraar droog, zeg het eens andersom. . Ik denk "Huh" waarom dat, maargoed ik doe dat dus. Aprileenzuur.... zuur een april Ik dus helemaal terug, en iedereen keihard lachen.

Saven
admin
Geplaatst op: 01 Apr 2009, 19:02
💸+
Bewerken Quote

kikkert in je bill

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 01 Apr 2009, 21:07
💸+
Bewerken Quote

Leone schreef:

Bij natuurscheikunde moest ik aprileenzuur halen... aan de andere kant van de school
Kom ik daar aan na 3 trappen lopen, zegt zo'n leraar droog, zeg het eens andersom. . Ik denk "Huh" waarom dat, maargoed ik doe dat dus. Aprileenzuur.... zuur een april Ik dus helemaal terug, en iedereen keihard lachen.

Lol

KoiSashuu
Geplaatst op: 01 Apr 2009, 22:28
💸+
Bewerken Quote

Jaapje schreef:

Ik trapte weer in die eeuwenoude 'je veter zit los' grap

Ik ook, en ik droeg instappers

Dharion
Eat fur, bonehead!
Geplaatst op: 02 Apr 2009, 14:45
💸+
Bewerken Quote

1 April is oud en saai.

Chrissj
Geplaatst op: 02 Apr 2009, 21:51
💸+
Bewerken Quote

Ik had nog een lekker oud grapje uitgehaalt.

Ik had a4tjes gemaakt met daarop getypt: W.C Buitengebruik.

Op alle wc's heb ik er eentje gehangen. Iedereen trapte erin het is zelfs omgeroepen.

Het hangt er nu nog steeds.

Aar
Geplaatst op: 03 Apr 2009, 15:06
💸+
Bewerken Quote

Leone schreef:

Deze vind ik wel erg goed
Net als de P-Rail 1 waarover de Autoweek het oit had (geen idee meer wat dat inhield )

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 03 Apr 2009, 15:19
💸+
Bewerken Quote

Chrissj schreef:

Ik had nog een lekker oud grapje uitgehaalt.

Ik had a4tjes gemaakt met daarop getypt: W.C Buitengebruik.

Op alle wc's heb ik er eentje gehangen. Iedereen trapte erin het is zelfs omgeroepen.

Het hangt er nu nog steeds.

geniaaal

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login