Als je nu op nederland 1 kijkt zie je 14 mensen op de grond liggen, en een auto ingeduikt tegen een standbeeld staat.
Expres? per ongeluk?
Ik weet het niet, en de mensen van de NOS ook niet zo te horen...
Edit: er dus 2 dode gevallen en ongeveer 12 gewonden.
Edit edit: Nu zijn er al 5 doden, en het staat al vast dat het niet perongeluk was. de dader zelf zou hersendood zijn...
Edit edit edit: 7 doden, waaronder de dader.
[Laatst bewerkt door Leone op vrijdag 1 mei 2009, om 23:22]
Ik stond bij dat kruispunt. Ik woon zelf in Apeldoorn en ik dacht laat ik is gaan kijken.
Was vast wel iets van een aanslag, want z'n hele auto was al helemaal in de prak.
Damn, ik zat net te switchen tussen camera's van de NOS toen ik mensen zag vliegen en een auto voorbij zag rijden. Pure opzet, kan bijna niet anders afgaande van ooggetuigen en voorgevallen dingen.
Eigenlijk wordt het weer enorm opgepompt allemaal, ik heb die auto nu echt al 100x tegen de 'Naald' aan zien rammen en er komen nu nog weinig feiten boven tafel...
Ook vind ik dat CNN een heel ander beeld van de beelden maakt, veel erger allemaal...
Ongelofelijk, di heeft volgens mij niemand verwacht. Erg tragisch.
Beatrix komt overigens niet zo sterk over in het filmpje waarin ze het land toespreekt. Hoe dan ook, dit zal onvermijdelijk gevolgen hebben..
[Laatst bewerkt door Paul op donderdag 30 april 2009, om 17:55]
[...]
Ik heb pics gezien van zijn hoofd (weliswaar geblurred), maar leek niet op een rasechte Nederlander als ik eerlijk ben (rtlnieuws.nl)
En dus? Moeten we autochtone Nederlanders in elkaar gaan slaan? Ik denk niet dat je het zo bedoelt, maar toch.. Er zijn enorm kortzichtige mensen.
Het blijft hoe dan ook erg tragisch, de beelden zijn echt gruwelijk..
[...]
En dus? Moeten we autochtone Nederlanders in elkaar gaan slaan? Ik denk niet dat je het zo bedoelt, maar toch.. Er zijn enorm kortzichtige mensen.
Het blijft hoe dan ook erg tragisch, de beelden zijn echt gruwelijk..
Nee het was meer gewoon een reactie op bob die zei dat het een nederlander was