Heeft iemand hem al geïnstalleerd en geprobeerd? Ik ben momenteel bezig met me hardeschijf opschonen en dalijk ff backup maken en dan vanavond installeren.
Ik heb 'm ook gedownload, hij is al draaiend onder VMware. Vreemd genoeg bleef Virtualbox telkens vastlopen.
Zelfs in VMware is al te merken dat Windows 7 responsiever is, met name het opstarten van programma's zoals IE 8(wat een grote verbetering is op IE 7 heb ik het gevoel)en FF gaat sneller. Daarnaast minder vastlopers op het eerste gezicht.
Ik ga iig meteen upgraden als Windows 7 uitkomt. Het meest irritante aan Vista is namelijk dat Vista heel veel geheugen inneemt, iets wat ik heel storend vind. Vooral GTA IV en dat soort games lijden er dan onder als ik bijvoorbeeld MSN of FF tegelijk heb draaien.
Ik kan natuurlijk het geheugengebruik veranderen, maar dat zorgt er ook weer voor dat het wat instabieler is en ik andere problemen krijg..
Eergisteren heb ik de Windows 7 RC ook geinstalleerd.
Wat een verbetering t.o.v. Vista. De interface is veel intuitiever en het meeste werkt een stuk makkelijker. Hoefde zelfs mn audio en ethernetkaart drivers niet te installeren. Bovendien werken de Ati W7 drivers ook perfect tot nu toe.
[Laatst bewerkt door Inuyasha op donderdag 7 mei 2009, om 09:02]
Heb echter 2 kleine probleempjes...
1) Ik heb dus 2 monitoren. Van 1 naar 2 schakelen gaat wel via Ati CCC, maar terugschakelen naar 1 via CCC lukt weer niet. Dat moet ik dan via Resolution Management doen.
2) Ik kan de vertraging van die ' " ^ niet uitschakelen. Dat vind ik nog wel het meest klote.