Ik snap serieus niet hoe ze steeds de veel te hoge prijs recht proberen te praten dat het zogenaamd beter is dan een gewone PC / laptop ...
Komen ze met het argument aan: zelfs Windows draait beter op een macbook dan de meeste PC's.
No shit! Windows is driver afhankelijk, en de hardware in een iMac / macbook wordt al ondersteund door Windows. Als je een fatsoenlijke PC hebt is dat ook het geval.
Er is niets wat een PC niet kan, wat een Mac wel kan. Wél andersom. Het oeroude voorbeeld van games bijvoorbeeld. Ga maar eens Crysis proberen te installeren op je macbook. Al zou dat kunnen trekt ie het niet eens. De meeste laptops van 800 euro tegenwoordig kunnen Crysis wel goed aan
En zogenaamd stabieler? Wanneer merk je daar iets van? Ja als je zo gay bent om allemaal virussen binnen te halen, of lopen te kutten met je videokaart drivers die eigenlijk niet ondersteund worden.
Verder qua vastlopers ligt het iig niet aan Windows, maar aan een brakke driver van Creative ofzo .
Ik zelf heb nog nooit meegemaakt dat Windows iets verneukte zonder mijn eigen schuld (zie het bovestaande van de drivers).
Oja en dan nog iets Ik ben geen MS fanboy, en opzich ook geen Apple hater. En ja, als ik wil kan ik een macbook pro kopen.
Maar ik vind het zo onzin he al die overpriced shit. Enige goede van Apple is dat hun eigen software zoals iTunes en Quicktime bijvoorbeeld goed met hun OS samen werkt. Handig voor je iPod bijvoorbeeld.
Maarja