Rian schreef:
[...]
En dan 2 jaar later is die zo goed als waardeloos..
Terwijl een eMac uit 2002 nog gemakkelijk €150 doet op Martkplaats, of qua laptop een iBook die meestal voor €50 meer dan een eMac weg gaat. En dan heb ik het nog over hele oude modellen en niet 2 en een half jaar oude oid, dan zie je een nog groter verschil in waardedaling (in procenten).
Bovendien betaal je inderdaad meer maar krijg je toch heel wat anders, OS X, design, allure, kwaliteit..
Het is een keuze.
klikje, 3 jaar oud 550 euro, 263 als je de prijzen van de software eraf haalt, noem dat toch wel flinke waardedaling.
En nog een voorbeeldje van waardedaling:
Peuwn schreef:
Mijn iMac kostte vorig jaar 1400 euro (met wireless mighty mouse) en diezelfde iMac kost nu nog 1000 euro -.-"
Is wel ff zo'n 29% daling in een jaar tijd.
Saven schreef:
Binnekort een Dell laptop aanschaffen voor minder dan de helft van een Macbook Pro, waarvan de specs ook nog eens Even goed -al dan niet beter- zijn
Op de videokaart na, die is iets minder goed. Maar big care.
Ga dan is vergelijken met MacBook Air, schrik je je helemaal de pleuris: Ik neem een MacBook air van 2500 dollar (= zo'n 1800 euro) en krijg daarvoor een dual core @
1.86 Ghz, 2gb ram, 128gb SSD, 13.3'' schermpie en een leuk grafisch kaartje en mijn laptop was zo'n 600 euro (idd 1/3 van de prijs dus) en krijg daarvoor een dual core @
2.00 Ghz, 3gb ram, 320GB HD, 17'' scherm (idd veul groter) en een wat minder grafisch kaartje. Kiest u maar.
Thaan schreef:
[...]
Eh wat dacht je van het groene plusje linksbovenin?
Is toch echt een maximaliseer knop.
Waarom zou ik saven.nl trouwens groter dan 1280*712 willen? Dan krijg je niet meer te zien, maar alleen maar ongebruikte ruimte links en rechts.
Hoe doettie dat dan bij site's als ML met 100% breedte?
[Laatst bewerkt door sandr op zaterdag 30 mei 2009, om 10:45]