Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

POLL Heb jij Apple producten?

Bob
Geplaatst op: 29 May 2009, 10:27
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

ayo nigga ik heb geen apple producten maar ik doe vmbo-t, slim of niet dannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn saven?????

Tijn
;-D
Geplaatst op: 29 May 2009, 16:52
💸+
Bewerken Quote

Bob schreef:

ayo nigga ik heb geen apple producten maar ik doe vmbo-t, slim of niet dannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn saven?????

Je bent al 59 dus dan mag het

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 03 Jun 2009, 16:18
💸+
Bewerken Quote

De nieuwste aanwinst in het Thaan imperium:

En met dank aan Time Machine weer up en running na een half uurtje.

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 03 Jun 2009, 16:54
💸+
Bewerken Quote

nice

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 03 Jun 2009, 19:28
💸+
Bewerken Quote

Nice Thaan .

EyeMJR
Spread The Virus
Geplaatst op: 03 Jun 2009, 19:33
💸+
Bewerken Quote

nope.. geen geld voor over
geef mijn geld uit aan nuttigere dingen

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 03 Jun 2009, 22:43
💸+
Bewerken Quote

iPod Touch 2G en nog wat andere iPods maar verder niks.

Apple is een leuk merk maar tegenwoordig likt elke apple fanboy steve's zijn ballen en dan houd het op voor mij.

Kosty
Geplaatst op: 03 Jun 2009, 23:21
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

De nieuwste aanwinst in het Thaan imperium:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

En met dank aan Time Machine weer up en running na een half uurtje.

Gelukkig zit er zo'n brandgevaarlijke stekker aan, die noemen ze bij Apple dan 'innovatief'

(Serieus nu, misschien gebeurd het bij 1 op de 1000 noobs die MacBooks gebruiken)

Rian
Geplaatst op: 04 Jun 2009, 01:59
💸+
Bewerken Quote

Kosty schreef:

[...]

Gelukkig zit er zo'n brandgevaarlijke stekker aan, die noemen ze bij Apple dan 'innovatief'

(Serieus nu, misschien gebeurd het bij 1 op de 1000 noobs die MacBooks gebruiken)

Wow wat een giller, 1 op 1000 is ver van realistisch btw. Bovendien in MagSafe veel en veel handiger dan het snoer dat uit een andere laptop loopt, je kan nooit over het snoer van je MacBook struikelen iig.

Stfn
1th
Geplaatst op: 04 Jun 2009, 08:55
💸+
Bewerken Quote

iPod Nano 4G, verder heb ik niks met heel Apple. Het heeft wel wat qua grafische maar voor de rest...

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 04 Jun 2009, 09:20
💸+
Bewerken Quote

Stfn schreef:

iPod Nano 4G, verder heb ik niks met heel Apple. Het heeft wel wat qua grafische maar voor de rest...

... heb je het nog nooit gebruikt en heb je eigelijk geen glauw idee hoe belachelijk goed OS X in elkaar zit?

Zo zit het met de meeste mensen.

Bart schreef:

iPod Touch 2G en nog wat andere iPods maar verder niks.

Apple is een leuk merk maar tegenwoordig likt elke apple fanboy steve's zijn ballen en dan houd het op voor mij.

Dus jij laat je beïnvloeden door een paar debielen die Steve's ballen likken?

Lijkt mij dat jij dan de gene bent die veel meer wordt beïnvloed door de buitenwereld dan die ballenlikkers.

[Laatst bewerkt door Thaan op donderdag 4 juni 2009, om 09:24]
Bart
Geplaatst op: 04 Jun 2009, 15:13
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
... heb je het nog nooit gebruikt en heb je eigelijk geen glauw idee hoe belachelijk goed OS X in elkaar zit?

Zo zit het met de meeste mensen.

[...]

Dus jij laat je beïnvloeden door een paar debielen die Steve's ballen likken?

Lijkt mij dat jij dan de gene bent die veel meer wordt beïnvloed door de buitenwereld dan die ballenlikkers.

Ik laat me er inderdaad door beïnvloeden. De enige nuchtere persoon die niet geilt van het apple logo ben jij tot nu toe. Dat zegt toch wel wat..

Rian
Geplaatst op: 04 Jun 2009, 15:37
💸+
Bewerken Quote

Bart schreef:

[...]

Ik laat me er inderdaad door beïnvloeden. De enige nuchtere persoon die niet geilt van het apple logo ben jij tot nu toe. Dat zegt toch wel wat..

Kom je nooit onder je steen vandaan en verder dan enkele Saven pagina's ofzo?

Damn wat een graftyfuskankerargument oh boehoe ik wil niet als hun zijn want natuurlijk is iedereen met Apple stuff een beetje als Rian..

Bart
Geplaatst op: 04 Jun 2009, 15:42
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

[...]

Kom je nooit onder je steen vandaan en verder dan enkele Saven pagina's ofzo?

Damn wat een graftyfuskankerargument oh boehoe ik wil niet als hun zijn want natuurlijk is iedereen met Apple stuff een beetje als Rian..

Hmm?

Iedereen paupert met z'n apple stuff, focking iritant.

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 04 Jun 2009, 16:48
💸+
Bewerken Quote

Bart schreef:

[...]

Ik heb jarenlang met Windows gewerkt, en dat doe ik nog steeds. Ik werk dagelijks met zeker 3 windows bakken en er is niks mis mee. Het Apple bash topic is leuk om juist dit soort reacties zoals die van jouw uit te lokken, maar daar is dit topic niet voor.

Ik snap niet hoe je bij voorbaat een OS kan afkeuren zonder het goed gebruikt te hebben. Een keer in de Apple premium reseller ermee kloten is niet hetzelfde als een week je pc aan de kant schuiven en een Mac gebruiken.

Ik gebruik beide tegelijk, maar het liefst toch echt m'n Macs.

Verder is het een bullshit argument om te zeggen dat omdat er een paar debielen zijn die Steve's ass likken, maar te zeggen dat je daarom geen Mac gebruikt.
Maar dat zag je zelf hopelijk ook wel in.

Bart
Geplaatst op: 04 Jun 2009, 17:21
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
Ik heb jarenlang met Windows gewerkt, en dat doe ik nog steeds. Ik werk dagelijks met zeker 3 windows bakken en er is niks mis mee. Het Apple bash topic is leuk om juist dit soort reacties zoals die van jouw uit te lokken, maar daar is dit topic niet voor.

Ik snap niet hoe je bij voorbaat een OS kan afkeuren zonder het goed gebruikt te hebben. Een keer in de Apple premium reseller ermee kloten is niet hetzelfde als een week je pc aan de kant schuiven en een Mac gebruiken.

Verder is het een bullshit argument om te zeggen dat omdat er een paar debielen zijn die Steve's ass likken, maar te zeggen dat je daarom geen Mac gebruikt.

Mijn redenen:

1. Het prijskaartje
2. Het gekontelik

Aan de OS zou ik gemakkelijk kunnen wennen.

Stfn
1th
Geplaatst op: 05 Jun 2009, 08:56
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]

Inderdaad, misschien is dat wel zo. Ik heb er nooit mee gewerkt of wat dan ook vandaar mijn mening zo.

Peuwn
Geplaatst op: 05 Jun 2009, 11:27
💸+
Bewerken Quote

Oja, sinds dinsdag nog een iPod Nano 2th gen van 4GB.
Vorig jaar in juni kwijtgespeeld, en nu teruggevonden dus.
Dit maakt:
iMac 20" 2.66GHz, iPhone 3G 8GB, iPod Nano 2th gen 4GB green, Mighty Mouse wireless, Apple keyboard alu, Remote control, Apple oortjes, Apple schoonmaakdoekje (iPhone & iPod, zeer innovatief), Apple handleidingen, verpakking iMac, verpakking iPhone, verpakking iPod.
Zo

[Laatst bewerkt door Peuwn op vrijdag 5 juni 2009, om 11:28]
Saven
admin
Geplaatst op: 05 Jun 2009, 11:58
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]

Ik snap alleen niet wat je met zo'n kut 13" laptop moet. Had dan een macbook pro van 15" genomen ofzo

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 05 Jun 2009, 12:18
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]
Ik snap alleen niet wat je met zo'n kut 13" laptop moet. Had dan een macbook pro van 15" genomen ofzo

Best of both worlds.
Misschien gebruik ik me laptop anders dan jij?

Ik versjouw hem veel, dan is 13" veel beter dan 15".
Als ik groot wil werken, sluit ik hem wel gewoon aan op m'n 22" monitor. Waarom zou ik dan 15" nemen?

Saven
admin
Geplaatst op: 05 Jun 2009, 13:38
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
Best of both worlds.
Misschien gebruik ik me laptop anders dan jij?

Ik versjouw hem veel, dan is 13" veel beter dan 15".
Als ik groot wil werken, sluit ik hem wel gewoon aan op m'n 22" monitor. Waarom zou ik dan 15" nemen?

Mja is wel persoonlijk opzich. Maar ik zou persoonlijk zeggen als je hem veel versleept om een 15" en als je hem vooral op kantoor ofzo gebruikt zonder veel verslepen een 17"

Bart
Geplaatst op: 05 Jun 2009, 15:17
💸+
Bewerken Quote

Peuwn schreef:

Oja, sinds dinsdag nog een iPod Nano 2th gen van 4GB.
Vorig jaar in juni kwijtgespeeld, en nu teruggevonden dus.
Dit maakt:
iMac 20" 2.66GHz, iPhone 3G 8GB, iPod Nano 2th gen 4GB green, Mighty Mouse wireless, Apple keyboard alu, Remote control, Apple oortjes, Apple schoonmaakdoekje (iPhone & iPod, zeer innovatief), Apple handleidingen, verpakking iMac, verpakking iPhone, verpakking iPod.
Zo

Oke, maar /care van verpakkingen.

Als je dat gaat vermelden, ben je echt op de top van kansloosheid

Peuwn
Geplaatst op: 05 Jun 2009, 17:12
💸+
Bewerken Quote

Bart schreef:

[...]

Ja, ik verveelde me gewoon dood

Rian
Geplaatst op: 05 Jun 2009, 17:18
💸+
Bewerken Quote

Bart schreef:

[...]

Oh boehoe, dat is gewoon slim van ze dat mensen de verpakking al uber vinden. Iedereen is natuurlijk kansloos behalve jij. Oh wacht nee jij bent wel erg kansloos, wie jat er nou een GTA4 trailer en zet er de naam van ze website op om te doen alsof je online spelletje zo tof is.

Bart
Geplaatst op: 05 Jun 2009, 17:19
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

[...]

Oh boehoe, dat is gewoon slim van ze dat mensen de verpakking al uber vinden. Iedereen is natuurlijk kansloos behalve jij. Oh wacht nee jij bent wel erg kansloos, wie jat er nou een GTA4 trailer en zet er de naam van ze website op om te doen alsof je online spelletje zo tof is.

Dat is gewoon hendig

Maar, als je de verpakking uber vind...

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login