Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

KLB I haz been PWND

Suma
heeft gelijk
Geplaatst op: 06 Jun 2009, 20:49
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Beter dat dan een dikke kring (kras) op al je games... Wat bij mijn broertjes is gebeurt...

Digital
Animestyle.nl
Geplaatst op: 06 Jun 2009, 21:05
💸+
Bewerken Quote

Suma schreef:

Beter dat dan een dikke kring (kras) op al je games... Wat bij mijn broertjes is gebeurt...

Had ik ook met een spel, maar is een of ander spul voor waarmee je de kras opvult en je het spel weer gewoon kan spelen, weet zo ff snel niet de naam van het spul

[Laatst bewerkt door Digital op zaterdag 6 juni 2009, om 21:06]
Wouter
D O double G
Geplaatst op: 06 Jun 2009, 21:49
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]
Ik denk dat ik dat deel heb gemist met het filmpje die op de xbox te zien was, maar dat is idd eng. Maar zo word de jongeren toch niet meer voorbereid op het 'werkleven' want nu gaan ze gewoon tegen virtuele 'vrienden' praten die waarschijnlijk altijd aardig zullen zijn, en krijgen ze een keer van de 'echte wereld' kritiek, en dan flippen ze em uit.

Is aangekondigd op de E3 vorige week.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 06 Jun 2009, 22:22
💸+
Bewerken Quote

DJVG schreef:

[...]
Project Natal bedoel je?

[...]

Owja, komt begin 2010 uit.

Lol, wel een beetje gejat van itoy, maar dat stem herkennen is dan weer wel lijp.
BaXiess schreef:

Ik heb zelf ook een wii, maar dat ding staat stof te vergaren maar gebruik nog dagelijks men ps3, wii leek leuk in het begin maar echte nintendo fanboys geven nu zelfs toe dat de wii zuigt, op een paar originele mario spellen na heb je er niks aan

Gebruik mijn wii anders nog best vaak, en heb hem al sinds 2 weken na de release, maargoed ieder z'n smaak .

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 06 Jun 2009, 23:16
💸+
Bewerken Quote

Wouter schreef:

[...]
Is aangekondigd op de E3 vorige week.

Dat ja

📫

Nieuw privébericht