Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Fiets in de trein.

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 10 Jun 2009, 20:09
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hallo Saveners =D.
Ik vroeg em iets af, want ik heb vrijdag activiteiten dag op school.
En we gaan naar Area 51 Skatepark, en we gaan er fietsend naar toe (whattefuck??) en ik wil na de area 51 nog effe na de Britain voor een nieuwe (A/LA) pet. Maar ik heb geen zin om dan weer veel te fietsen dus ik vroeg me af, mag je je fiets nemen in de trein, gratis of voor een vergoeding? Zo ja hoeveel moet je dan extra er bij betalen? Want ik kan niks vinden op de NS site.

Gegroet,

AoD

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 10 Jun 2009, 20:14
💸+
Bewerken Quote

Ja een normale fiets kost extra bovenop de normale ritprijs, een geheel opgevouwen vouwfiets niet. Een bedraag weet ik niet, maar reken op een bedrag tussen 1 en 5 euro extra.

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 10 Jun 2009, 20:16
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

Ja een normale fiets kost extra bovenop de normale ritprijs, een geheel opgevouwen vouwfiets niet. Een bedraag weet ik niet, maar reken op een bedrag tussen 1 en 5 euro extra.

Oke.
Ligt zeker ook aan de reis tijd en reis afstand? Want in totaal is de reisafstand z'n 15 km, dan kan ik denk ik nie echt heel veel verw88 of wel? En waar moet je dan die extra 'kaartje' kopen voor je fiets.

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 10 Jun 2009, 20:29
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]
Oke.
Ligt zeker ook aan de reis tijd en reis afstand? Want in totaal is de reisafstand z'n 15 km, dan kan ik denk ik nie echt heel veel verw88 of wel? En waar moet je dan die extra 'kaartje' kopen voor je fiets.

Bij de kaartjesautomaat

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 10 Jun 2009, 20:33
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

[...]
Bij de kaartjesautomaat

oke, moet ik goed kijken dus !!

📫