Ik de originele Diamond, leuk telefoontje, maar er moet heel veel aan getweakt worden voordat je er echt van kan genieten. Ik heb er nu SPB Mobile Shell 3 op zitten, ik ga misschien een keer de branded Vodafone rom vervangen voor een echt goede custom rom.
Nokia 6230
Kan alles wat ik er mee wil doen. Natuurlijk zou ik het veel toffer vinden om met een iphone oid rond te lopen maar dat vind ik op dit moment niet echt nodig. Het is namelijk best wel een smak met geld dat je voor zoiets neer moet leggen. Ik zal binnenkort wel gaan nadenken over iets nieuws maar op dit moment houd ik het lekker bij mijn nokia.
[...]
God dat lelijke kreng, wat een marketingtroep. Ben je daar nou echt ingetrapt?
Als je dan zo graag een touchscreen wilt, waarom dan niet het hele scherm een touchscreen, maar een goedkoop klein 1" prutschermpje eronder dat dan touch is? Doe het dan goed.
Heb nu al een jaar een iPhone.
What else.
[Afbeelding]
Ach, ik vind 'em goed genoeg. Heb al die extra's niet nodig.
Samsung SGH-U600 Ja best tevreden mee Lkkr simpel en toch best mooi design vinnik. Na een half jaar deden alle toetsen het ineens niet meer, hij zat in mn voorvakje van mn tas toen het super hard regende.. Opgestuurd voor garantie en gezegd dat het gewoon opeens zo was Organisatie helemaal dreigen met 'Ja, als het toch waterschade blijkt te zijn wat zelfs in een vochtige kamer kan gebeuren moet je veel geld betalen ..bladiebladiebla..' (Echt waar! Via KPN gedaan) Nu hebbik hem inmiddels anderhalf jaar en ben er best blij mee
Die was er toen niet, en haat aan windows mobile overigens heeft een vriend van mij die en ik vind hem kudt.. maar dat zal wel komen door windows mobile
[Laatst bewerkt door Riciboy op dinsdag 16 juni 2009, om 23:27]
Samsung SGH-U600 Ja best tevreden mee Lkkr simpel en toch best mooi design vinnik. Na een half jaar deden alle toetsen het ineens niet meer, hij zat in mn voorvakje van mn tas toen het super hard regende.. Opgestuurd voor garantie en gezegd dat het gewoon opeens zo was Organisatie helemaal dreigen met 'Ja, als het toch waterschade blijkt te zijn wat zelfs in een vochtige kamer kan gebeuren moet je veel geld betalen ..bladiebladiebla..' (Echt waar! Via KPN gedaan) Nu hebbik hem inmiddels anderhalf jaar en ben er best blij mee