Kosty schreef:
[...]
Doe niet stoer, en dit keer zeg ik dat tegen jou.
Ik m'n vorig bericht was dat dus tegen Leone : Hij zou niet stoer moeten doen met AJAX als hij geen PHP kon.
Quote :
"dus ik bedoel, dat je dan een tekst bestand hebt, en dat je die dan niet ziet op de site maar dat deze dan ergens in de database staat".
Aka zijn 'tekstbestand' is gewoon tekst, daarom geen .txt bestand (Hij geeft zelf aan "ergens in de database" dus waarom moeilijk doen met bestanden ?).
Het moet niet realtime, men moet eerst op een knop klikken.
Waarom MySQL ? ZOEK ME EENS EEN (gratis, mensen van Leone's niveau gaan niet betalen voor een host) HOST WAAROP JE MSSQL / POSTGRE SQL DBs KRIJGT ?
En zeg nu zelf : Waarom niet ? Moeilijk doen !
Ha ! EN NU WEG JIJ.
[Afbeelding]
Als jij echt een webdeveloper bent suck je zwaar @ je job, kom op - data uit een tekstbox opslaan in een .txt bestand ? Jeez, dat doe je enkel als het niet anders kan.
Hm, zal hier toch maar op reageren. Ten eerste; over dat fucking tekstbestandje; ik dacht dat hij dat wilde. Natuurlijk sla je (normaal gesproken dan, uitzonderingen daargelaten) shit op in een database.
Ten tweede; een fatsoenlijke hoster bied meerdere databases aan. MSSQL is inderdaad als je enkel windows host gebruikt (lol ) en dat heb ik inderdaad niet. Maar pgSQL bijvoorbeeld, wél. Wellicht dat dat komt omdat ik mijn eigen (dedicated) server heb en niet op shared/virtual shit zit. Ik hoef geen crappy host.
Als het inderdaad enkel op een knopje drukken is, heb je geen AJAX nodig nee.
Nogmaals; ik heb maar half gelezen. Die knuppel van een TS had gewoon duidelijker zijn verhaal moeten plaatsen.
Als je trouwens al geen HTML kan, zou je PHP niet eens mogen aanraken naar mijn idee. HTML is zo verschrikkelijk basis...