Reageer hier niet vaak meer, maar kijk er wel eens rond.
Ik zou uitkijken met wat je hier koopt. Alle drie zijn geen buizenversterkers, maar transistorbakken. De line 6 75 watt bevat ook nog eens allemaal effecten die je niet nodig hebt. Voor die effecten betaal je echter wel veel meer geld. Beter kan je dus kijken naar een simpelere amp voor meer geld.
Je bent nu overigens ook gewend aan je oude amp, die hoogstwaarschijnlijk van mindere kwaliteit is, of je hebt er nog geen een. In dat geval vind je heel snel een andere amp al heel goed en ben je al snel geneigd om hem echt te kopen, zonder eerst echt naar de muziekwinkel te gaan en op andere amps te spelen. Zo kan je gewoon een middagje naar de muziekwinkel gaan met je gitaar en een paar modellen uittesten. Test dan vooral ook een paar amps buiten jouw richtprijs (Marshall JCM 2000 100 watt bijv). Dan wen je vanzelf aan het zeer goede geluid wat uit deze versterker komt en ga je meer naar het geluid luisteren. Misschien heeft iemand anders in de buurt een dure buizenversterker waar je een middagje op kan jammen.
Ik denk dat als je een van de drie door jou genoemde versterkers koopt, dat je na een jaar weer wat anders wilt.
Ik zou voor een (2ehands) Marshall JCM 2000 DSL 401 (40 watt) gaan of misschien een JCM 2000 DSL 201 (20 watt)
Met de 20 watt Marshall buizencombo ga je makkelijk een stuk harder dan de line 6 en je hebt voor weinig geld een buizen. Heb zelf de DSL 401 (2ehands gekocht voor 400 euro) en voldoet perfect.
Spaar nog iets langer en koop een buizenamp