Hierbij bied ik mijn oude Nintendo DS aan. Het gaat hier om om een oude DS uit 2005. Hij is zilver, en ziet er gebruikt uit doordat er lichtjes wat lak weg is.
Ook mist er een heel klein stukje plastic bij het klapmechanisme. Dit is anderhalf jaar geleden gebeurd, en kan heel makkelijk gerepareerd worden(voor 15 euro bij sommige winkels, dus dat is geen probleem. Het is puur een kwestie van de behuizing vervangen). Houd er iig wel rekening mee dat deze Nintendo DS niet moeders mooiste is. Je krijgt er Guitar Hero DS, Phoenix Wright: Justice For All en natuurlijk de oplader en stylus bij.
Originele verpakking heb ik misschien ook nog liggen, maar daarover later. Als iemand graag wat foto's wilt van de DS, dan kan diegene mij een e-mail sturen. Voor 60 euro(alle extra's zoals Guitar Hero en Phoenix Wright dus inbegrepen) mag ie meteen weg. Er kan eventueel onderhandeld worden over deze prijs. Voor vragen kan er gemaild worden.
Hij doet het nog even goed als voorheen, geen last van kapotte knoppen, slecht indrukbare knoppen oid. Ik heb ook nog een R4 kaartje.. Maar ik zal die er maar niet al te duidelijk bij vermelden.
Oja, betaling graag naar een PayPal rekening. Ik wil eventueel ruilen met een xbox 360(met bijbetaling natuurlijk) of voor PS3 games, als ze goed zijn. Maar ik wil het het liefst verkopen. Los is ook een mogelijkheid.
Foto's:
1: [url]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/03/1254565509-530.jpg[/url]
2:
3:
4:
5:
[Laatst bewerkt door Paul op maandag 5 oktober 2009, om 18:37]