Thaan schreef:
Wauw, de reacties zijn zo voorspelbaar.
Maargoed.
De Magic Mouse ziet er geweldig uit, en zou hem meteen halen, maar mijn Mighty Mouse doet het nog perfect, dus 70 euro is een beetje teveel van het goede. Die remote daarentegen is wel een mooi ding, en past mooi bij m'n unibody.
Witte Macs zijn er ook stukken op vooruit gegaan, maar ik zou niet meer voor een niet-alu-unibody gaan.
En eindelijk quadcores in de iMacs, dat was nodig.
@ Saven:
Jouw 25.5 inch scherm heeft wrs geen 16 verhouding.
27 inch lijkt me geweldig, maar ik zit nou ook weer niet zoveel achter de PC dat ik zeg "goh, laten we daar 1000 extra voor neerleggen".
De schermen in de nieuwe iMacs zijn trouwens IPS panelen, welke een stuk betere kleurenweergave en kijkhoek hebben dan jullie/mijn budget schermpjes.
Ga niet blaten over budget schermpjes thaan
500 euro voor mijn monitor vind ik eigenlijk veel te veel geld voor zoiets. Laat staan 800 euro voor een apple monitor
Mijn 25.5" scherm heeft 16:10 verhouding, chill want ik wil graag veel ruimte hebben om te werken ook in de hoogte. Films kijken doe ik wel op het tv scherm, en die ene keer dat ik het op mn pc kijk boeien die zwarte balken eronder me geen fuck, dat vind ik juist alleen maar fijner.
Mijn 16" laptop heeft een 16 verhouding. Lekker veel ruimte ook met LED verlichting en een sublieme kleuren weergave en kleurenspectrum.
Maar hoezo voorspelbare reacties Ik zei toch dat ik normaliter hun stuff wel mooi vind, maar een 27" ding is oversized en een 21.5 vind ik weer net te klein staan.