Saven schreef:
Al dat gezeik over telefoon OS
Maar ik wil eigenlijk alleen maar kiezen tussen de touch2 en touch diamond2 omdat de rest van alle smartphones (ex de iphone) allemaal lelijk zijn.
Het OS van de telefoon is belangrijker dan de specs.
Ik kan tig voorbeelden noemen, heb namelijk aardig wat telefoons gebruikt waarvan sommige dan wel leuke specs hadden, maar aangezien het OS zo kut is je hem liever in de sloot gooit dan hem gebruikt.
Om het kort te houden even ter illustratie mijn meest recente ervaringen met Symbian en Windows Mobile:
Voorbeeld 1:
Nokia E71
Ziet er tof uit, en Symbian klinkt goed. Jammer dat het een maandagochtend release is (incl alle updates) want het crasht, IMAP kan hij niet mee omgaan en POP3 ook al niet. Kuttoestel door het OS.
Voorbeeld 2:
HTC Universal
Specs logen er toendertijd niet om, was een high end toestel en antiegelijk duur. Jammer dat Windows Mobile zo enorm kut is, dat het de prachtige specs van het toestel de sloot in gooide.
Heb hierna ook nog andere WM toestellen gebruikt, maar niet zo intensief en voltijd als deze (heb 2 HTC Universal's gehad) dus daar zal ik het maar niet over hebben.
Verkijk je echt niet op het OS, ik weet niet waarom al die paupers dit soort telefoons gebruiken, maar ik wil die krengen echt niet meer aanraken.
iPhone OS voor mij, en Android lijkt me ook wel wat gezien alle goede berichten.
Aangezien je geen iPhone wil, kijk eens naar Android, die toestellen zijn ook niet belachelijk duur.