Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Touch Diamond2 of Touch2

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 02 Nov 2009, 00:39
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

Naja Android is open source

En hoé profiteer jij daarvan?

Verder heb ik hier nog een Nokia E71 liggen die je voor 180 euro mag hebben, is gloednieuw, ergens van Maart dit jaar. Is gesimlockt op Hi, dus ik neem aan dat KPN ook werkt.

Kopen?

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 02 Nov 2009, 00:40
💸+
Bewerken Quote

Bimboboy schreef:

[...]
De meeste mensen halen een nieuw abbo bij een willekeurige aanbieder. Verdienen doen ze aan bellen/sms-en buiten de bundel.

Ik heb al jaren T-mobile, en zit nu alweer bijna een jaar buiten me contract. Best handig om per maand op te kunnen zeggen/overstappen/van abbo te veranderen.

En ik wil al helemaaaaal niet een 2jarig contract waarbij je een telefoon krijgt. Niks kutters dan 2 jaar vast te zitten aan een contract met een telefoon die je misschien wel niet bevalt.

[Laatst bewerkt door Thaan op maandag 2 november 2009, om 00:41]
Saven
admin
Geplaatst op: 02 Nov 2009, 01:47
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
En ik wil al helemaaaaal niet een 2jarig contract waarbij je een telefoon krijgt. Niks kutters dan 2 jaar vast te zitten aan een contract met een telefoon die je misschien wel niet bevalt.

Dat is opzich wel minder als ie niet bevalt idd. Daarom wil ik een goede keuze maken.

Vanmiddag al even gekloot met de Touch 2 in een winkel en bevalt me prima
Alleen ik ben bang dat de Touch Diamond 2 met WM6.5 straks nét iets beter is

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 02 Nov 2009, 02:17
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]
Dat is opzich wel minder als ie niet bevalt idd. Daarom wil ik een goede keuze maken.

Vanmiddag al even gekloot met de Touch 2 in een winkel en bevalt me prima
Alleen ik ben bang dat de Touch Diamond 2 met WM6.5 straks nét iets beter is

Het is Windows Mobile.
Dat lijkt leuk, totdat je het fulltime gaat gebruiken.

Kijk echt even rond naar andere telefoons/OSsen, het is écht een issue tegenwoordig.
Telefoons zijn veranderd sinds je Nokia 3310/Samsung 0.

Stfn
1th
Geplaatst op: 02 Nov 2009, 08:07
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een Samsung Omnia i900 standaard met Windows Mobile 6.1 en een 624MHz Marvell processor. De standaard rom van 6.1 is niet echt veel en best langzaam. Ik heb er nu een Windows Mobile 6.5 custom rom van modaco.com op staan en die werkt prima en stukken sneller reageert beter op je vinger en menu's etc. zijn groter zodat je meer met je vinger kan doen. Bevalt mij prima tot nu toe

Met standaard Windows mobile 6.1/6.5 moet je best veel met je stylus nog doen helaas dat is wel een tegenvaller. Dus ik zou een custom rom wel aanraden.

Verder ook met Symbian telefoons gewerkt N73 en N95. N73 is echt bagger toestel rete sloom De N95 vind ik altijd nog een prima telefoon en is mij ook heel goed bevallen alleen de camera was soms erg sloom met laden..

Android nog niet mee gewerkt is wel geport naar de Samsung Omnia i900 alleen het homescreen en verder werkt er nog niet veel.

Er bestaat ook trouwens nog Ubuntu voor je Samsung Omnia i900 dit lijkt mij opzich erg lekker werken omdat ik zelf ook Ubuntu op mijn systeem heb staan alleen helaas werkt daar ook nog niet alles op.

[Laatst bewerkt door Stfn op maandag 2 november 2009, om 08:09]
Kersentaart
Geplaatst op: 02 Nov 2009, 08:49
💸+
Bewerken Quote

tttommeke schreef:

De N73 & E71 draaide allebei op Symbian S60, als je de Symbian S60 V3 of V5 zou gebruiken zou je zeker geen probleem zien in snelheid (doe ik ook niet ) en onlangs heeft Nokia aangekondigt op veel van zijn smartphones nu maemo te zetten wat volgens velen al heel erg smooth draait.

Je kan toch niet een windows XP met Windows 95 vergelijken?

Also, maemo zou de "verbeterde en vrijere android zijn" http://cool900.blogspot.com/2009/10/comparing-freedom-on-maemo-and-android.html maar waarom kijk je eens niet naar samsung/nokia mobieltjes? Want HTC zou wel vet zijn om mee te werken maar nogal snel kapot gaan (heb ik gehoord, weet niet of dit correct is).

HAHA, de N73 draait wel op S60 3rd edition. En believe me, hij is traag. Nieuwste firmwares, altijd traag geweest.
Ik heb hem een paar maanden gebruikt, meteen verkocht. (En nee er stond geen troep op dat hij zo traag was)

En waar heeft Nokia aangekondigd dat ze op heel veel SmartPhones Maemo willen zetten? Want Maemo was toch altijd een platform voor internet tablets? (Ja, de N900 reken ik tot telefoon/computer/internet tablet)

Best wel slecht eigenlijk dat je vaak eerst een custom rom er op moet zetten dat hij dan pas redelijk werkt.

[Laatst bewerkt door Kersentaart op maandag 2 november 2009, om 08:53]
Stfn
1th
Geplaatst op: 02 Nov 2009, 09:20
💸+
Bewerken Quote

Kersentaart schreef:

[...]

HAHA, de N73 draait wel op S60 3rd edition. En believe me, hij is traag. Nieuwste firmwares, altijd traag geweest.
Ik heb hem een paar maanden gebruikt, meteen verkocht. (En nee er stond geen troep op dat hij zo traag was)

En waar heeft Nokia aangekondigd dat ze op heel veel SmartPhones Maemo willen zetten? Want Maemo was toch altijd een platform voor internet tablets? (Ja, de N900 reken ik tot telefoon/computer/internet tablet)

Best wel slecht eigenlijk dat je vaak eerst een custom rom er op moet zetten dat hij dan pas redelijk werkt.

Ik heb de Nokia N73 ook 7 maand gebruikt en geloof mij wat je ook probeerd hij blijft tering sloom.

tttommeke
Geplaatst op: 02 Nov 2009, 12:16
💸+
Bewerken Quote

Oh, raar op tweakers stond geen versie dus ik vermoedde dat hij gewoon versie 1.0 had. Maar misschien ligt dit gewoon aan de telefoon want op mijn N81 en mijn vriend zijn N97 werkt hij gewoon smooth.

Saven
admin
Geplaatst op: 02 Nov 2009, 19:08
💸+
Bewerken Quote

Oke ik heb net abo afgesloten bij Hi
Met de Touch2 (de diamond 2 leverde ze niet meer ofzo )

Basjee
Octo
Geplaatst op: 02 Nov 2009, 20:37
💸+
Bewerken Quote

Hihi

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 02 Nov 2009, 22:12
💸+
Bewerken Quote

Basjee schreef:

Hihi

Haha

Stfn
1th
Geplaatst op: 03 Nov 2009, 13:12
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

Oke ik heb net abo afgesloten bij Hi
Met de Touch2 (de diamond 2 leverde ze niet meer ofzo )

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login