tttommeke schreef:
De N73 & E71 draaide allebei op Symbian S60, als je de Symbian S60 V3 of V5 zou gebruiken zou je zeker geen probleem zien in snelheid (doe ik ook niet
) en onlangs heeft Nokia aangekondigt op veel van zijn smartphones nu maemo te zetten wat volgens velen al heel erg smooth draait.
Je kan toch niet een windows XP met Windows 95 vergelijken?
Also, maemo zou de "verbeterde en vrijere android zijn" http://cool900.blogspot.com/2009/10/comparing-freedom-on-maemo-and-android.html maar waarom kijk je eens niet naar samsung/nokia mobieltjes? Want HTC zou wel vet zijn om mee te werken maar nogal snel kapot gaan (heb ik gehoord, weet niet of dit correct is).
HAHA, de N73 draait wel op S60 3rd edition. En believe me, hij is traag. Nieuwste firmwares, altijd traag geweest.
Ik heb hem een paar maanden gebruikt, meteen verkocht. (En nee er stond geen troep op dat hij zo traag was)
En waar heeft Nokia aangekondigd dat ze op heel veel SmartPhones Maemo willen zetten? Want Maemo was toch altijd een platform voor internet tablets? (Ja, de N900 reken ik tot telefoon/computer/internet tablet)
Best wel slecht eigenlijk dat je vaak eerst een custom rom er op moet zetten dat hij dan pas redelijk werkt.
[Laatst bewerkt door Kersentaart op maandag 2 november 2009, om 08:53]