Hallo allemaal,
Ik ben van plan om een nieuwe computer te kopen. Het budget is ten hoogste € 900. De computer moet vooral geschikt zijn voor downloaden, internet, school, HD materiaal kijken, en af en toe games. Hierbij denk ik aan Nfs shift, dus niet echt zo'n zware games. De computer moet zeer stil zijn, aangezien hij in de woonkamer staat. Ook moet hij modern en snel zijn, dus ik bedoel, hij moet toch wel +- 5 jaar meekunnen.
Zelf kan ik wel een computer samenstellen denk ik. Ik heb het nog nooit gedaan, maar ik ken wel alle onderdelen, waarvoor ze dienen, en waar ze in moeten. Heb ook al verschillende keren computers uit elkaar gehaald en terug in elkaar gestoken, en wat onderdelen vervangen. Dus ik denk wel dat ik nu klaar ben om zelf een pc te bouwen. Wel heb ik de indruk als ik hem zelf samenstel dat hij duur uitvalt.
Mijn vraag is: wat is het voordeligste/beste. Zou ik een computer kopen op [url]www.dell.be[/url] waar toch wel mooie computers staan voor een aanvaardbare prijs. Hierbij denk ik aan Xps serie. Of zou ik zelf een computer samen stellen in deze aard. Klik..
Dus nu mijn feitelijke vraag: Kan iemand mij een computer geven op de site van Dell die aan mijn eisen voldoen. Of denken jullie dat ik er beter zelf een kan samenstellen.
Groeten Tom