Ik ken wel een beter merk.
Apple.
Ow wacht, daar is je budget te laag voor. Fail.
Nee goed idee joh, in plaats van doorsparen voor een echte laptop neem je een Dell/Asus/Acer/ander budgetrange laptop en verwacht je er veel van!
Headshot schreef:
[...]
Met ASUS nog nooit problemen gehad
En hoeveel heb je er versleten, 1 of 2?
Aap
Jouw 1 of 2 ervaringen zegt
geen fuck over het merk. Alle merken hebben zo hun problemen met service/garantie.
Saven loopt hier zo de service van Dell aan te prijzen, maar voor zijn positieve ervaring zijn natuurlijk 100 verhalen terug te vinden van mensen die geen service kregen waar ze voor betaalden. En natuurlijk heeft Apple dat ook (getuige het stuk in Kassa). En Asus. En Acer. En elk ander merk dat je aan kan prijzen in dit topic.
Echt, hoe verdomd stom ben je al je een budget merk gaat lopen aanprijzen vanwege zijn kwaliteiten? Als je het hebt over Dell's van 1000 euro, heb je inderdaad meer recht om te zeggen dat je er ook meer service van mag verwachten, dan een Acer van 600 euro.
Jouw goede ervaring, garandeert dus de volgende keer ook weer een goede ervaring? NEE. Je hebt ooit eerder een Asus gehad. Denk je dat Asus je nu beter gaat behandelen als je er nu een 2e laptop van koopt?
Nee. Kans op een slechte ervaring met aftersales blijf EXACT net zo groot als mensen die er wel slechte ervaringen mee hebben.
Waarom kun je zelf niet het onderscheid maken in budgetmerken en high-end merken in een bepaald segment? Echter garandeert kopen bij elk merk de kans op een slechte ervaring, want soms heb je dat nou eenmaal, en je gaat niet naar de rechter om je gelijk te halen, want dat kost je teveel. Dus shit happens, met elk merk.
Tering lees zelf toch eens wat je schrijft.