sandr schreef:
[...]
Vrij weinig, daarom zijn er PC's te koop zonder ziek hoge specs en zelfs pc's met lagere specs dan de goedkoopste mac, dus heb je bij PC's meer keuze.
Ik wil niet meer keuze? Ik wil simpelweg een Mac, in mijn geval een MacBook(/Pro), geen Asus die ik lelijk vind of een lompe Dell met lelijke stickers en knopjes en schuifjes en shit die ik niet gebruik en freakin' Windows. Dat meer-specs-voor-minder-geld boeit me geen
ruk, want het is en blijft een Windows PC en die wil ik simpelweg niet. Heb je wel door dat ik OOK Windows computers in huis heb? Het is niet alsof ik nooit anders dan me Mac heb gehad, sterker nog, ik ben
pas sinds 2 jaar permanent over van me Windows PC naar me Mac. En ik wil niet anders meer.
sandr schreef:
Er proberen OS X op te zetten? Oh nee mag niet van Apple, en dat noemen ze een klantvriendelijk bedrijf.
. Je koopt een Mac over het algemeen omdat de combi werkt, en je niet wilt kloten met hardware. Dat wil ik ook niet. Ik heb dan wel een Eee PC met Mac OS X erop, maar dat is puur omdattie klein en licht is, en alsnog Mac OS X draait. Ik heb er verder ook geen omkijken naar, en alsik hem opstart, zit ik tenminste niet met fucking Windows opgescheept. Was niet simpel om werkend te krijgen inderdaad. Maar hij doet het.
sandr schreef:
Juíst omdat het goedkoper is en wordt het nog altijd door de meerderheid gebruikt en is er dus meer ondersteuning voor wat er bijvoorbeeld voor zorgt dat je keuze hebt uit meer programma's.
Je hebt zelf nooit een Mac gebruikt he?
Altijd de Windows gebruikers die dingen roepen over 'weinig software' en 'geen ondersteuning'.
Ik mis helemaal niks qua software.