Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Haiti

Digital
Animestyle.nl
Geplaatst op: 21 Jan 2010, 23:53
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Heb je beltegoed over?
Doneer dan met je beltegoed!

[url]http://www.animestyle.nl/news/145-Help_Haiti/[/url]

[Laatst bewerkt door Digital op donderdag 21 januari 2010, om 23:53]
Rubis
Je weet zelf
Geplaatst op: 22 Jan 2010, 08:00
💸+
Bewerken Quote

Jaapiej schreef:

[...]
Wat jij nu tegen Sharp zegt is waar ik eerder al antwoord op gaf. En als ik dus zeg dat ik het kut zal vinden, maar om grappen wel zou kunnen lachen, dan zit ik dus niet slap uit m'n nek te lullen, maar meen ik dat oprecht.
Natuurlijk zitten die knakkers daar te balen dat alles kapoet is, maar het zal ze geen balhaar jeuken of ik nou een kut grap over ze maak of dat ik m'n muiltje dicht houd.

Ik weet zeker dat jij ook zou huilen als je ouders dood zijn en je huis is ingestort. (weet niet of dat in het plaatje stond maar het is wel veel gebeurd)

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 22 Jan 2010, 09:31
💸+
Bewerken Quote

Jaapiej schreef:

[...]
Wat jij nu tegen Sharp zegt is waar ik eerder al antwoord op gaf. En als ik dus zeg dat ik het kut zal vinden, maar om grappen wel zou kunnen lachen, dan zit ik dus niet slap uit m'n nek te lullen, maar meen ik dat oprecht.

Ik denk dat je dat niet zou kunnen weten. Zou je überhaubt nog wel lachen als jij je hele familie onder het puin hebt zien liggen, hun lijken ernstig verminkt. Je hebt niemand meer, geen voedsel, geen vrienden, geen huis. En dan komen er wat rijke westerse mensen die grappen gaan maken over jouw situatie. LAAAGGGGGEEEEH! Nee dus. Natuurlijk mogen er grappen gemaakt worden, maar deze ging te ver. Hij was niet eens echt grappig. Wat nou als jouw dode broertje op dat plaatje staat, eh? Grappig, he?

Stfn
1th
Geplaatst op: 22 Jan 2010, 10:44
💸+
Bewerken Quote

Sharp speelt vals hij heeft de startpost bewerkt.

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 22 Jan 2010, 10:45
💸+
Bewerken Quote

Stfn schreef:

De watje

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 22 Jan 2010, 10:50
💸+
Bewerken Quote

Stfn schreef:

Wat stond er eerst dan?

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 22 Jan 2010, 18:08
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

[...]
Wat stond er eerst dan?

Een plaatje van een man die lijken van de aardbeving op een stapel gooit met het onderschrift:
"They throwin'
They Haitian"

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 22 Jan 2010, 19:42
💸+
Bewerken Quote

They see me throwin'.

Kankergrappig btw.

Tijn
;-D
Geplaatst op: 22 Jan 2010, 19:48
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

Ja ik lees het xD

on:

Iedereen doneert al sowieso via de belastingen, ikzelf zou niet een extra donatie maken omdat ik het simpelweg te 'anoniem' vindt. Je weet niet goed hoe je geld terecht komt en dan doneer ik minder snel iets

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 23 Jan 2010, 12:46
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]
De watje

Leer jij eerst eens fatsoenlijk Nederlands voordat je hier ooit nog post tering debiel liefhebbende vriend

Modbreak

Zo is het beter

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 23 Jan 2010, 17:56
💸+
Bewerken Quote

Tijn schreef:

[...]

Ja ik lees het xD

on:

Iedereen doneert al sowieso via de belastingen, ikzelf zou niet een extra donatie maken omdat ik het simpelweg te 'anoniem' vindt. Je weet niet goed hoe je geld terecht komt en dan doneer ik minder snel iets

Maar is dat dan een reden om totaal niets te ondernemen? Als het je echt zou raken zou je zelfs acties kunnen opzetten. Klinkt overdreven - en is het ook - maar je begrijpt wat ik bedoel

Rubis
Je weet zelf
Geplaatst op: 24 Jan 2010, 11:22
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

[...]
Leer jij eerst eens fatsoenlijk Nederlands voordat je hier ooit nog post tering debiel liefhebbende vriend

lol, lang leven de admins...

Jaapiej
krek
Geplaatst op: 24 Jan 2010, 14:08
💸+
Bewerken Quote

BorisSoad schreef:

[...]
Ik denk dat je dat niet zou kunnen weten. Zou je überhaubt nog wel lachen als jij je hele familie onder het puin hebt zien liggen, hun lijken ernstig verminkt. Je hebt niemand meer, geen voedsel, geen vrienden, geen huis. En dan komen er wat rijke westerse mensen die grappen gaan maken over jouw situatie. LAAAGGGGGEEEEH! Nee dus. Natuurlijk mogen er grappen gemaakt worden, maar deze ging te ver. Hij was niet eens echt grappig. Wat nou als jouw dode broertje op dat plaatje staat, eh? Grappig, he?

Ten eerste denk ik dat jij helemaal niet in kan schatten hoe ik persoonlijk met een dergelijke situatie om zou gaan. Verder vind ik het raar dat jij je dit zo persoonlijk aantrekt, want ik heb zo het idee dat jij die negert op dat plaatje ook niet kende, dus waarin verandert jouw leven op de dood van die gast?
Natuurlijk is het kut als je naasten overlijden, maar doodgaan is ook een onderdeel van het leven en het hoort er dus bij.
In het geval dat het mijn broertje was die op het plaatje stond, zou ik dat inderdaad niet heel erg op prijs stellen. Maar een foto meer of minder van zijn dode lichaam zal het feit dat hij dood is en dat ik hem zal gaan missen, niet veranderen.

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 24 Jan 2010, 17:10
💸+
Bewerken Quote

Jaapiej schreef:

[...]
Ten eerste denk ik dat jij helemaal niet in kan schatten hoe ik persoonlijk met een dergelijke situatie om zou gaan. Verder vind ik het raar dat jij je dit zo persoonlijk aantrekt, want ik heb zo het idee dat jij die negert op dat plaatje ook niet kende, dus waarin verandert jouw leven op de dood van die gast?
Natuurlijk is het kut als je naasten overlijden, maar doodgaan is ook een onderdeel van het leven en het hoort er dus bij.
In het geval dat het mijn broertje was die op het plaatje stond, zou ik dat inderdaad niet heel erg op prijs stellen. Maar een foto meer of minder van zijn dode lichaam zal het feit dat hij dood is en dat ik hem zal gaan missen, niet veranderen.

Dat is ook niet wat ik beweer Het is alleen super onsensitief om zoiets te posten. Het gaat tenminste tegen mijn moraal in.

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 24 Jan 2010, 18:12
💸+
Bewerken Quote

BorisSoad schreef:

[...]
Dat is ook niet wat ik beweer Het is alleen super onsensitief om zoiets te posten. Het gaat tenminste tegen mijn moraal in.

Agree.

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 24 Jan 2010, 18:29
💸+
Bewerken Quote

Wat stond er origineel in de op ?

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 24 Jan 2010, 18:35
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

[...]

Hey hey hey, ik heb beet, ik heb beet!

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 24 Jan 2010, 20:00
💸+
Bewerken Quote

Frenk got banned, lol.

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 24 Jan 2010, 21:03
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]

Hey hey hey, ik heb beet, ik heb beet!

Jij hoeft ook nog maar 10% kneus

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 24 Jan 2010, 21:45
💸+
Bewerken Quote

*Correctie nu nog maar 5

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 24 Jan 2010, 22:32
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

*Correctie nu nog maar 5

Gemeen .

Stfn
1th
Geplaatst op: 25 Jan 2010, 07:44
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

*Correctie nu nog maar 5

Gaan we nou de actiefste leden bannen? Gelukkig heb ik nog niet zoveel procenten

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 25 Jan 2010, 11:03
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

[...]
Jij hoeft ook nog maar 10% kneus

En dan? Heb ik een ban in het ergste geval.
Mij best, alsof ik Saven.nl 'nodig heb' om te leven.
Maar Saven.nl heeft wel mij nodig om te laten leven.
Want ja, het is hier al zo dood, hoe zou het eindigen als ik weg ben?
Tsja... You never know, only if ya banz meej.
En ja, ik ben iig niet bang voor een ban zoals jou, kut kneuschjah.

Stfn
1th
Geplaatst op: 25 Jan 2010, 14:53
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]
En dan? Heb ik een ban in het ergste geval.
Mij best, alsof ik Saven.nl 'nodig heb' om te leven.
Maar Saven.nl heeft wel mij nodig om te laten leven.
Want ja, het is hier al zo dood, hoe zou het eindigen als ik weg ben?
Tsja... You never know, only if ya banz meej.
En ja, ik ben iig niet bang voor een ban zoals jou, kut kneuschjah.

Er zijn hier wel meer leden die actief zijn dan alleen jij hoor.

Ga jij nou maar fappen op je postcount.

Rubis
Je weet zelf
Geplaatst op: 25 Jan 2010, 15:50
💸+
Bewerken Quote

Stfn schreef:

[...]
Er zijn hier wel meer leden die actief zijn dan alleen jij hoor.

Ga jij nou maar fappen op je postcount.

Ik denk wel dat AoD de meeste topics heeft gestart. denk dat het zonder hem wel een stuk kaler is...

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login