Ik vraag me af hoe duur dat ding wordt. Op T.net was er al eerder gelekt door de MM uit Duitsland dat dat ding de iPad ging heten, en toen stond er als prijs zo'n 900 euro met een abonnement van 120 euro per maand. Als dat gebeurt dan is dit natuurlijk een epic fail en zal niemand het kopen.
Ik vind het ook raar dat er geen aansluitingen op zitten. Ik bedoel, zo'n ding lijkt mij erg handig om een toetsenbord en muis op aan te sluiten en dan dat ding met een soort uitklapbare stand(wat heel makkelijk te realiseren is) uit te rusten, zodat je het als een soort mini macbook kan beschouwen. Ook een HDMI uitgang zou tof zijn, want dan zou je het als een soort draagbare mediaspeler kunnen gebruiken. Zonde dat ze daar niks mee hebben gedaan.
iBooks klinkt interessant trouwens. Ik vraag me alleen af of het wel prettig lezen is... Het is namelijk geen e-paper, en tja, dan gaat het hele idee van boeken lezen op een apparaat wel verloren.
Ik vind hem niet echt mooi.. Beetje hetzelfde als de iPod Nano 3g... Iedereen vond hem eigenlijk lelijk, maar Apple fanboys vonden het maar mooi omdat het van Apple was
Imo de HP Slate een stuk mooier, ook al is die niet geweldig om te zien
Ik vind hem niet echt mooi.. Beetje hetzelfde als de iPod Nano 3g... Iedereen vond hem eigenlijk lelijk, maar Apple fanboys vonden het maar mooi omdat het van Apple was
Imo de HP Slate een stuk mooier, ook al is die niet geweldig om te zien
Ohja, op de HP Slate kun je tenminste multi tasken Op de iPad niet